Meikällä tasan sama. Toimii kuin yläastepojilla ES-energiajuoma.
Zabo; kuten aikaisemmin jo sanoin, niin se "itsensä etsiminen" (ei saatana) tässä touhussa saattaa lyhyellä tähtäimellä tuntua tyhmältä/turhauttavalta, mutta pitkällä tähtäimellä se on kyllä pelkästään hyvä juttu. Eli jos siltä tuntuu, niin lähde ihmeessä kokeilemaan 3-jakoista kahdesti (tai 1,67x) viikossa läpi ja vähemmillä sarjamäärillä. Jos muutaman viikon/kuukauden jälkeen tuntuu että siitä ei mitään tullut, niin mieti uudestaan.
OT: On se kyllä ihan vitun makea fiilis kun treeni oikeasti kulkee. Tulokset paranee viikko viikolta, ja salille tulee jopa poljettua normaalia nopeammin koska on niin kova hinku päästä liikuttaan rautaa. Muutaman viikon ajan olen jopa herännyt reilusti ennen herätyskellon soimista treenipäivinä (treenaan aamuisin). Näköjään sen tuntee jopa unessa että sinne salille on vitunmoinen hinku. Vielä pari viikkoa bulkkia, sitten pari viikkoa "minidieetillä" jonka jälkeen taas bulkkia tammikuun puoliväliin. Näillä mennään. Huomenna ruutia reisiin. AH!
Täytynee tota koittaa, eihän siinä loppupeleissä mitään menetä. Eihän sitä koskaan tiedä, ennenkun sitä oikeesti koittaa. Vaikka 3-jakonen olis mulle kuinka paska jako tahansa, niin se 2 kuukautta mun elämästäni on niin pieni aika, että ei se loppupeleissä mihinkään mitään vaikuta. Tuleepahan ainakin varma tieto siitä, että kumpi jako mulle se oikea sitten on