Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla ottaa vasen etuolkapää paljon osumaa penkissä ja etenkin vinopenkissä. Mitä asialle vois tehdä?
Okei, teen sitten vaikka tasapenkkiä kässäreillä. Oon pyrkiny tekeen penkkiä "tekniikkaneuvoja liikkeisiin" ohjeilla. Ehkä pitäis vähän vaihtaa oteleveyttä. Oon tehny aika leveellä, sillai että peukalot niiden merkkien ulkopuolella.
Miten kannattaa jakaa kolme salikäyntiä viikon ajalle. Teen samoja liikkeitä joka kerta paitsi jalkoja yhden kerran silleen monipuolisesti. Onko hyötyä jankata noita samoja liikkeitä 3X viikossa vai pitäiskö jotenki vaihdella painoja eri päiville !!!!!!
Tämä on vielä pakko varmistaa. 2-jakoisella voi siis treenata koko kropan 2 viikossa läpi esim. Ma ja Ti treeniä, Ke lepo, To ja Pe treeniä ja Vloppu lepo?
Miksi niitä liikkeitä kannattaa vaihdella?Ma, ke ja pe on aika suosittu setti jos kolmesti viikossa treenaa. Ja kannattaa ainakin liikkeitä vähän vaihdella, esim. joka toinen treeni olisi samanlainen.
Miksi niitä liikkeitä kannattaa vaihdella?
Ok,kiitti vastauksesta. Tuo FAQ: Treeniohjelmat lihaksen kasvatukseen ja ruokavalioesimerkkejä kohdasta otettu 2 jakoinen on varmaan ihan hyvä?
onko järkeä käydä salilla, jos etukäteen tietää, että ei sen päivän syömisiä pysty hoitamaan kuntoon... Eli jos kiireen takia joutuu jättämään kalorit alle 2000, niin tuleeko salista sillon vaan ajan haaskausta sinä tiettynä päivänä?
Ja onko mitään haittaa, jos "yhdistää" kaksi salipäivää?
Esim. jos yhdistää jalka+vatsa, ja kädet+olkapäät kun on skipannut em. päivän, niin pitääkö syödä enemmän tjsp? Vai onko jutussa haittana vaan se, että salilla olemisen aika venyy ehkäpä jopa yli kahteen tuntiin?