Et treenaaAntakaa vinkkejä miten treenaan 2-jakoisella kolmesti viikossa. Treenipäivät ma, ke ja pe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Et treenaaAntakaa vinkkejä miten treenaan 2-jakoisella kolmesti viikossa. Treenipäivät ma, ke ja pe.
Antakaa vinkkejä miten treenaan 2-jakoisella kolmesti viikossa. Treenipäivät ma, ke ja pe.
rinkeli: tekisin 1-2jako hybridiohjelman, vai mikä nimi nyt onkaan... esim ma koko kroppa, ke vetävät ja pe työntävät
Tosta alotuspostauksen ohjelmasta, pitääkö esim. takaolkapääsoutu ja hauiskäännöt tehdä treeneissä 1a/1b toistoilla 4-6? Entä onko paha, jos heitän pari sarjaa reiden ojennuksia/koukistuksia treenehin 1a ja 1b. Tekisin ne varmaan vähän useemmilla toistoilla kans.
Antakaa vinkkejä miten treenaan 2-jakoisella kolmesti viikossa. Treenipäivät ma, ke ja pe.
Itse käytin vain pääliikkeissä koska kun pääliikkeiden sarjapainot kasvaa nii yleensä sitä mukaa myös apuliikkeiden. Toimi ainaski mulla. Kokeile niin että pääliikkeissä noudatat aloitusviestin progressiota ja apuliikkeissä vaihtelet toistoja, lisäät sarjoja, lisäät painoa aina kun tekniikka sallii jne.
TREENI 1a
Takakyykky 5x
Penkkipunnerrus tanko 2x
Vinopenkki kp 2x
Pystypunnerrus kp 4x
Ranskalainen punnerrus 3x
Vatsarutistus 3x
TREENI 1b
SJMV/mave 5x
Leuanveto vastaotteella 3x
Kulmasoutu kp/tanko 3x
Hauis tanko 3x
Takaolkapääsoutu taljassa 3x
Pohkeet seisten 4x
TREENI 2a
Jalkaprässi 3x
Reiden ojennus 3x
Vinopenkki tanko 2x
Penkkipunnerrus kp 2x
Dippi lisäpainoilla 3x
Viparit sivulle 4x
Jalannostot 3x
TREENI 2b
Reiden koukistus 5x
Alatalja 3x
Ylätalja 3x
Hauis kp 3x
(rannekäännöt 2x)
Viparit taakse 3x
Pohkeet istuen 4x
Kysymyksiä tästä ja miltä vaikuttais? Ohjelmalla haen voimaa ja massaa tasaisesti kroppaan. Sitten vielä onko ohjelmassa järkeä tehdä toi sjmv ja mave vuoroviikoin? pystyykös tähän soveltamaan wendlerin 321?
Mulla on takakyykyn kanssa tekniikka ongelmia mitä olen yrittänyt korjata mutta nämät liikkuvuus ongelmat yhdistettynä keskivartalon heikouteen vaatii aikansa niin ajattelin että olisikohan parempi siirtää takakyykky prässin tilalle? Ja ottaa sitten 5x5 vaikka siittä prässistä? Ehdotuksia otetaan vastaan, prässistä en oikeen välitä eli sen mielellään korvaan jollain mut kyykkyn oon päättänyt opetella mutta se ei vaan toimi raskailla sarjoilla