HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ei kukaan. Oikeasti on vain kaaos päällä. Biden päättää asioista jenkeissä ja on seniili ja lähipiiri on paniikissa, että mitä tässä pitäisi tehdä. Lobbarit tietty pääsee kahden kesken ehdottamaan asioita, mutta seniili-Biden sanoo viimeisen sanan ja kun hän ei ymmärrä mistä on kyse, niin hän hyväksyy noi jutut. Tuo sinun ajatus, että taustalla on jokin taho mikä on kontrollissa, on vain lohduttava valhe, kun todellisuus on se, että oikeasti isoista asioista päättävät isot pomot on oikeasti samalla tavalla kujalla kuin me muutkin. Jokainen joka on ollut tekemisissä vähänkään isomman yrityksen johdon kanssa tietää tämän. Monesti se iso pomo on ihan kujalla asioista.

Katso vaikka tämä.

View: https://x.com/greg_price11/status/1877165622003405104

Hyvä esimerkki tästä on tuo miten Elon Musk on väittänyt miten hän on maailman parhaita pelaajia joissain peleissä, mutta oikeat pelaajat näki streamissä hänen valehdelleen. Tuo on sama juttu, kuin minä sanoisin olevani maailman kovin kyykkääjä ja sitten salilla en pystyisi kyykkäämään samoja painoja.

View: https://www.youtube.com/watch?v=FmEe3eUPWq4

Mitä musk on valehdellut tai sanonut? Ei käy selväksi taas kerran vaan tunnetila.

Valtaosa noista luulee ukrainan kriisin alkaneen kuin yöstä 2022 kun tele-visio kertoi näin.
Jälleen kerran paskapuhetta. Minua alkaa oikeasti vituttamaan, koska olet aina laittamassa sanoja toisten suuhun ja nostamassa itseäsi jalustalle.

Kyllä minäkin kävin ylimääräisissä kertausharjoituksissa vuonna 2014. No kevyttä ja harmitonta kamaa ukrainalaisten koettelumuksiin verrattuna. Mutta minä sentäs armeijaan kelpaan. Veikkaan, että sinun kaltainen hupiukko ei pääse edes miinanpolkijaksi.

Jälleen kerran paskapuhetta. Minua alkaa oikeasti vituttamaan, koska olet aina laittamassa sanoja toisten suuhun ja nostamassa itseäsi jalustalle.

Kyllä minäkin kävin ylimääräisissä kertausharjoituksissa vuonna 2014. No kevyttä ja harmitonta kamaa ukrainalaisten koettelumuksiin verrattuna. Mutta minä sentäs armeijaan kelpaan. Veikkaan, että sinun kaltainen hupiukko ei pääse edes miinanpolkijaksi.

Se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom