Will Smith penkkaa 385 paunaa ja menee kotiin rakastelemaan Jada Pinketiä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Ei täällä kukaan voi sanoa että Will Smith nostaa varmasti sen 175kg tai sitten että ei nosta. Fysiikan puolesta ei ole mikään mullistava saavutus, mutta noihin Amerikan juttuihin on kyllä syytä suhtautua varauksella. Mahtais Will itse nauraa ittensä hengiltä jos tietäis että jossain kaukaisessa Suomen junttilassa porukka tosissaan väittelee, että paljo häneltä nousee penkiltä.. ;)

Hynkkä sanoi:
Mahtais Will itse nauraa ittensä hengiltä jos tietäis että jossain kaukaisessa Suomen junttilassa porukka tosissaan väittelee, että paljo häneltä nousee penkiltä.. ;)

Totta, jätkää ei varmaan itteään kiinnosta hänen omat salitulokset läheskään yhtä paljon, kuin pakkislaisia. Sais kyllä varmaan hyvät naurut :D

neutraali sanoi:
Vittu mitä paskan jauhantaa, jos Will Smith penkkaa 385paunaa niin mää penkkaan seuraavassa penkki treenissä 1000paunaa :david:, en usko!, en kaipaa tähän mitään jeesustelijoita kyseleen seuraavia kysymyksiä: no miks et usko, mun mielestä ihan mahdollista.

Will oli kyllä siinä Ali leffassa melko rääpäleen näköinen.

Katsokaapa huviksenne vaikka Willin uusin 'I, robot' on muuten paremmassa lihassa kuin 'Ali' leffassa. Kerro milloin on sulla seuraava penkkipäivä, niin mä tuun katsoo sen 1000 paunaa... :D

Ok, olemme tulleet seuraaviin tuloksiin. Will Smith EI VOI penkata 175kg, koska:

1) Smithillä on rahaa
2) Smith on kuuluisa näyttelijä
3) Smithillä on hyvän näköinen akka (Jada Pinkee)
4) Smithillä on Seiskan mukaan paloletku housuissa
5) Tähdet eivät tee töitä vaan saavat kaiken ILMAISEKSI
6) Sali on MEIDÄN juttu, ei Willin
7) Meillä on ongelma sen kanssa, että joku voi olla lahjakkaampi kuin me
8) Mikä pahinta, kaverihan on TUMMAIHOINEN

ps. ;)

Mä olen aina ihaillut pakkiksen paljoa tietoutta erinäisissä asioissa, mutta tämän threadin vois laittaa jonnekin kehyksiin. Meno on kun jippiillä ja Jari Leino kääntys haudassaan jos olis kuollut. Eräällä keskustelupalstalla sanotaan näin, niin siitä jaksetaan vääntää ku marttakerhossa kahvin hinnasta. Smack my bitch up!

Quote from allunnaturalmuscule.com/forum
BigJohn: I heard that Bill Cosby can eat six weeks tuna!111
BigAndy: No f**king way!! He's grazy mfo!!!1
BigJohn: Yes way!!22
BigAndy: Gotta believe!!33

IsoJazka: Ei uskos et Cosby syö tunaa kuus pelkkää viikkoo!!!11
IsoRane: Hei toi ei oo totta tai voit panna mua perseeseen ja kuttua mua huoraks!!1234
IsoJazka: ONPAS!!
IsoRane: Ei viddd.. taas hävisin vedon...

p.s. Lada pinkee = panisin!1

Hulkki sanoi:
Tuota, jos otit nuo mitat tuosta mun aiemmasta postistani niin pitäisi ehkä selventää että ne eivät suinkaan kuulu Will Smithille, vaan Williä kynikseksi kutsuneelle Karpaasi85:lle (jonka mitat ovat kuulemma nyt 182 cm / 92 kg).
:lol2: ok

onion sanoi:
No onko sillä nyt loppujenlopuksi mitään väliä mitä se Smith nostaa. Kuvista ja noista uusimmista elokuvista näkee kuitenkin että malmia on käyty liikuttelemassa. Miksei kuitenkaan noilla lihoilla se 170 kg:a voisi liikahtaakin. Normaaleja kuikeloita käy penkittämässä 130 kg:a mukaanlukien minä, joten miksipä ei nousisi.
Voi vittu saatana tässä se taas nähdään, aatellaan että jos minä saan 130kg niin miks ei toi vois 175kg nostaa, voin paljastaa sulle totuuden; se 175kg on aivan saatanan paljon enemmän entä se 130kg vaikka jälleen kerran se ei numeroina siltä ehkä näytäkään. Jos jollain on tietoo tuosta Willin treeni taustasta niin laittakaapa tuleen. Uskon tuohon tulokseen edellyttäen että mies on käynyt aktiivisesti salilla useamman vuoden, mutta ei millään puoli vuotta ennen lefaa treeneillä.
ojuni sanoi:
Joka toinen 70 kilonen yleisurheilija penkkaa 130kg niin miksei sitten satakilonen Will Smith 170.
:david: :david:
onion sanoi:
Ei noihin lihoihin pääse ilman tosissaan treenaamista. ;)
No huh huh :D

D.Yates sanoi:
Joo ei Will varmaan tosissaan ota mitään, sehän on naapuri! Ei ota tosissaan näyttelemistä (vaikka on muutama rahakas rooli takana), ei ota tosissaan musiikkia (vaikka levyt on myyneet aika saatanasti), eikä ota tosissaan treeniä.

Kyllähän Will on aina ollut ihan hyvässä kunnossa. Siis ei bodarimielessä hyvässä lihassa tai massabulkilla, vaan average-salikävijä mielessä.

Ihmettelisin kyllä toisaalta jos ei tuossa penkkituloksessa olisi yhtään amerikan lisää...
Selkeetä vittuilua :curs: , mutta edelleen epäilen että käykö mies salilla "tosissaan" onko hän jossain maininnut näin?

Ei voi ottaa 175 penkistä, koska mä en ota ja olen tosissani ja will smith heittää huulta

Ps. Who Cares :rolleyes:

Raven sanoi:
Sivokonia parempi taitaa vielä olla Vorobyev(?), joka näyttää lähes normaalilta kaduntallaajalta ja ei kyllä ikinä uskoisi, että penkkaa alle 90kg:n sarjaan 263kg.. Tai eipä Marcus Schick myöskään näytä miltään, vaikka kääpiö onkin. On silti otettu kisoissa alle 75kg:n sarjaan muistaakseni 272.5kg.
Johonkin 175kg:n tulokseen ei todellakaan tartte olla mikään massamonsteri, ei edes puolet siitä.
Niin ja ilman paitaa vähän reilu 200kg?
Aktiivi treeniä takana vähintään 10v parikertaa päivässä ja mömmöt päälle.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
TA2 sanoi:
Kerro milloin on sulla seuraava penkkipäivä, niin mä tuun katsoo sen 1000 paunaa... :D
Rintaan se ainakin tulee ja lujaa :D
Dobermann sanoi:
Ei voi ottaa 175 penkistä, koska mä en ota ja olen tosissani ja will smith heittää huulta

Ps. Who Cares :rolleyes:
Toi oli varmaan kuittia taas mulle, sori otan enemmän penkistä mitä toi apina.
Viimeinen viesti tähän trediin heippa.

neutraali sanoi:
Jos jollain on tietoo tuosta Willin treeni taustasta niin laittakaapa tuleen.

Tuolla Muscle Mayhemissa joku kertoo seuraavaa:

"I went ahead and checked into the situation and Will Smith is still far from a Hercules. What Will is doing is lifting on a program with personal trainers that stress a low rep max weight Bench Press scheme with a lot of assisted reps and spotting. He's really got all of those weights on the bar but he's not lifting all of the weight himself. I used to disregard those kind of weights if they weren't being done to a generally accepted standard, but I understand he is training and plus he is a bit busy for high volume workouts. He's doing what he can and doing his best so I give him props but he is still a little bit ectomorphic in an athletic kind of way."

neutraali sanoi:
Rintaan se ainakin tulee ja lujaa :D
Toi oli varmaan kuittia taas mulle, sori otan enemmän penkistä mitä toi apina.
Viimeinen viesti tähän trediin heippa.

LOL, :D Sano et toi oli sarkasmia!!

neutraali sanoi:
Voi vittu saatana tässä se taas nähdään, aatellaan että jos minä saan 130kg niin miks ei toi vois 175kg nostaa, voin paljastaa sulle totuuden; se 175kg on aivan saatanan paljon enemmän entä se 130kg vaikka jälleen kerran se ei numeroina siltä ehkä näytäkään. Jos jollain on tietoo tuosta Willin treeni taustasta niin laittakaapa tuleen. Uskon tuohon tulokseen edellyttäen että mies on käynyt aktiivisesti salilla useamman vuoden, mutta ei millään puoli vuotta ennen lefaa treeneillä.
:david: :david:
No huh huh :D
Juu kyllähän matka 130->175 on toooodella pitkä. Pointti hukkui kuitenkin pahasti sinulta ja et ole näköjään ymmärtänyt sitä että koolla ja voimalla ei VÄLTTÄMÄTTÄ ole mitään tekoa keskenään. Luuletko myös että nuo aikaisemmin mainittuja elokuvia on ruvettu tekemään vasta tämän vuoden alkupuolella? Mitä? Eiköhän Smith ole ruvennut jo pari vuotta sitten treenaamaan antaumuksella kyseisiin rooleihin. Uskoisin että aktiivisesti on käynyt salilla useita vuosia. Miksi vitussa tällaisista asioista pitäis kaivella kenenkään treenimetodeja ja taustoja. Kun tuolla Vippipuolella katselee muiden kuvia ja näkee mainintoja tuloksista niin kyllä hyvin voi pitää kutinsa kyseiset väittämät Smithin tuloksista. Ei sillä paska kunto ole.

Ja jos tuolla aikaisemmassa kuvassa kunto on mielestäsi paska ja mielestäsi tuohon ei paljon treeniä tarvita niin uskon että nyt on sun kohdalla kyse vaan turhanpäiväisestä ylimielisyydestä.

Heheee. Put some more gasolin on that fire, baby!

onion sanoi:
uskon että nyt on sun kohdalla kyse vaan turhanpäiväisestä ylimielisyydestä.

No shit! White power-meininki haisee tänne asti.

Näyttelijät ottaa treenaamisen vielä enemmän tosissaan, sillä se on ehtona heidän palkalleen, jos ei täytä vaatimuksia niin saa lähteä, ja rahaa on tarkasti suunniteltuihin ohjelmiin, ruokavalioon ja lääkkeisiin, niin tuo penkki kuullostaa hyvinkin uskottavalta.

onion sanoi:
Ja jos tuolla aikaisemmassa kuvassa kunto on mielestäsi paska ja mielestäsi tuohon ei paljon treeniä tarvita niin uskon että nyt on sun kohdalla kyse vaan turhanpäiväisestä ylimielisyydestä.
Vielä kerran, ei ole huono kunto siinä kuvassa vaikka aika rääpäleeltä näyttääkin.
Kusimato sanoi:
Näyttelijät ottaa treenaamisen vielä enemmän tosissaan, sillä se on ehtona heidän palkalleen, jos ei täytä vaatimuksia niin saa lähteä, ja rahaa on tarkasti suunniteltuihin ohjelmiin, ruokavalioon ja lääkkeisiin, niin tuo penkki kuullostaa hyvinkin uskottavalta.
Joo ottaa tosissaan jos sellainen rooli tulee ja ottavat myös syömisen tosissaan jos vaatimuksena on lihottaa itsensä pulla mössöksi, mutta kun leffa on tehty jatkuuko kaikki niinkuin ennen? Eli treenataanko aktiivisesti ja syödäänkö samnlain kuin pullamössö aikana?

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom