Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Älä turhaan vaivaa päätäsi tuollaisilla, kunhan teet sitä voimapyörää (se ei tietenkään ole silti mikään välttämätön liike). Kannattaa kuitenkin muistaa (aina) vatsan kontrollointi.esko88 sanoi:Jos pysähtyy voimapyörällä ala-asentoon, jännittyykö silloin sisempi vatsalihas? Ja pitääkö napaa silloinkin yrittää vetää selkään päin?
1. Maastavetoa ja eri kulmasoutuja vaan peliinkatka rapu sanoi:
Heittäkää joku päivittäinen ruokalistanne maitolasin tarkkuudella tähän joku semmonen mistä saatte proteiinia ja muuta tarpeeks ku musta tuntuu et mä en saa mitään tarpeeksi päivittäin. Jos joku nyt jaksaa alkaa vääntämään:D :D
1.Nyt tarviin semmosta helppiä että miten treenaan ala ja "keski?!?!" selkää silleen että harjoitus liike aiheuttaa poltteen kunnolla noille alueillle.
2.Onko treeneissä yleensä tarkoitus että on kipeenä paikat seuraavana päivänä paikat. Miksei mulla oo. Meinaako se että vetelen liian löysästi?
3.Luin jostain et 3 salikertaa vkos ei riitä sellasen bodarimaisen kropan rakentamiseen??
katka rapu sanoi:1.Eikö tavallinenki soutu auta selkään ainaki siellä tuntui. Mitä toi kulmasoutu on ?
Mikä tavallinen soutu? Ai se mitä harrastetaan mökillä kun käydään kalassa? Kulmasoutu on kulmasoutu tangolla tai käsipainoilla, hiukan nyt aktiivisuutta tähän touhuun. Katso tuo alhaalla oleva linkki.
2. Laskeeko juokseminen siis jotenki lihas massan tasoa tj. Vaikka ei nyt samana päivänä juokse ja käy salilla??(esim jotain 6km lenkkejä)
Kyllä ne pitkät reissut polttaa mukavasti myös lihasta. Unohda ne pitkät lenkit jos lihasta tahdot kasvattaa.
3. Onko kevyt maitoa hyvä juoda papljon proteiini lähteenä ku litra sitä ni tulee 30g proteiinia ja mä pystyn juoda litran jossain minuutis toisin ku jos jotain proteiini juomaa koitan juoda ni menee 15min yökkien alas
Tulee siitä hiilariakin yli 50g. Mutta anna palaa vaan jos vatsa kestää.
Oon tällähetkellä 15 vuotias, eli vuoden päästä opintojen pariin. Kysymykseni kuuluu, että minkä ikäisenä kannattaa alottaa salilla käyminen? Tällähetkellä pituutta varmaan päälle 170cm ja painoa 55kg. Penkistä menee 40-50kg, en oo varma. Kroppa aika timmissä kunnossa, ruipelo en ole. Perus lihas kunto on ihan OK, oon vähän puntteja nostellu ja sit kotona tehny näitä vatsoja sun muuta punnerrusta sillon tällöin.
Ei armeijassa väkisin laihdu, usein kyllä jengillä paino laskee. Siellä kuitenkin liikutaan paljon eikä kuitenkaan syödä kovin tiheästi. Omia eväitä vaan mukaan kun palvelusaika koittaa.katka rapu sanoi:Ompa tyhmää että sen pitää olla tolleen. Eikö ole siis hullulla syömiselläkään mahdollista estää sitä lihaksen häviämistä. Laihtuuko armeijassa sit kaikki muodot pois kropasta ????