Tämä viikko on vielä tarkotus vääntää 2-jakosella, sen jälkeen kutsuu sitten 1-jakonen. Valmiin ohjelman kalastaminen täältä forumilta on vähän vaikeeta (siis mahdollista kyllä, mutta aikaavievää), sillä treenaan kotona, joka siis rajottaa liikevalikoimaa jonkun verran. Eli, päädyin ihan itse väsäämään oman ohjelmani.
Treeni 1
Takakyykky
Maastaveto
Vinopenkki
Kulmasoutu
Pystypunnerrus
Hauisliike
Treeni 2
Leuanveto
Takakyykky
Romanialainen maastaveto
Penkkipunnerrus
Pystypunnerrus
Vatsaliike
Eli,
- Vuorottelen maastavedon ja RDL:llän kanssa, koska ainakaan mun alaselkä ei kestä kolmesti viikossa mavettamista.
- Maastavedottomina päivinä teen leuanvetoa, että selälle on edes joku suht' kokonaisvaltainen liike. Maastavedollisina päivinä teen sitten kulmasoutua.
- Kyykkään aina, joka helvetin kerta.
- Vuorottelen myös penkkiä ja vinopenkkiä, koska olen kuullut, ymmärtänyt ja vakuuttunut, että vaihtelu on hyvä juttu.
- Niin, pystäriä teenkin sitten joka kerta, ja valinnaista vatsaliikettä vuorottelen hauisliikkeen kanssa.
Kommentteja, pyydän. Kolme kertaa viikossa olisi tätä tarkoitus tehdä.
Treeni 1
Takakyykky
Maastaveto
Vinopenkki
Kulmasoutu
Pystypunnerrus
Hauisliike
Treeni 2
Leuanveto
Takakyykky
Romanialainen maastaveto
Penkkipunnerrus
Pystypunnerrus
Vatsaliike
Eli,
- Vuorottelen maastavedon ja RDL:llän kanssa, koska ainakaan mun alaselkä ei kestä kolmesti viikossa mavettamista.
- Maastavedottomina päivinä teen leuanvetoa, että selälle on edes joku suht' kokonaisvaltainen liike. Maastavedollisina päivinä teen sitten kulmasoutua.
- Kyykkään aina, joka helvetin kerta.
- Vuorottelen myös penkkiä ja vinopenkkiä, koska olen kuullut, ymmärtänyt ja vakuuttunut, että vaihtelu on hyvä juttu.
- Niin, pystäriä teenkin sitten joka kerta, ja valinnaista vatsaliikettä vuorottelen hauisliikkeen kanssa.
Kommentteja, pyydän. Kolme kertaa viikossa olisi tätä tarkoitus tehdä.