Will Smith penkkaa 385 paunaa ja menee kotiin rakastelemaan Jada Pinketiä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Mikäs muuten on neutraalin bannin syy..?
Mä luulen että se on yön yli banni.
Eikös niitä ole eripituisia banneja.
Ihme että mua ei ole vielä bannattu, ikinä ja mä olen kirjotellut paljon paskaa.
Ei mutta kyllä yleensä äijillä ollut hyvä syy bannata joku.
:kippis1:
Eiköhän se neutraali sieltä vielä kirjottele

neutraali sanoi:
Niin ja ilman paitaa vähän reilu 200kg?
Aktiivi treeniä takana vähintään 10v parikertaa päivässä ja mömmöt päälle.

Mikäli venäläisten ohjelmia tunnen yhtään, niin Vorobyev ottaa reippaasti yli 200. Monet kun ottavat prosenttinsa paitamaksimista.

Olakinte sanoi:
Olen täysin samaa mieltä!!! Tuo hörökorva ei ota 175 kiloa penkistä, vaikka ois kuinka naapuri ja popsis kuinka banaaneja.
Merkillistä, että minun harmiton vitsini voimanosto-osiolla sensuroitiin, mutta em. tyylisiin kommentteihin ei puututa.

Alkaa muistumaan mieleen se aikojen takainen väittely siitä lätkänpelaajien 200kg penkistä :worship:

Kylllä on sen verran heikkoa juttua tullut tähänkin threadiin, että oikeen hävettää eräiden keskustelijoiden puolesta.

Itse aiheeseen: En pidä mitenkään mahdottomana, että nostaa tuollaisia määriä.

Monet eivät voi uskoa (en usko itsekkään) että Will oikeasti penkkais tuota, koska se vaatii aivan uskomattoman pitkän treenin+keskittymisen ravintoon ja usein paljon roipetta, että tuohon päästään. Monet on tehny töitä vuosia ton saavuttamiseen sitte joku pistää "joo valmistauduin puol vuotta kuvauksiin ja nostan nyt 175kg". Sen takia varmaanki aika negatiivista kommenttia on tullut.

Nepheg sanoi:
Monet eivät voi uskoa (en usko itsekkään) että Will oikeasti penkkais tuota, koska se vaatii aivan uskomattoman pitkän treenin+keskittymisen ravintoon ja usein paljon roipetta, että tuohon päästään. Monet on tehny töitä vuosia ton saavuttamiseen sitte joku pistää "joo valmistauduin puol vuotta kuvauksiin ja nostan nyt 175kg". Sen takia varmaanki aika negatiivista kommenttia on tullut.
Ja miksei Smith olis voinu joskus ennen elämässään ottaa pari sarjaa penkkiä? ;)
Ihan turhaa ylireagointia täällä taas. Sitä ollaan ihan paskat housussa kun joku tunnettu mustaihoinen amerikkalainen näyttelijä penkkaa vähän isompia painoja, mutta jos paikallinen mörssäri-raimo penkkais 200kg niin se olis ihan normaalia :jahas:

Nepheg sanoi:

Eikös se nyt jo ole selvää, että kaveri on luultavasti käynyt vuosia salilla. Saattaa hyvinkin olla lahjakaskin. Miksi ei panostaisi vähintään kohtuullisesti ravintoon??? Ainakin varaa on.

Ja eiköhän tonne noiden painojen tuntumaan päästä ilman aineitakin.

Eli kunhan muistutin näistä huomioon otettavista seikoista. En itse väitä puolesta tai vastaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
:zzzz: Laitanko heti lukkoon vai uskallanko jättää tän yöksi auki?

Tääkin olis varmaan ollut ihan asiallinen threadi, ilman Neutraalin kommentteja. Modet :worship:

Joq licksor ass. Ei tässä nyt paskat housuissa olla, mutta voi joitakin vituttaa jos kuluttavat treenaukseen vuosia+roipetta ja sitte will smith sanoo "joo treenasin puol vuotta elokuvaan nostan muuten nyt 175kg penkistä". Toi oli mun pointti. Viimeinen posti tähän threadiin ja meen nukkuu...

Nepheg sanoi:
Ei tässä nyt paskat housuissa olla, mutta voi joitakin vituttaa jos kuluttavat treenaukseen vuosia+roipetta ja sitte will smith sanoo "joo treenasin puol vuotta elokuvaan nostan muuten nyt 175kg penkistä". Toi oli mun pointti. Viimeinen posti tähän threadiin ja meen nukkuu...

Vaikka lainausmerkkejä käytitkin niin ainakin noiden netissä olevien haastattelujen mukaan Will Smith treenas noin vuoden todella intensiivisesti ja totta kai valmentajan johdolla. Kyllä vuodessa saa jo paljon aikaa kun kaikki seikat on kunnossa...motivaatio (noilla leffapalkkioilla helppoa :D ), valmentaja joka analysoi ja laittaa kaiken valmiiksi ja tietty paljon aikaa käytettävissä.

Nepheg sanoi:
Joq licksor ass. Ei tässä nyt paskat housuissa olla, mutta voi joitakin vituttaa jos kuluttavat treenaukseen vuosia+roipetta ja sitte will smith sanoo "joo treenasin puol vuotta elokuvaan nostan muuten nyt 175kg penkistä". Toi oli mun pointti. Viimeinen posti tähän threadiin ja meen nukkuu...

Siis mistä tiedät etttei will olisi enempää koskaan trenannut kuin leffojaan varten...??? :jahas:

Pakko osallistua kun kaikki muutkin tätä samaa täällä jauhavat.
:anssi: koko threadi. Willin penkkitulokseen en ota sen suuremmin kantaa, ihan hyvin mies tuon voi nostaakkin.

ps. Paras threadi aikoihin. :jahas:

saimonsinlou sanoi:
Tietääkö kukaan Arnold S. tuloksia. Onko nostellut lainkaan voimaa hankkien?
Joskus muistelisin täällä lukeneeni, että 500 paunaa penkannu ja 660 vetäny.

Deat sanoi:
Alkaa muistumaan mieleen se aikojen takainen väittely siitä lätkänpelaajien 200kg penkistä :worship:

Alltime verenpaineen nostattaja. Mutta onhan se selvä että Will penkkaa ainakin tuon 175, kun kerran Forsberg ottaa 180! Ja merkistä!!!

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom