10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla ottaa vasen etuolkapää paljon osumaa penkissä ja etenkin vinopenkissä. Mitä asialle vois tehdä?

Jätä vinopenkki joksikin aikaa pois, se on mulla ainakin aika kovakin etuolkien tappaja. Ja tekniikat tietty pitää molemmissa katsoa aivan esnimmäiseksi, se ei sitte näin netin välityksellä onnistu ellet laita videota tänne.

Okei, teen sitten vaikka tasapenkkiä kässäreillä. Oon pyrkiny tekeen penkkiä "tekniikkaneuvoja liikkeisiin" ohjeilla. Ehkä pitäis vähän vaihtaa oteleveyttä. Oon tehny aika leveellä, sillai että peukalot niiden merkkien ulkopuolella.

Okei, teen sitten vaikka tasapenkkiä kässäreillä. Oon pyrkiny tekeen penkkiä "tekniikkaneuvoja liikkeisiin" ohjeilla. Ehkä pitäis vähän vaihtaa oteleveyttä. Oon tehny aika leveellä, sillai että peukalot niiden merkkien ulkopuolella.

Vaihda ihmeessä kapeemmalle, leveä ote on monelle paha olkapäiden kohdalla. Joku pikkusormet tai nimettömät merkkien päällä toimii itellä ongelmitta vielä, leveämpi aiheuttaa olkapäävaivoja. Hyvä kun hoksasit tuon, itellä ei tullut ees mieleen tota mainita.

Miten kannattaa jakaa kolme salikäyntiä viikon ajalle. Teen samoja liikkeitä joka kerta paitsi jalkoja yhden kerran silleen monipuolisesti. Onko hyötyä jankata noita samoja liikkeitä 3X viikossa vai pitäiskö jotenki vaihdella painoja eri päiville !!!!!!

Miten kannattaa jakaa kolme salikäyntiä viikon ajalle. Teen samoja liikkeitä joka kerta paitsi jalkoja yhden kerran silleen monipuolisesti. Onko hyötyä jankata noita samoja liikkeitä 3X viikossa vai pitäiskö jotenki vaihdella painoja eri päiville !!!!!!

Ma, ke ja pe on aika suosittu setti jos kolmesti viikossa treenaa. Ja kannattaa ainakin liikkeitä vähän vaihdella, esim. joka toinen treeni olisi samanlainen.

Tämä on vielä pakko varmistaa. 2-jakoisella voi siis treenata koko kropan 2 viikossa läpi esim. Ma ja Ti treeniä, Ke lepo, To ja Pe treeniä ja Vloppu lepo?

Tämä on vielä pakko varmistaa. 2-jakoisella voi siis treenata koko kropan 2 viikossa läpi esim. Ma ja Ti treeniä, Ke lepo, To ja Pe treeniä ja Vloppu lepo?

Voi treenata. Tosin ei kannata sitten ihan 110 lasissa kaikkea vetää ettei tule ongelmia palautumisen kanssa.

Ok,kiitti vastauksesta. Tuo FAQ: Treeniohjelmat lihaksen kasvatukseen ja ruokavalioesimerkkejä kohdasta otettu 2 jakoinen on varmaan ihan hyvä?

Miksi niitä liikkeitä kannattaa vaihdella?

Vaihtelu on hyvästä kehittymisen kannalta. Ja hermosto on kovilla jos samoilla liikkeillä juntataan jatkuvasti menemään kolmesti viikossa. Lisäksi vaihtelu tuo enemmän sisältöä ohjelmaan joten treeni on mielekkäämpää.

Ok,kiitti vastauksesta. Tuo FAQ: Treeniohjelmat lihaksen kasvatukseen ja ruokavalioesimerkkejä kohdasta otettu 2 jakoinen on varmaan ihan hyvä?

Kannattaako käydä salilla silleen, että ekana päivänä tekee selät/vatsat, tokana jalat/rinta ja kolmantena kädet/olkapäät, kun nyt oon käyny silleen että ma ne vatsat/selät, ti jalat/rinnat ja ke ne kädet/olkapäät. Sitten on ollu lepoa yks päivä ja sitten taas perjantaina vatsa/selät, lauantaina jalat/rinta ja sunnuntaina kädet/olkapäät ja taas lepopäivä jne.

Onko järkevä systeemi?

Ja sarjat nyt ollut 3x12-15

onko järkeä käydä salilla, jos etukäteen tietää, että ei sen päivän syömisiä pysty hoitamaan kuntoon... Eli jos kiireen takia joutuu jättämään kalorit alle 2000, niin tuleeko salista sillon vaan ajan haaskausta sinä tiettynä päivänä?

Ja onko mitään haittaa, jos "yhdistää" kaksi salipäivää?
Esim. jos yhdistää jalka+vatsa, ja kädet+olkapäät kun on skipannut em. päivän, niin pitääkö syödä enemmän tjsp? Vai onko jutussa haittana vaan se, että salilla olemisen aika venyy ehkäpä jopa yli kahteen tuntiin?

onko järkeä käydä salilla, jos etukäteen tietää, että ei sen päivän syömisiä pysty hoitamaan kuntoon... Eli jos kiireen takia joutuu jättämään kalorit alle 2000, niin tuleeko salista sillon vaan ajan haaskausta sinä tiettynä päivänä?

Ja onko mitään haittaa, jos "yhdistää" kaksi salipäivää?
Esim. jos yhdistää jalka+vatsa, ja kädet+olkapäät kun on skipannut em. päivän, niin pitääkö syödä enemmän tjsp? Vai onko jutussa haittana vaan se, että salilla olemisen aika venyy ehkäpä jopa yli kahteen tuntiin?

On järkeä käydä salilla. Syöt sitten seuraavana päivänä enemmän. Ei se yhden päivän kalorimäärä pitkässä juoksussa merkitse mitään. Ja voi yhdistää, jos teet enemmän, voit syödäkin enemmän. Yli kahta tuntia en menisi tekemään, puolitoista max.

entä onkos semmonen fiksua, että jos ei ennen kello kolmea kerkeä syömään, niin syö sitten senkin edestä illalla?

eli ei syö mitään ennen klo 4, menee salille, ja syö sen jälkeen kaloreja tarpeeksi...
oon vaan nimittäin ymmärtänyt, että se ajoitus on helvetin tärkeä, gosh!

Kannattaisi siinä ennenkin yrittää jotain syödä. Salin jälkeen sitten normaalisti taas. Eli ei ole hyvä vetää 3000kcal kerralla kun sen voisi jakaa vaikka viiteen ateriaan.

niin siis yleensähän minä jaankin noi ateriat 5-6 päivässä, mut tänään en saa ruokaa suuhuni kun vasta joskus neljän aikaan, ja salillakin olis tarkotus käydä.
se vituttaa niin vitun vitusti, kun ei saa syötyä kunnolla. ajattelin siis vaan että jos tänään tankkais kunnolla vasta salin jälkeen.
vaikka ravinnon siinä saakin vasta kokonaan salin jälkeen, niin onko se silti yhtä kannattavaa kuin jos saisi jaettua noi ateriat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom