Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Millä saan ylätisuihin massaa? Mulla on alkuräjähdyksessä luotu riippurinnat, joissa massa kertyy alas = kornin näköistä. Tällä hetkellä teen rinnoille seuraavia liikkehiä: vinopenkki tangolla, vinopenkki käsipainoilla, flyesit tasaisella, ja vuoroviikoin joka ristikkäistalja tahi pec deck. Mitä muutan, että saan massan keskittymään ylemmäs, vai olenko tuomittu elämään rumana? Help me, Dr. Phil, you're my only hope.
Millä saan ylätisuihin massaa? Mulla on alkuräjähdyksessä luotu riippurinnat, joissa massa kertyy alas = kornin näköistä. Tällä hetkellä teen rinnoille seuraavia liikkehiä: vinopenkki tangolla, vinopenkki käsipainoilla, flyesit tasaisella, ja vuoroviikoin joka ristikkäistalja tahi pec deck. Mitä muutan, että saan massan keskittymään ylemmäs, vai olenko tuomittu elämään rumana? Help me, Dr. Phil, you're my only hope.
No fat, baby.. tai siis on nykyään, mutta rasvani ovat vähimmillään olleet jotain vitosen kieppeillä, ja kyllä se muoto oli ihan selkeästi kuin vanhalla emakolla :( Enkä kärsi manboobseista kuitenkaan, jos sitä tarkoitit.. Kyllä sitä pahkuraa nyt on vähän ylemmäs tullut, mutta haluaisin tietää kannattaako jatkaa samalla linjalla vai onko jotain "parempia" liikkeitä?Mä taas veikkaan että kysymys on rasvakerroksesta rintalihojen päällä?
Kehittääkö kerran viikossa per lihasryhmä lihaksia tarpeeksi? Jotenkin tuntuu että jos vetää vaikka esim. hauiksen maanantaina, niin se on palautunu jo keskiviikoks ja sit se on toimettomana seuraavat 4päivää. Sit joissain lähteissä vielä sanotaan että kerran viikossa salilla käyminen lähinnä vaan pitää yllä lihaskuntoa. Eikö juuri kerran lihasryhmän tekeminen tavallaan sitä tarkota jos sinä yhtenä kertana vetäis kaikki lihasryhmät, niin se olis sitten vaan sellasta ylläpitävää harjoitusta. Silti täällä kaikki himokeharit vaan sanoo että lihasryhmiä kannattaa harjottaa kerran viikossa. Miksi?
Vai kannattaako siirtyä esim. 2-jakoiseen kun käy 4 kertaa viikossa salilla? sit ehtii edes 2 kertaa viikossa tekemään nuo lihakset.
Hiton tyhmästi muotoiltu ja tyhmä kysymys mutta vois joku silti huvikseen vastata
Tietäiskö kukaan mistä saisi rasvanmittauspihdit pääkaupunkiseudulla? Sport-heavystä saisi, mut eivät lähetä alle 30€ tilauksia(tai siis lähettävät varmaan jos hinnasta sovitaan).
Kannattaako käydä salilla silleen, että ekana päivänä tekee selät/vatsat, tokana jalat/rinta ja kolmantena kädet/olkapäät, kun nyt oon käyny silleen että ma ne vatsat/selät, ti jalat/rinnat ja ke ne kädet/olkapäät. Sitten on ollu lepoa yks päivä ja sitten taas perjantaina vatsa/selät, lauantaina jalat/rinta ja sunnuntaina kädet/olkapäät ja taas lepopäivä jne.
Onko järkevä systeemi?
Ja sarjat nyt ollut 3x12-15
BadHair sanoi:Minulla kun tuo selkä&(taka)olkapää-osasto on vähän jäljessä muuta kroppaa (joka on kokonaisuudessaan taas paljon jäljessä sitä mitä sen pitäisi olla), niin ajattelin jossain välissä rankaista sitä puolta vähän reilummin. Tosin jalat vaatisi samaa, mutta askel kerrallaan.
Olisikohan ideaa treenata selkä ja olkapäät kahteen kertaan yhden kierron aikana? Toinen kerta voisi olla vähän kevyempi ettei ihan tukkoon menisi.
Esim;
1. Selkä, hauikset, forkut
-- Lepo
2. Rinta, ojentajat, olkapäät
3. Jalat, vatsa
-- Lepo
4. Selkä, olkapäät (kevyt)
-- Lepo
-- Lepo
Minkälaisella jaolla tuota kannattaisi koittaa (jos kannattaa)? Tekeekö tuolla yo:lla mitään? Mä näistä mitään tajua.
Jos tekisi kevyessä setissä pienemmillä painoilla kulmasoutua ja vipareita yms ja "varsinaisessa" treenissä vähän kovempaa mavet ja pystysoudut/pystypunnerrukset yms. yms.
-EDIT- Ja edelleen tilanne sama, eli kotona treenaillaan. Käytössä ei siis taljoja tms.
Ekoina kuukausina en olkapäitä itse treenannut ja jäivät muiden jälkeen. Nyt treenaan todellakin joka kerta kun ohjelmassa on, ja joskus jos päätän mennä vapaapäivänä niin olkapäät on aina mukana. Sitä paitsi niiden treenaaminen on suorastaan kivaa, kun olkapäihin on niin monia eri treenausliikkeitä. Ja selkäähän saa tunnetusti ruoskia paljon.
Eli kannattaa kokeilla miten kroppa tuohon sinun treeniisi reagoi. Kokeile vaikka yksi viikko.
moro!
Ajattelin heittää tänne semmosen kysymyksen, että onko muilla tullut mustelmia olkapähin/takaosaan jalkakyykystä?