Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kylähullun versio on kyllä hyvä, normimave kovaa joka toinen treeni on aika rankkaa joten siinä kannattaa tyytyä vaikka yhteen viiden toiston sarjaan ja/tai vuorotella romanialaisen kanssa.
Vinopenkki ei tohon ohjelmaan kyllä oikein sovi ellei jostain syystä halua leikkiä tuntuman kanssa, normipenkki+pystäri hoitaa hommat kuitenkin paremmin.
Yksi ehdoitus tuollaisesta erittäin simppelistä ohjelmasta:
Day 1:
Takakyykky/Etukyykky
Penkki/Vinopenkki
Pystäri
Day2:
Mave
Kulmasoutu
Leuanveto
Vatsat voi sitten tehdä kummassa tahansa treenissä jos tykkää.
Itse tykkään tuosta työntävät/vetävät jaosta, ja jaan mielummin maven ja kyykyn omille päivilleen.
Oiskos järkevää ottaa semmonen muutos tuohon Elaston ohjelmaan että 2a-treeniin vaihtaisi vinopenkin tilalle flyessit ja pushdownin tilalle kapean penkin? Ja vaikka vuoroviikoin, että joka toinen viikko näin ja joka toinen viikko ohjelman mukaan. Hieman vaihtelua tahtoisin, joten onko hyvä vai huono idea?
Sopii erittäin hyvin. Sarjat ja toistot riippuvat tavoitteista ja mieltymyksistä, riveen oon kuullu suositeltavan aika yleispäteväksi 5x3 ja mavessakaan ei yleensä kovin pitkiä sarjoja suositella, Miken 2x6-systeemi on toimiva.Tuo kylähullun setti näyttää hyvältä, mutta mitä on raati mieltä jos tekisi rinnallevedon maven tilalta joka toinen kerta? Tuli opeteltua riveä toisen SS kierron aikana ja haluttais pitää se vielä ohjelmassa sekä myös opetella tekniikka entistä paremmin. Olen siis vielä aloittelija, joka tykkää yksinkertaisista ohjelmista ja raskaista perusliikkeistä.
Edit: Kuinka paljon suosittelette sarjoja kullekkin liikkelle tuossa kylähullun yksinkertaisessa ohjelmassa?
Yksi ehdoitus tuollaisesta erittäin simppelistä ohjelmasta:
Day 1:
Takakyykky/Etukyykky
Penkki/Vinopenkki
Pystäri
Day2:
Mave
Kulmasoutu
Leuanveto
Vatsat voi sitten tehdä kummassa tahansa treenissä jos tykkää.
Itse tykkään tuosta työntävät/vetävät jaosta, ja jaan mielummin maven ja kyykyn omille päivilleen.