Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisiko paha 3-jakoinen kun on 3 kertaa viikossa mahdollista käydä salilla.
Laitoin ohjelman sisälle vaihtoehtoliikkeitä / -viivalla eroteltunaToimisiko tällainen kolmijakoinen ohjelma?
1. Jalat
2. Selkä, hauis
3. Rinta, Ojentajat, Olkapäät
Jalkaprässi 1x 15, 1x 10 ja 2x 8
Takareidet laitteessa 3x 10
Etureidet koukistaen 3x 10
Pohkeet 3x 10
Vatsalihakset
Ylätaljaveto eteen 1x 15 ja 3x 10/leuat
Soutulaitteessa istuvilteen molemmilla käsillä 1x 15 ja 3x 10 (en muista tämän laitteen oikeaa nimeä, ei kumminkaan alatalja)/kulmasoutu kp
Alataljasoutu 3x 10
Scott-hauiskääntö 1x 15 ja 3x 10
Hauiskääntö istuen käsipainoilla 1x 15 ja 3x 10
Keskitetty hauiskääntö 1x 15 ja 3x 10
Penkki
Vipunostot tasapenkiltä 4x 15/vinopenkki 4*8
rintaa peck dekis 4x 10/ ristitalja 4*10
Olkapäät laitteessa 4x 10/pystypunnerrus istuen,tanko 3*6
Olkapäiden kohotus 3x 10/vipunostot taakse 3*12
ranskalaiset 4*8>lisänä ojentajille
Ojentajat ylätaljassa 1x 15 ja 3x 10
harjottelin sitä valvottujen silmien alla lähes kuukauden verran ja en siltikään saanut tuosta liikkeestä itselleni "mielekästä". Liike tuntui hivenen selässä vaikka tein kaiken oikein mukamas.
Kumpi ois lihaksen kasvatuksen kannalta parempi, 4 kertaa vko 3-jakonen et vetäis jokatoinen vko selät kaks kertaa ja jokatoinen rinnan. Vai jonkunnäkönen 2-jakonen 4 kertaa vko? Vai peräti 4-jakonen?
No kaks vuotta oon salilla käyny jos sitä voi siksi edes laskea (epäsäännöllisyys, ehkä 1-2 krt vko jos kesällä sitäkään), nyt kuitenkin oon noin kuukauden käyny säännöllisesti 3x vko ja ruokavaliotakin aika radikaalisti muuttanu.
Mietin vaan ku mulla on aiemmin ollu 1- ja 2-jakonen, että pitäiskö sitä melkeen kokeilla tota 1-jakoistakin? Nyt jokatapauksessa yritän käydä 4x vko salilla, tiiä sitten onnistuuko ihan aina.