Tota kannattaako mun alkaa juomaan mitään noita juomia tai alkaa syodä jotain patukoita ku käyn salilla 3 kertaa viikossa enkä treenaa mikskään bodaajaks vaan treeni on voima hakuista ja treenaan kuulan työntöä varten.Oon juonu vaan tota hart-sporttia mutt pitäskö tilata jotain noita pakkotoiston kaupan hommeleita?

Eipä noilla hart-sporteilla tee yhtikäs mitään, paitti ehkä kestävyysurheilijat tai esim. lätkänpelaajat eikä heidänkään juomistaan ole mulla mitään tarkempaa tietoa.

Kunnon palkkari vain kehiin kun edellä jo todettii ja linkkikin annettiin. Tuo Mass Blast käy hyvin palkkarista. On halpaa ja hyvää, käytän sitä itsekin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No toi mass blast maksaa 50 euroo ni jos ostan sen ni kauanko se yks pänikkä kestää ja onko palautusjuoma tarpeellinen jos ei treenaa bodariks.

Pystypunnerrus smithissä istuen. Kuinka alas lasketaan tanko? Oon nyt pari kertaa tehny tota ja laskenu silmien-nenän korkeudelle. Ok?

No toi mass blast maksaa 50 euroo ni jos ostan sen ni kauanko se yks pänikkä kestää ja onko palautusjuoma tarpeellinen jos ei treenaa bodariks.

No jos otat esim. 100 g kerralla joka on aika suosittu annos, riittää tuo 50 treeniin, eli aika hiton kauan jos ei 10 kertaa viikossa treenaa.

Ja jos haluat tuloksia, syöt hyvin ja käytät myös palkkaria. Ei sitä vahingossa pääse bodariksi kasvamaan, ei vaikka tekis hitosti töitäkin!

Turvottaako kipulääkkeet (ibuxin)? Siis nimenomaan vatsan seudulta?

No jos otat esim. 100 g kerralla joka on aika suosittu annos, riittää tuo 50 treeniin, eli aika hiton kauan jos ei 10 kertaa viikossa treenaa.

Ja jos haluat tuloksia, syöt hyvin ja käytät myös palkkaria. Ei sitä vahingossa pääse bodariksi kasvamaan, ei vaikka tekis hitosti töitäkin!

Mutt en löytäny tuolta muuta ku ton 4kg pakkauksen.

Kun banskun ravintoarvot ilmoitetaan, niin onko ne, ja paino oletusarvoisesti ilman kuoria? Sama juttu aplarille...

Joskus kun herää yöllä niin on ihan hirrrmunen nälkä. Jos sillon haukkaa välipalan, niin olisko siitä hyötyä enemmän kun haittaa? Mitä pitäisi ottaa, protskuja vai? Ei siinä nyt mitään pihviä viitti alkaa puremaan, mutta jos vesihörpyn sijasta kulauttaiskin vaikka jogurttia pari desiä?

Protsku

Terveppä kaikille ja kiitos hyvästä foorumista, on tullut koko kesä luettua tätä foorumia ja ihan uudella asenteella nyt salilla treenaillaan.

Olin lukevinani jostain että keho imee maksimissaan sen ~30g protskua kolmessa tunnissa ja loput menee sit "läskiks", niin eikö mun kannata sit ollenkaan vetästä noita ~40-70g proteinipommeja jos kerta tarkotuksena olisi saada se päivittäinen protskumäärä täyteen?

Olin lukevinani jostain että keho imee maksimissaan sen ~30g protskua kolmessa tunnissa ja loput menee sit "läskiks", niin eikö mun kannata sit ollenkaan vetästä noita ~40-70g proteinipommeja jos kerta tarkotuksena olisi saada se päivittäinen protskumäärä täyteen?
Toi, että vain 30g proteiinia imeytyisi kerralla on :anssi: . Ei silti kannata vetästä tollaisia 70-100g satseja pari kertaa päivässä, vaan ottaa vähän pienempiä eriä ja vähän useammin.

Taas vaihteeksi yksi penkki kysymys tännekkin lisää :
normaali otteellani kyynärpäät leviävät päin vittua... eikö kyynärpäät pitäisi laskeutua tavallaan kylkiä pitkin tai sillee että ei lähe haarottaan pitkin seiniä...? ymmärtääköhän kukaan ? :D koitin apina otteella ja sain pidettyä käsiäni vähän paremmin linjassa mutta se ote tuntu muuten vähän erikoiselta...

Tuota noin niin tarvis apua kehittelemään jonkun treeniohjelman salille. Homman nimi on että ehdin käymään salilla 2 kertaa viikossa. Käyn muuten 3 kertaa viikossa pelaamassa säbää/lätkää/lenkillä. Tarkoitus olisi saada kestävyyttä ja "vääntöä" yläkroppaan lähinnä. Mitä kannattaisi tehdä minäkin päivänä ja kuinka paljon? Sarjojen mittoja, liikkeitä jne ...

1. Rinta, etureidet, olkapäät, ojentajat

-Penkkipunnerrus tanko / Vinopenkkipunnerrus tanko x2
-Vinopenkki kp / tasapenkki kp x2
-Etukyykky / kyykky / prässi x 3
-Reiden ojennukset / x3
-Vipunostot taakse / vipunostot sivulle x 2
-Pystypunnerrus tanko / pystypunnerrus käsipainot x 2
-Rankalainen punnerrus / ojentajapunnerrus / kapea penkki x3

2. Selkä, takareidet, pohkeet, hauikset, forkut/epäkkäät

- Alatalja / kulmasoutu tanko / kulmasoutu kp x3
- Ylätalja / leuanveto x3
- SJMV (=Suorin Jaloin MaastaVeto) x3
- Koukistukset x 2
- Pohkeet seisten / pohkeet istuen x4
- Hauikset tangolla / hauikset scott / hauikset kp x3
- rannekäännöt / kohautukset x2

Otin ton nyt tuolta yhdestä FAQista ettei sun tarvi alkaa ettimään.

Voimaa jos aiot hankkia niin n. 6-12 toistoo per liike.

Sanokaas asiasta tietävät että mitä on eroa peruspenkillä ja smithis tehtävällä penkillä? Esim painojen suhteen jne.

Smithissä liikerata on laitteen vuoksi rajoitettu, se ei siis kehitä tasapainottavia lihaksia ollenkaan.

Smithissä pystyy yleensä käyttämään vähän isompia rautoja em. seikan johdosta.

Pelkästään smithillä ei kannata treenata ensimmäisen seikan takia. Mutta smith sopii hyvänä lisänä esim. tankopenkin jälkeen jos ei vaikka ole varmistajaa ja haluaa tehdä sarjat loppuun asti. Itse käytän smithiä kakkosliikkeenä silloin kun sitä käytän.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom