Voimapyörä - eli..?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fish
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
no pain, no gain! :rock: no ei kai sentään.. kyl ton liikkeen pystyy tekeen ilman loukkaantumisiakin. varmaan paras mahdollinen vaihtoehto nimenomaan polville on se, että tekee liikkeen pitäen polvet esim. venyttelymaton päällä.. helpottaa huomattavasti.;) ja toki vaikuttaa sekin, että tanko pääsee liikkumaan puhtaasti ilman ylimääräistä kitkaa. ettei tarvi sit repiä sitä tankoa sieltä polvien avulla..

hyvin mä vedän, piti vastata ekan sivun kyselyyn... uuuurpo! :D

Viimeksi muokattu:
Treenauttaako tuo voimapyörä mitä kaikkia vatsalihaksia?
Kun itse hommasin tommosen nyt, ni mietin et mitä muita vatsalihasliikkeitä olis hyvä ottaa ton pyörän lisäks?
Ja tuntuuko porukalla, kun ne tekee tolla voimapyörällä niin, että se venyttäisi mahaa ja samalla sattuu? :D (siis hyvällä tavalla sattuu) Kun olen miettinyt teenkö liikeen oikein. Aluksi ainakin oli ongelmia selän kanssa. Selkään sattui, kun teki. Mutta nyt ei enää satu. Eli tekniikkakin voi alkaa olla jo hallussa.

Eli vastauksia olis ihan kiva saada kokeneilta konkareilta :)

-Selkään sattuminen johtuu selän notkahtamisesta. aluksi kannattaa vähä himmailla jos oikein meinaa notkahdella. Olisikohan tuo vatsan venyminen samasta syystä selkä notkolla vatsa kaarella? en tiä sit mutta sopis hyvin.

Rasitusta saa mukavasti lisättyä kun ei palauta itseään aivan kontta-asentoon asti jolloin vatsan lihakset ei pääse lepoon välillä.

Itse aloittelin koko harrastusta voimapyörällä ja se on kyllä hyvä liike, vaikuttaa käytännössä kaikkiin vatsalihaksiin, myös syviin ja vahvistaa "korsettia" mutta jos tahdot kunnon palikat etkä vain timmiä vatsaa niin silloin lisäksi rasitusta suorille vatsalihaksille. Erilaiset prässit ja rutistukset lisäpainoilla, toimii ainaki itellä hyvin. Itse teen kyllä vielä kyljet erikseen(raskas kässäri käteen ja sivulle taivuttamalla) mutta sen hyödystä en vielä tiä kun ollu ohjelmas vasta kuukauden mukana.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En mä sitä hintaa kyselly. Köyhät kyselee hintoja. Kysyin onko toi hyvä :D

Tässä ketjussa on reilu 170 postausta tosta vempeleestä, kävikö mielessä lukea nää viestit läpi jos kiinnostaa onko se hyvä? Eiköhän toi varsinainen voimapyörä ole parempi voimapyöränä kuin tanko/kässärit/joku muu hätävaraviritelmä.

En mä sitä hintaa kyselly. Köyhät kyselee hintoja. Kysyin onko toi hyvä :D Voithan tietty pasteta linkin omastas :)

Mulla on juuri tuonlainen. Ihan hyvin se on jo pari vuotta toiminut/kestänyt.
Stockmannilta muistaakseni sen ostin ja hintaa tais olla n. 10€

Tässä ketjussa on reilu 170 postausta tosta vempeleestä, kävikö mielessä lukea nää viestit läpi jos kiinnostaa onko se hyvä? Eiköhän toi varsinainen voimapyörä ole parempi voimapyöränä kuin tanko/kässärit/joku muu hätävaraviritelmä.

Hyvä tanko, jossa on kunnon laakerit, toimii ihan siinä missä itse pyöräkin. Oikeestaan parempi, onnistuu myös yhdellä kädellä teko ilman turhia kikkailuja.
Harvassa on vaan tangot, joissa olis edes kohtuullinen laakerointi. Esim. salilta, jossa käyn, löytyy tasan 1 Leokon tanko vuodelta n. -87, jolla teko onnistuu hyvin.

Muutamia kasin sarjoja pyörittelin polviltaan, ihan ei saanu ojennettua suoraksi asti. Vatsassa tuntuu kyllä tänään, mutta ennenkaikkea tuntuu käsissä. Tai tarkemmin ottaen olkapäiden "takana", tuossa ojentajien ja olan yhtymäkohdassa. Ja vain käsiä nostaessa. Noh eiköhän se tästä tasoitu. Ilmeisen heikossa jamassa paikat tuosta.

Suositut

Back
Ylös Bottom