wers sanoi:
Riittääköhän vain yksi liike hauiksille? Esim. hauis scotissa tangolla 3x12?
Treenaan koko kroppa kerralla ohjelmalla 3x viikossa.

Kuten Desert jo sanoi, riittää hyvin. Tosin kannattaa ehkä ottaa joku toinen liike mukaan ja tekee niitä vuoroperään eri treeneissä, saa vähän vaihtelua ja mielekkyyttä treeniin. Ei toki hauiksen kohdalla pakollinen, on senverran helppo lihast treenata loppuun muutenkin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Desert sanoi:
Riittää aivan hyvin, tuleehan sitä epäsuoraa rasitustakin selkää treenatessa.

Yksikö vain? Itsellä on 2 sarjaa kapealla otteella alataljassa, 2 sarjaa leveällä otteella samassa härvelissä, 2 sarjaa normaaleja hauiskääntöjä käsipainoilla ja 2 sarjaa "vasarakääntöjä" käsipainoilla. Onko tuo sitten ehdottomasti liikaa? :hyper:

Slarto sanoi:
Yksikö vain? Itsellä on 2 sarjaa kapealla otteella alataljassa, 2 sarjaa leveällä otteella samassa härvelissä, 2 sarjaa normaaleja hauiskääntöjä käsipainoilla ja 2 sarjaa "vasarakääntöjä" käsipainoilla. Onko tuo sitten ehdottomasti liikaa? :hyper:

Jos teet sen kolmesti viikkoon niin kyllä.

Oii anteeksi, luin hätiköiden ton ohjeen, kun olikin näemmä koko puhe tehdä 3x viikossa tuo scot... :jahas: No ei sitten mitään.

onko lihasmassa sama kuin läski?

Tässä olisi minun ohjelmani. Mitäs mieltä olette, pakkiksen väki?
En käy salilla vaan ihan kotona treenailen

1. päivä
* Rinta
#Penkkipunnerrus 2 x 12, 2 x 8-10
# Vinopenkki käsipainoilla 3 x 8-10
# Vipunostot penkillä 2 x 10-12
# Pullover 2 x 12-15
* Kädet
# Hauiskääntö tangolla 2 x 12, 2 x 8-10
# Ranskalainen punnerrus 2 x 12, 3 x 8-10
# Rannekääntö 2 x 12-15
# Kickbacks 2 x 15
# Forkut myötäottella tangolla 3 x 15-20
# Keskitetty hauiskääntö 3 x 20-25
# Leuanveto 3 x max

2. päivä
* Selkä
# Kulmasoutu käsipainoilla 2 x 10-12
# Selkäojennus 2 x 12-15
# Kulmasoutu tangolla 3 x 10-15
# SJMV 3 x 12-15
# T-Kulmasoutu 3 x 12-15

* Olkapäät
# Pystypunnerrus 2 x 12, 3 x 8-10
# Pystypunnerrus niskan takaa 2 x 12, 3 x 10-12
# Vipunostot sivuille 2 x 10-12
# Pystypunnerrus käsipainoilla 2 x 15
# Pystysoutu 3 x 12-15

3. päivä
* Vatsalihakset
# Vartalon kierrot 4 x 25
# Vatsarutistukset 3 x 15-25
# Jalkojen nosto riippuen 3 x 10-20
#Jalkojen nosto maassa 3 x 20
#Puolilinkkuveitsi 2 x 15 - 20
* Jalat
# Jalkakyykky 2 x 15, 3 x 10-12
# Pohjenousu seisten 2 x 12-15
# Askelkyykky 1 x 10, 3 x 15

Korppu1 sanoi:
onko lihasmassa sama kuin läski?

No ei todellakaan ole. Läski on sitä löysää joka pakkauutuu esim. vyötäröille "makkaroina". Lihas on se jota pystyt jännittämään, läksi taas ei jännity vaikka miten yrittäisit.

Kannattaa lukasta joku ihan perus bilsankirja jossa käsitelleen ihmistä jos käsitteet noin hakusessa on.

Korppu1 sanoi:
Tässä olisi minun ohjelmani.
sä teet vatsalihaksille 15 sarjaa ja etureisille 5...muutenkin sä väännät hirveesti sarjoja,varsinkin olkapäille,ei tod.tarvii 3 punnerrusliikettä jos tekee loppuun asti,ja mitä se leuanveto siellä rinta/kädet päivänä tekee,se kuitenkin oli, kun viimeeksi tarkistin, selkäliike...ja sjmv on takareisille,ei selälle...kannattaa lukasta se timban threadi,mikäsenyoli,treeniohjelmia ja ruokavalioesimerkkejä tai jotain...

ja sjmv on takareisille,ei selälle

:eek: huh en olis kyllä tuota arvannut, jos et olisi sanonut! Teenkö mä sitten jotenkin väärin tuon liikkeen koska ei tunnu kuin selässä. Olen ajatellut että se on selälle tuo liike koska se on niin samanlainen kuin tavallinen maastanosto, ja siinä venyis mukavasti jalatkin, ei tarvis venytella :D <--- noob

mitä se leuanveto siellä rinta/kädet päivänä tekee,se kuitenkin oli, kun viimeeksi tarkistin, selkäliike...

kunhan nyt laitoin johonkin :D ajattelin että se ottaa eniten hauiksiin.

kannattaa lukasta se timban threadi,mikäsenyoli,treeniohjelmia ja ruokavalioesimerkkejä tai jotain...

oon varmaa lukassutkin mutta siellä on paljon sellaisia liikkeitä jota en voi tehdä kotona. Mutta pitää tarkastella sitä lähemmin tässä joskus

sä teet vatsalihaksille 15 sarjaa ja etureisille 5

niin? mitä vikaa?

Niin tarkoitin tuolla "onko lihasmassa sama kuin läski"-kysymykselä et jos vaikka syö massajauhetta mut ei sitten treenaa ollenkaan, niin muotoutuuko se läskiksi?

Korppu1 sanoi:
Niin tarkoitin tuolla "onko lihasmassa sama kuin läski"-kysymykselä et jos vaikka syö massajauhetta mut ei sitten treenaa ollenkaan, niin muotoutuuko se läskiksi?
Vaikka treenaisikin niin tuosta massa jauheesta ei ole hyötyä olenkaan varsinkin jos siinä prodet ja hiilarit ovat 1:2000.:D
Eli jos syöt ylikulutuksen ja et treenaa niin läskiä tulee roppa kaupalla, tosin jos treenaat kovaa ja harkitusti sitä läskiä ei vältämättä tule niin paljon vaan pihvviä...:D

NGV sanoi:
Vaikka treenaisikin niin tuosta massa jauheesta ei ole hyötyä olenkaan varsinkin jos siinä prodet ja hiilarit ovat 1:2000.:D
Eli jos syöt ylikulutuksen ja et treenaa niin läskiä tulee roppa kaupalla, tosin jos treenaat kovaa ja harkitusti sitä läskiä ei vältämättä tule niin paljon vaan pihvviä...:D

Nonii kiitos paljon, tulihan se vastaus sieltä, ku vähän potkii :D

Ravintosisältö 100 g:

Proteiinia 20 g
Hiilihydraattia 70 g

onko nää hyviä suhdelukuja?

Korppu1 sanoi:
Nonii kiitos paljon, tulihan se vastaus sieltä, ku vähän potkii :D

Ravintosisältö 100 g:

Proteiinia 20 g
Hiilihydraattia 70 g

onko nää hyviä suhdelukuja?

Lyhyesti: EI

miksi ei

Korppu1 sanoi:

koska tuo on suunnilleen sama asia kun otat kilon paketin sokeria ja heität pari lusikallista prodejauhoa sekaan. Jos palkkarina vetelet sitä niin suhteen tulisi olla väh. p/hh 1/3 tai 1/1 ja välipalajauhona käyttäisin pelkkää prodea koska turha sitä sokeria on syödä.

pitäskö mun tilata vähä protskuja sitte ja sekottaa sitä tuoho?

Korppu1 sanoi:
Ai vielä kysyt pitäisikö, se on elin ehto, brother! Miksi ostit tuommoista humbuukia? Proteiinilla se pihvviä tehdään ei maltolla..
Mutta tosin maltoa tarvitaan ainostaan palautusjuomaan.

Korppu1 sanoi:

Se mitä sun pitäisi tehdä, on panostaa ihan siihen perusruokavalioon. Eli normaali proteiinipioista safkaa reilusti peliin, jauhoilla sitten täydennys.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom