Pitäskö salilla käydessä tula hiki.Ku mulla ei oo vielä kertaakaan tullu vaikka oon tehny treeniä hyvällä 3-jakosella ohjelmalla että jos joku vois valasta ja sit kertoo jonku ratkasun että miten treenistä saa rankemman ja kehittävämmän että sit tulee hiki.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lisää volyymia vaan kehiin. Kunnon rähinä päälle niin on se kumma jos ei hiki tule.

Kun tekee joka sarjan täysillä ja sopivan lyhkäsillä palautuksilla niin pitäisi kyllä hien virrata. Toisaalta on myös sellaisia ihmisiä joilla ei niin helposti hiki tule.

Eli siis onkohan nyt mitään haittaa jos treenailen enempi loppuviikko painotteisesti (kolmijakoinen ohjelma) eli toisin sanoen to,la,su ovat mahdollisia treeni päiviä kun ma,ti,ke,pe menevät kokonaan duunis ja koulussa joten aikaa ei yksinkertaisesti jää, tosin joskus perjantaisin on mahdollista treenata..

Palautuminen on ainoa kysymysmerkki. Mutta 3-jakoinen on just hyvä, niin ei tarvitse samoja lihasryhmiä perättäisinä päivinä tehdä. En usko, että mitään suurta aallonpohjaa kehitykseen tulee.

Mutta oma kysymys:
Yksi kaveri tekee salilla penkistä pyramidiharjoituksia. Ensin tankoon 50kg, niin monta toistoa kuin menee (about 15), Sitten 60 kg sama ralli ja lopuksi 65kg, joka menee 2-3 kertaa. Tämän jälkeen palataan alkuun ja toistoja menee tietenkin paljon vähemmän.

Eli onko tuossa mitään järkeä? Oman järjen mukaan jo tuossa ekassa sarjassa menee sen verran pahasti hapoille, että treenin tehokkuus kärsii.

Kyseessä on kyllä melkoinen ihmemies, 55kg painoa, penasta 77,5kg, leukoja menee kolmisenkymmentä ja aerobinen kuntokin rautaa.

Pitäskö salilla käydessä tula hiki.Ku mulla ei oo vielä kertaakaan tullu vaikka oon tehny treeniä hyvällä 3-jakosella ohjelmalla että jos joku vois valasta ja sit kertoo jonku ratkasun että miten treenistä saa rankemman ja kehittävämmän että sit tulee hiki.
Onko kyykky ja/tai maastaveto ohjelmassa? Nuo ainakin itsellä pistävät hien parhaiten liikkeelle.

Palautuminen on ainoa kysymysmerkki. Mutta 3-jakoinen on just hyvä, niin ei tarvitse samoja lihasryhmiä perättäisinä päivinä tehdä. En usko, että mitään suurta aallonpohjaa kehitykseen tulee.

Mutta oma kysymys:
Yksi kaveri tekee salilla penkistä pyramidiharjoituksia. Ensin tankoon 50kg, niin monta toistoa kuin menee (about 15), Sitten 60 kg sama ralli ja lopuksi 65kg, joka menee 2-3 kertaa. Tämän jälkeen palataan alkuun ja toistoja menee tietenkin paljon vähemmän.

Eli onko tuossa mitään järkeä? Oman järjen mukaan jo tuossa ekassa sarjassa menee sen verran pahasti hapoille, että treenin tehokkuus kärsii.

Kyseessä on kyllä melkoinen ihmemies, 55kg painoa, penasta 77,5kg, leukoja menee kolmisenkymmentä ja aerobinen kuntokin rautaa.

Toki noinkin voi treenata, mutta ei varmasti pidemmän päälle mikään ainut järkevä systeemi. Muutenkaan ei välttämättä kannata joka treenissä tehdä 15 toiston sarjoja ja kolmosia loppuun asti.

Tilasin säkillisen American Pro Slow'ta, kun täällä sitä suositeltiin. Niin, että vedänkö sitä sitten joka päivä iltajuomana vai vain treenipäivinä iltajuomana? Tai miten muut sitä aina vetävät? :david:

Tilasin säkillisen American Pro Slow'ta, kun täällä sitä suositeltiin. Niin, että vedänkö sitä sitten joka päivä iltajuomana vai vain treenipäivinä iltajuomana? Tai miten muut sitä aina vetävät? :david:

Jos on tarve lisäproteiinille, niin sitten vaikkapa joka ilta tai jonain välipalana.

Mutta jos ei, niin vain sali-iltoina? :david: :david:
Jos ei ole tarvetta lisäproteiinille niin ei tarvitse välttämättä juoda minään iltana. Nuo lisäproteiinit ovat tarkoitettu nimenomaan sitä varten jos ei saa normaalista ruoasta tarpeeksi proteiinia päivän aikana tai ei kerkeä syömään normaalia välipalaa/iltapalaa. Toki voit juoda vaikka joka ilta niin kuin Timba79 sanoi. Tuskin sä siitä ainakaan liikaa proteiinia saat, joten parempi vain ottaa varman päälle jos siltä tuntuu.

yks liike missä hikee puskee itsellä ainakin on
hauiskääntö istuen isoilla romuilla cheataten
täytyy keskittyä hitaaseen negatiiviseen
ja tämä kaikki yhdessä saa hien virtaamaan
harvemmin tullut tehtyä, kerran kuukaudessa tai kahdessa

nekkari sanoi:
Millasella penkki ohjelmalla sais penkki tuloksen nouseen nopeesti?

Joo, et tarvitse mitään kovin tarkkaa ohjelmaa. Kuullostaa ihan siltä, että vuoden lopussa pitäisi näyttää jollekin kaverille se maaginen satasen pukkaus :D.

Älä ainakaan tahko sitä liikaa. Älä tee pakkotoistoja. Tee vaikka 2x6 -ohjelmalla. Jos tekniikka ei ole hallussa, hoida se kuntoon. Sitten vielä apuliikkeet kunnolla siihen päälle niin pitäisi nousta.

Kuitenkin, paha kertoa mitään tarkempaa kun ei tiedä mitään taustojakaan..?

Tohon ei voi muuta sanoa kun että vuosien saatossa tehokkaan reenin oppii ja lukemalla, soveltamalla tietoa ja tekemällä käytännössä vuosien varrella...

Ja jos pelkästään hikoilla haluaa niin eikun paksua paitaa päälle..

Oisko vinkkiä alaselän venyyttämiseen? Ku oon joutunut makaa ihan levynä vaan sängyssä viime perjantaista lähtien ja alaselkä sit äkkäänty :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom