Tästäkin on puhuttu ja asiat on vielä aika epäselviä, mutta jostakin kyllä ajatuksissa oikaistaan jos sanotaan että hauikset kasvaa nopeammin jos niitä treenaa kolme kertaa viikossa. Se on monta kertaa nähty että näin ei välttämättä ole. Ja jos näin olisi niin miksi sitten hidastaa muun kropan kasvua treenaamalla harvemmin kun useammin treenaamalla voisi saada parempia tuloksia? Kyllä ne hauikset kiinni ottaa kun treenaa vaan.
T: Vähän vähemmän korkean volyymin kannattaja.
Huomaatteko muuten että ei olisi kuin yhden treenityylin kannattajia jos joku olisi selvästi toista parempi? Ikävä kyllä näin ei ole ja aloittelijatkin joutuu luottamaan muiden mielipiteisiin.
Ite treenasin ennen rinnan kaks kertaa viikkoon, mut huomasin, että kerran viikossa toimii mulle paremmin. Eiköhän se riipu siitä, kuinka kovaa sen treenin tekee. Toki jalkojakin voi treenata vaikka kuinka usein, jos tekee sen puolivaloilla.
Eiköhän tää oo enemmän yksilöstä kiinni, että millä jaolla kenenkin on järkevää treenata. Jos olis olemassa yks jako ylitse muiden, niin eiköhän jokanen salijonne sitä hyödyntäis.. Mitä nyt oon tutkiskellu, niin roinaajillehan toi 5-jakonen on vissiin aika kova, mut kyllä natutkin sitä jonkun verran käyttää, varsinkin ne vähän tunnetummat. En nyt varmaksi osaa sanoo, mut luulen, että esimerkiks Josef Rakich on natu ja hyvin on tulosta tehny 5-jakosella.