Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itellä on kanssa aina olkapäät kovilla kun ylätaljaa vetää niskan taakse. Vähintään eka sarja täytyy aina vetää naama irvessä vaikka kuinka koitat lämmitellä ja venytellä alkuun. Täytyypä tosiaan kokeilla ens kerralla vetää tohon rinnalle. Mites muuten muuttuu (jos muuttuu) tuo vaikutusalue jos siirryn leveällä tangolla niskantaaksevedosta tuollasella tuplakahvalla rinnallevetoon?
Olen vissiinkin tähän asti vetänyt aivan väärällä liikkeellä, eli niin alas kuin mahd.:D Kiitos Mike!
Mä en saa missään liikkeessä selkään mitään tuntumaa,mistä johtuu?
Kannattaiskohan mun alkaa harjottelemaan tekniikkaa uudellaan pienillä painoilla ja pitkillä sarjoilla ja toistoilla? :wall:
Mä en saa missään liikkeessä selkään mitään tuntumaa,mistä johtuu?
Kyllä vaan. Kysyt ja vastaat itsellesi, se on hienoa :D
Ei kannata välttämättä liian puhtaasti/hitaasti koettaa tehdä. Koeta ensin tehdä liikettä ilman painoja keskittyen pelkästään selkälihasten supistamiseen. Kannattaa kädet unohtaa tässä vaiheessa kokonaan. Alkuun voi varmuuden vuoks tehdä useamman kerran semmosia 20 toiston nopeita "sarjoja" (ilman painoja) että löytyy varmasti se selkälihasten oikea liikerata.nikrei sanoi:Sama vika, pienillä painoillakin on tehty ja hitaasti ja kaikenlaisilla pysäytyksillä, mut ei niin ei. Selkä ei koskaan mene kunnolla "pumppiin". Alkaa hieman jo nakertamaan :jahas:. Selkä jää kokoajan enemmän ja enemmän jälkeen.
Mitä vaihtoehtoisia liikkeitä olisi ylätaljalle ? Tarvitsisi kehittää latseja, koska olkapäät ovat melko paljon edessä. Futista harrastan ja eikö latseilla oli vaikutusta juoksutekniikkaan tjsp. vai olenko nyt aivan hakoteillä. Salilla jossa käyn, on vuoroja paljon kuntosalilla missä ylätaljakin on.
Ei saakkaan aivan yhtä paljoa, mutta aivan törkeästi silti. Ei kannata kuitenkaan sokeasti tehdä vain sen TUNTEEN mukaan.
Vähän off the topic, mutta mistä noi ranskalainen (punnerrus), smith ja scott nimet oikein tulevat?