Will Smith penkkaa 385 paunaa ja menee kotiin rakastelemaan Jada Pinketiä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Olakinte sanoi:
Sanotaan nyt vielä kerran: Ei todellakaan tämä hörökorva ole ottanut 175, eikä koskaan tule ottamaankaan. Ei sitä voima kiinnosta, haluaa vaan näyttää mahdollisimman vähällä hikoilulla hyvältä. Sitte työntyy kämpille ja kääräsee möyhy-puskastaan pöllin huuleen ja alkaa venytteleen esariaan, välillä käy heittään pikku lenkin bulevardilla uudella mersullaan.
:lol2: :D Petti kyllä pokka totaaalisesti.
Voima sanoi:
Joku taisi jo aiemmin jos puhua siita etta jenkeilla on ylipositiivinen asenne.
Ihan erilaista on kannustaminen salilla ja kehuja ja selkaantaputtelijoita riittaa ihan kylliksi asti.
Mina en edes nayta juurikaan miltaan ja voimakaan ei ole, mutta jostain kummasta nama jenkit keksii aina kehua. That's a lot weight, you are so big ja jne.
Minun mielesta bullshittia koko kehuminen. :D Mutta kaipa se on maantapa ja siihen tottuminen.
Mua ainakin vituttas jos treenit kulkis päin vittua omasta mielestä ja sitten siihen tulis viereen joku piipittään jotain helvetin kehuja, ei ne kehut paljon auta jos tietää että treenit on mennyt päin persettä tai muuten on omasta mielestään paskassa kunnossa niin joku kehuu vieressä, ei paljoa lohuta.

No nainhan se on mutta onneksi on treenit sujunu hyvin. Ja kun se on joka asiassa tuota ylipositiivisuutta. Tietty positiivisuus on hyva asia ja toisia pitaakin kannustaa. Siita pointsit jenkeille. Mutta kohtuus kaikessa, liika on liikaa.

Niin parempi se on tämä suomalaisten perusnegatiivinen asenne kyräillään ja kadehditaan salillakin. Just tollanen mua vituttaa suomalaisissa :curs:

Jokapaikassa niita kateellisia ja kyylaajia on. Suomessa nyt loppupeleissaan kauheasti ole, ei ainakaan niilla saleilla missa oon kaynyt. Kohtuu hyva henki ollut jokapaikassa.

Minkä takia sä kuuntelet muita tai mietit muiden mielipiteitä?
Jos joku on kateellinen niin mitä sitten.
Ajanhukkaa ja saa sut myös negatiiviseksi ja puntti nousee huonommin kun stressihormonitaso nousee.
Jätä se paska taakse ja elämä hymyilee.

Ilecules sanoi:
Niin parempi se on tämä suomalaisten perusnegatiivinen asenne kyräillään ja kadehditaan salillakin.
No huoh onneksi en tietääkseni ole tuollaisella saleilla käynyt.

neutraali sanoi:
Mua ainakin vituttas jos treenit kulkis päin vittua omasta mielestä ja sitten siihen tulis viereen joku piipittään jotain helvetin kehuja, ei ne kehut paljon auta jos tietää että treenit on mennyt päin persettä tai muuten on omasta mielestään paskassa kunnossa niin joku kehuu vieressä, ei paljoa lohuta.

Viittasin kommentillani lähinnä tähän. Kyllä mun salillakin kohtuuhyvä henki on, ei siinä mitään.

neutraali sanoi:
No huoh onneksi en tietääkseni ole tuollaisella salilla käynyt.

Ei oo onneks tullut vastaan meikäläiselläkään. Ihan hyvä meininki salilla yleensä on!

Ilecules sanoi:
Viittasin kommentillani lähinnä tähän. Kyllä mun salillakin kohtuuhyvä henki on, ei siinä mitään.
Mutta eihän tuossa mun viestissä ollut mitään perusnegatiivisesta ajattelusta vaan tosi asioiden myöntämisestä itselleen. Eikä kyllä mistään kadehtimisestakaan, ei kai sitä ainakaan itselleen voi olla kateellinen :) .
En oikein ymmärtänyt tuota kun sanoit että salillakin ollaan kateellisia, kyllä meidän salilla ainakin huudetaan toiselle niin perkeleesti että saatais kaikki mehut pihalle(jos sattuu samaan aikaan muita salille), oli kaveri sitten iso tai pieni,riski tai ei riski niin kateellisuudesta ei ole tietoakaan.
Edit:Saatiinhan se alumiinin kommenttikin tänne, niin kauan jo ootinkin sitä, olisit samalla pistänyt sen suun treeni historiikinkin varmuuden vuoksi :D

Liittyen Hollywood-starojen bodailuihin, tässä keskustelupätkä joka on poimittu Stallonen kotisivuilta: "Q: So did you ever use steroids to build yourself up? - A: In 1987, when I was making Rambo III, I used to take an amino acid that's nearly as strong as steroids. It's about 15 times more powerful than the typical amino acid, but give none of the raw rage - the anger - that comes with steroids. All steroids do is make you a cumbersome, apelike goon."

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Täytyy nyt tuoda oma mielipiteeni julki, vaikka se ei varmaan ketään kiinnostakaan. Eli minä uskon myös, että Will on voinut ottaa 175kg penkistä. Jätkällähän on paksummat kädet kuin mulla ja mäkin olen ottanut kevyesti 185kg... Jos jotakuta nyt sattuu kuitenkin kiinnostamaan, niin mulla on 42-senttiset narut. Ehkä, jos oikein puserran ja pumppaan niin 42,5-43 senttiä... :D :(

Näkeehän noita 140-160 kilon ottajia Suomessakin joka paikassa, eikä 35-15 kiloa tohon lisää ole lahjakkaalle nekrulle mitään. Toi Willin treenikin näytti enemmän voimahakuiselta kuin massahakuiselta!!!

sivokonsit.jpg

Alexei Sivokon

Paino: 67,5kg
PP: 215kg
Yt: 830kg

No niin,nyt saatiin kuviakin. Seuraavaksi videota kehiin...rouva on hyva vaan, nam!
Mutta toisaalta, loppupeleissaan ihan sama mita Will on tehnyt ja mita on jattanyt tekematta.
Ja niin kuin Halvari on jossain sanonut: Tarkeinta ei ole mita nousee penkista, vaan mita nousee pankista.
Voisin veikata etta Will Smith nostaa pankista melkoisesti. :D

Toi ryssä vertaus on melko huono, sama kun verrataan Stallonea ja Tysonia.
Toinen ei näyttele.
En vieläkään usko 175kg penkkitulokseen.

Pistin kuvan vertailukohdaksi tuolle Smithin kuvalle, kun kerran Isoperse tuon Sivokonin keskusteluihin mukaan toi. Itse en tiedä paljonko Will penkkaa, enkä edes välitä tietää. Ihan sama.

Nopealla googletuksella sai selville että Will Smith painoi Ali-leffan kuvauksissa 222 paunaa...

:offtopic:
Miksi Neutraalin nimen alle ilmestyi Bannattu? Älkää nyt Neutraalia viitsikö bannata. Hänen juttujaan on hauska lukea. Mun on aina pakko lukea thredi, jos huomaan Neutraalin kommentoineen siihen.

alumiini sanoi:
:offtopic:
Miksi Neutraalin nimen alle ilmestyi Bannattu? Älkää nyt Neutraalia viitsikö bannata. Hänen juttujaan on hauska lukea. Mun on aina pakko lukea thredi, jos huomaan Neutraalin kommentoineen siihen.

Sama :D

Hiukan pistää miettimään se, että Mr. Smithin kädet ovat aika pitkät (kuten muuten Alillakin, muistaakseni syliväli 214cm) eikä äijä näytä muutenkaan pistääpäpienimiespaljonpenkistä-tyyppiseltä, vaikka lihasta onkin.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom