No voisko tollasien esim vipunostojen tilalle vaan ottaa ihan normi pystypunnerrusta, siis tarkotan että voisko ohjelman joka päivänä olla pystypunnerrusta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voisiko joku tehdä mulle 1-jakosen reeni ohjelman. Jossa ei ole mavea eikä jalkoja. Sellaista kaipaan jossa on 2-3 eri reeniä, ei samaa vain yhtä samaa, kuten G6:ssa on.
Kukaan terve - ja järkevä - ei jätä jalkoja treenaamatta.Mutta tuo jäi kaivertaan "En suosittele tätä kenellekkään terveelle kuntille enkä ehkä muullekkaan vaikka mukana olis jalat." Mites tätä sit mulle suosittelet, kun sanoit vaikka mukana olis jalat :D
""Voisiko joku tehdä mulle 1-jakosen reeni ohjelman. Jossa ei ole mavea eikä jalkoja. Sellaista kaipaan jossa on 2-3 eri reeniä, ei samaa vain yhtä samaa, kuten G6:ssa on.",
.. Siinäpä syy miksi jätin jalat laittamatta. (jos et ollut lukenut)Ja JALOISTA sen verran, että en pysty tekemään raskaita kyykkyjä, mavea ja yms, koska polvet vasta toipuvat yhestä vammasta ja lääkäri kielsi tän kaltaiset liikkeet. Jalkoja teen sit yleensä kaiken näkösissä koneissa ja kattoo sit miten polvet kestää."
Ite kun en jalkoja voi tehdä niin kyllä tossa ensimmäisessä janksterin antamassa (siis se missä ei ole jalkoja) on mielestäni sopivasti liikkeitä yhelle reenikerralle.
"Aloin nyt lisäämään salikäyntiä 2-3 kerrasta 3-4 kertaan viikkoon.
Tein tänään 1-jakoisena (JOS, 1-jakoinen tosiaan meinaa, että kaikki tehdään kerralla?), mitä olen aina tehnyt (n. 3 vuotta, sinä aikana saanut noin 8-12kg lihasta), mutta lisäsin nyt pitkästä aikaa jalat mukaan.
Aikaa kului peräti 2h 30min suunnilleen. Eli ilmeisesti aivan liikaa?
Tosin, luulen selvittäväni 2 tunnissakin. Ilman jalkoja menee 1h - 1h 30min.
Tarkoitus saada nyt muutama kilo massaa (en ole koittanut hankkia kunnolla massaa noin vuoteen, eli vain lihaskunnon ylläpitona ollut), joten kannattaako jakaa, kun teen:
Haluaisin tehdä yksijakoisena, mutta tämä ei ole välttämättömyys, jos tulosta syntyy parhaiten jakamalla.
Eli treenijako neuvoa tarvitsen, jos jakaminen on paras vaihtoehto.