Voi korvata, tee vaikka käsipainolla. Tuettu kulmasoutu on myös vaihtoehto.
tai vaikka alatalja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi korvata, tee vaikka käsipainolla. Tuettu kulmasoutu on myös vaihtoehto.
cobra3 sanoi:muuten millä painoilla ja millä toistoilla kannattais reenata jos lihasta aikoo kasvattaa??
Kysyin jo tuola toisessakin ketjussa tätä ja näköjään on jäänyt huomaamatta. Eli onko järkevää tehdä treeniä tälläisellä 2-jakoisella: rinta-olkapäät-hauikset ja selkä-ojentajat-jalat. Vai vaihtaa hauiksien ja ojentajien paikkaa? 4 kertaa viikossa käyn salilla ma,ti,to,pe. Ja kysympä tässä samalla myös että kuinka paljon proteiinia ja hiilareita palkkaris olis hyvä olla mun kokoiselle 188cm ja 94kg?
Kysyin jo tuola toisessakin ketjussa tätä ja näköjään on jäänyt huomaamatta. Eli onko järkevää tehdä treeniä tälläisellä 2-jakoisella: rinta-olkapäät-hauikset ja selkä-ojentajat-jalat. Vai vaihtaa hauiksien ja ojentajien paikkaa? 4 kertaa viikossa käyn salilla ma,ti,to,pe. Ja kysympä tässä samalla myös että kuinka paljon proteiinia ja hiilareita palkkaris olis hyvä olla mun kokoiselle 188cm ja 94kg?
vaiha pe ja ke päivien paikkoja kokonaan STOHE. silleen toi on paljo viisaampi tehä ihan ilman että on palautumis ongelmiaki.
Vatsat tehdään johonki väliin, aivan kuinka jää aikaa, mutta toises treenis kuitenki.Muuten jako näyttää ihan hyvältä, mutta missä ovat vatsat?
Minkä takia selkä ja jalat erikseen? En oo tehny jaloille ku vaa pohkeita istualtaan ja reisille näitä ojennuksia jne. Kyykkyä en oo koittanu, mutta maastaveto on ohjelmas, eikös sen pitäs ottaa vähä takareisiin. Prässikin on vähä tälläne ettei huvita sitä tehdä.Selkä ja jalat eri päiville jos 2-jakoiselle treenaat. Hyviä jakoja on esimerkiksi kädet/jalat tai työntävät/vetävät.
Minkä takia selkä ja jalat erikseen? En oo tehny jaloille ku vaa pohkeita istualtaan ja reisille näitä ojennuksia jne. Kyykkyä en oo koittanu, mutta maastaveto on ohjelmas, eikös sen pitäs ottaa vähä takareisiin. Prässikin on vähä tälläne ettei huvita sitä tehdä.
Lähden tästä pian salille nii kannattaisko ny sitte alottaa että rinta-olkapäät-jalat ja selkä-hauis-ojentajat-vatsat? Eli jokaiselle lihasryhmälle 2-3 liikettä ja jotain 3x6 tehdä?
Onko tämä hyvä treenityyli kun olen nyt viime treeneissä tehnyt niin että aloittanut tietyllä painolla 3x6 ja sitten kun on mennyt 3x8 nii lisännyt painoa niin että menee se 3x6 jne. Penkis olen aloittanut tekemään 2x6 systeemiä.