Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bodarilla 30-120 sek on aika toimiva haarukka palautustaukojen suhteen. Itse suosin minuuttia pääsääntöisesti.
Mistähän johtuu,että kun palkkarin vetäsee lärviin ni tulee melkosen paha oli ja melkeinpä oksennuttaa? Ja tätä kestää vähän yli puolituntia.
Saattaa olla, että äkkiä käy liian rankaksi. Itse en kovin usein ainakaan pistäisi molempia samalle päivälle, joskus toki voi molemmatkin vetäistä.
Kysymys leivästä. Asun ulkomailla, joten ruispalat saa suosiolla unohtaa. Erilaisia leipiä löytyy kuitenkin paljon, mutta niissä ei ole yleensä tuoteselostetta, joten olen valikoinut moniviljaa tai semmosia missä on jyviä seassa, yleensä tumminta mitä löytyy. Näkkäreitä löytyy ja niitä tulee myös syötyä. Sitten on niitä saksalaisia ruisleipiä(?) mallia tiiliskivi, eli tosi tummaa, painavaa, rasvasen tuntusia ja säilyy vaikka kuinka kauan. Näissä on proteiinia 5-9%, hh 30-50% ja rasvaa 1-5%. Mihin näistä kannattaa kiinnittää huomiota? Vai onko erot niin pieniä että kannattaa etsiä semmonen, jossa on paljon kuituja? Onkos leivissä oleva rasva hyvää vai semmosta mitä pitää karttaa?
Neuvokaa, miten mun pitäis toi leipäkäytäntö järjestää?
Sama juttu rahkojen ja jogurttien kanssa; proteiinimäärät ja rasvamäärät vaihtelee. Pitääkö vaan tuijottaa proteiinin määrää? Onko näissä hyvää rasvaa?
Massaa pitää saada, en ole dieetillä.
Sitten juustosta; meilläpäin on vaan 48-prosenttista eli aika kermaista, mitäs siitä sanotte?
Kiitos, reeni ruvennut luistaan paremmin ja kestääkin huomattavasti vähemmän aikaa. Paljonkos sitten liikkeiden välillä olisi hyvä pitää taukoa, jos tekee esim toisen liikkeen samalle lihasryhmälle (esim penkki ja sitten vino pena) ?
Osaakohan kukaan kertoa että minkä takia ainakun sivu penkkiä teen niin rupeaa kaulassa kramppaamaan? Teenkö jotain väärin vai onkse vaan sattumaa mun kohalla?
Mitä tarkottaa jos on kaloreissa vaikka 500 plussalla. Meneekö ne kalorilaskut jotenkin painokilojen mukaan?
mites toi kulutus ois paras laskee?