Itse asiassa "suomenmestaruuksista" tuli myös mieleen patologinen valehtelija joka tässä nyt on selkeästi ilmi käynyt mutta en kiusaa enempääUnohdit pienen munan, herra keittiöpsykologi
Mukavaa päivänjatkoa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse asiassa "suomenmestaruuksista" tuli myös mieleen patologinen valehtelija joka tässä nyt on selkeästi ilmi käynyt mutta en kiusaa enempääUnohdit pienen munan, herra keittiöpsykologi
Aika hauska että ihmettelet miten ihmiset ottaa sanomasi asiat vittuiluna, kun itse luulet että kaiken ajattelemasi kirjoittaminen harkitsematta on sama asia kuin faktojen kertominen.Juu tiedän että monelle ihmiselle suoraan puhuminen on myrkkyä ja kokevat vittuiluksi ja näytät kuuluvan siihen samaan porukkaan
SPaljos pekalla on vielä varaa kasvaa kyseisessä sarjo
Pari - kolme kiloa suoralla laskukaavalla mutta ainahn voi olla syömättä viikon ja juomatta kaks päivää niin sarjaa mahtuu kyllä mutta siis ei paljoa joka tapauksessa.Paljos pekalla on vielä varaa kasvaa kyseisessä sarjassa kiloissa?
S
Pari - kolme kiloa suoralla laskukaavalla mutta ainahn voi olla syömättä viikon ja juomatta kaks päivää niin sarjaa mahtuu kyllä mutta siis ei paljoa joka tapauksessa.
No juu, se on kun nimimerkkien takaa puhutaan niin helppo kaikkea huudella. Harmi kun Suomessa on vaan tälläinen meno ja etenkin täällä foorumilla. Mutta kyllä nuita epäilijöitä ja seläntakana huonoa onnea toivottavia löytyy ihan näistä muista suomalaisista ”huipuista” joka sekin vähän koomista. Onneks mulla on tukijoukot, fanit, lähipiiri ja maailmalla muut ammattilaiset ketkä on mukana tässä ja tietäävät mihin on mahdollisuudet ja mihin tulen myös menemään.
Jatkakaa.
Itse seurannut skl:n kisoja noin parikymmentä vuotta vaikka voimailupuoli eniten itseä lähellä. Kyllä mun mielestä oman tason todellinen mittauttaminen ensin kotimaassa on ihan hyvä lähtökohta niin tietää sitten realiteetin. Käytännössä pitää voittaa SM kulta ja overall näytöstyyliin jotta on jotain edellytyksiä ammattilaisena päästä vaikka finaaliin. Muutamat seuraavat kisat kyllä jo kertoo ne suuntaviivat Pekan kohdalla, ei siinä kymmentä ammattilaiskisaa tarvitse käydä jotta näkee pääseekö joskus top 6:seen vai ei. Hyvä SM-menestyshän Pekalla pohjalla on. Noita kisakuvia kun katsoi niin onhan tuo haastava tilanne jos on päätä pidempiä selvästi isompia ukkoja vierellä, harvoin se pienempi yhtä kovassa kunnossa oleva voittaa sen isomman.Miksi jos tavoite on maailmalla?
Tää on just tämä outo systeemi että voi olla ammattilainen vaikka ei ole edes oman maansa mestari.