Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ohjelma
Nyt yhteensä 4-5kk tehnyt tota etusivun ohjelmaa ja treeni 2b ei oikein onnistu. Ylä ja alatalja ei oo kehittynyt mihinkään, verrattuna muihin päiviin. Tekniikat oon kattonu monesti uudelleen ja uudelleen läpi.. Voisko ylä ja alataljan "korvata" jollain? Vaikka leuoilla sekä kulmasoudulla käsipainoilla? (1b:ssä teen kulmasoudun tangolla + leuat kylläkin )
Call me a retard, mutta kysympä. Luulen ainakin että voin tolla etusivun ohjelmalla vaihtaa voimatreenien ja hypertrofia treenien pari liikettä keskenään. Tykkään siis voimareenissä tehä kulmasoudun tangolla, samaten hauiksen. Eli siis kulmasoutu kp ja hauis kp tehtäisiinkin hypertrofia treeneissä koska IMO tuntuu paremmalta noin.
Itse ajatelin vaihtaa tähän, koska en vielä oikein 3-jakoisesta pidä. Dieettini päättyyy pian ja mitat ovat nyt 65.9 kg/183 cm. Kysymys olisi sellainen, että voiko tällä ohjelmalla treeneta kolmena päivänä putkeen?
Joo kyllä mä taidan tehdä tolla etusivun ohjeella kummiskin. Aloittelijana en oikein lihashuollosta tehdä muuta, kuin venyttelyn. Onko teillä mitään neuvoja lihashuollon suhteen?
Olen tota venyttelyopasta lueskellut ja pikku hiljaa harjoitellut noita eri venytyksiä.
Luulen, että talven mittaan toi lihashuolto tulee tärkeämmäksi vain, kun marraskuussa alkaa futsal-treenit. Ajattelin siis talven käydä kahdesti tai kolmesti viikkoon futsal-treeneissä, ja tätä ohjelmaa neljästi viikkoon. Apua siis kaivattaisiin tohon lihashuoltoon. :/
Mikäs on konkareitten näkemys kannattaako treenata 1-jakoisella ohjelmalla joka toinen päivä jolloin ohjelma on vähän suppeampi vai ottaa 2-jakoinen ohjelma jolla treenaa 6 kertaa viikossa eli 1 lepopäivä per viikko. Jos tavoitteena on maksimaaalinen voiman ja painon lisääminen?
Eli on mielestäsi järkevämpää käydä perinteisellä 1-jakoisella joka toinen päivä???
No siis kysymys oli että: vaikuttaako se tuloksiin mitenkään käykö 6 kertaa 2-jakoisella tai 4 kertaa tai jokatoinen päivä 1-jakoisella?