Kiitos vinkistä, pitää kokeilla keskittyä tosissaan ja supistaa hauista liikkeissä. Tottakai "komentaminen" toimii aina :D (
I Command you to Grow! Biceps/Arm Day with CT Fletcher - YouTube)
Mutta vielä muutama kysymys ihan vakavasti...
Millä intensiteetillä te teette 2a&2b -treenit? Itse olen huomannut, että olen ehkä liian "lujasti" treenannut 2a&ab osat. Eli toisin sanoen 1a&1b on ollut tosi rankkoja(TI&KE tai TI&TO) ja kun olen tehnyt lauantaisin 2a treenin(hieman väsynyt), niin sunnuntaina jo ennen 2b treeniä on huomattavaa väsymystä havaittavissa. Syön hyvin ja paljon. Nukun vähintään 8 tuntia ja en juo kovin paljon alkoholia. Sillon tällöin 1-2 tölkkiä viikonloppuna. Ajattelin testata sitä, että pienennän 2a&2b treenin painoja, enkä yritä 100%:sti viedä raskailla painoilla 12 toiston sarjoja läpi niin kuin tällä hetkellä. Eli vähennän loppuviikon kuormaa ja toivon että se vaikuttaa alkuviikon treeneihin. Jotta ymmärrätte, mitä tarkoitan niin yritän pukea seuraavan numeroiksi. Tällä hetkellä jos ajatellaan, että 100 edustaa koko viikon lähes maksimi "energiaa", niin se jakautuu nyt näin. 1A ja 1B 30 ja 30. 2A ja 2B 20 ja 20. Yritän siis tehdä niin, että 1A ja 1B treenit olisivat 40 ja 40, sekä 2A ja 2B 10 ja 10. Mitä mietteitä tästä?
Vielä yksi kysymys 1B -treenin takaolkapääsoudusta. Teen sitä tällä hetkellä ylätaljassa narulla ja olen tehnyt 2x6 sarjat 65 kilolla. Joudun ottamaan tosi ison takakenon että pysyn tasapainossa. Minkälaisia liikkeitä suosittelette, missä voisi laittaa painoa niin paljon että saan juuri ja juuri tehtyä 4-6 toistoa?
Suuret kiitokset jo etukäteen. On tämä hienoa hommaa. Mukava yrittää analyyttisesti miettiä sitä "optimi" kasvua, mikä saavutetaan ilman, että paikat hajoaa tai että treeni ei ole liian löysää tai liian kovaa(failure).