Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
no miten tämmönen ohjelma:
ma: rinta ja hauis
ke.: selkä ja jalat
pe.: olkapäät/hartiat ja ojentajat
Tuo stonecoldin yllämainittu esim on loistojako.
paras 3-jakonen millä ite oon joskus reenannu
1.rinta,selkä
2.jalat
3.kädet,olkapäät
Mulla toimii
1. jalat (kovalla treenillä ei jaksa muita lihoja tehdä, tosin olen ajatellut hauiksen siirtoa tähän, koska käsipäivällä on aika paljon tekemistä)
2. rinta, selkä (isoja lihoja, kovaa treeniä, ei mahdu muuta sekaan)
3. kädet, olat (hiukan kyllä tekemistä liikaa)
Sitten on kyllä koipipäivänä jo liikaa tekemistä jos hauberit sinne siirtää.Niin ei tuo varmaan huono asia olisi jos haukkarit tekis jalkapäivänä?
Voi sen noinkin toki tehdä. Itse tykkään mättäisin ensin rinnan loppuun ja sitten siirtyisin selkää, mutta eipä tuolla nyt niin kauheasti väliä ole.Oisko järkeä tehdä rinta/selkä ja olka/ojentaja päivinä liikkeet niin että rinnalle yksi liike sit selälle ja rinnalle ja selälle.Samoin sit olka/ojentaja.. Toivottavasti joku tajus..
Ota nuo ojentajat hemmettiin tuolta jalkapäivää sotkemasta. Teet kädet kokonaisuudessaan olkapäiden kanssa samassa treenissä. Ja treenien järjestystä kannattaa myös muuttaa, esim. näin:Nyt alotin tekemään näin
1. Jalat, Ojentajat, Vatsa
2. Hauis, Olkapäät, Vatsa
3. Selkä, Rinta
Silmukka tuossa jo vähän valoittikin asiaa.Onko perusteluja noihin? Nimittäin jos hyvät perustelut tulee niin saatanpa vaihtaakkin ;)
riittää , tulee vaan pitkät treeni välitRiittääkö 3-jakoisella jos käy 3 kertaa viikossa salilla?
Nyt alotin tekemään näin
1. Jalat, Ojentajat, Vatsa
2. Hauis, Olkapäät, Vatsa
3. Selkä, Rinta