Voimapyörä - eli..?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fish
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
et saa käsiä pään päälle? :lol2: :lol2:

ja seuraavaksi tutustumme venyttelyyn...:D

Ei kun suuri kaljamaha/ jäykkä alaselkä ja lantion alue estää minua menemästä noin linkkuun keskeltä. Vaikea selittää.... En esimerkiksi saa päätäni lähellekkään polviani jos istun lattialla. Kun nousen ylös voimapyörällä niin yläselkä+ kädet liikkuvat eteen. Tosin suurin syy lienee, että ei se jerkku vielä riitä noin puhtaaseen suoritukseen...:whip:

Voi hinputti jätkät! (ja arvon neidit) :D

Piti tämän threadin innoittamana lainata työkaverilta voimapyörää ja huh... pakko ostaa oma heti kun vaan löydän sellaisen!

Tein eilen polviltaan, kyllä! Polviltaan kun aloittelija vasta olen ja 3x10 niin nyt aamulla en meinannut saada kammettua itseäni sängystä ylös ... on kyllä niin kurko laite että :D

Tässä nähtiin, ettei lyhyen saliurani aikana ole juurikaan saanut mitään ihmeellistä aikaan :david:

Mulla kipeytyi nyt ainakin vaan alavatsa eikä oikeastaan muualta yhtään... ehkä se on ollut heikoin lenkki.

Voi hinputti jätkät! (ja arvon neidit) :D

Piti tämän threadin innoittamana lainata työkaverilta voimapyörää ja huh... pakko ostaa oma heti kun vaan löydän sellaisen!

Urheilutarvikeliikkeissä ainakin myydään, oisko ehkä noin 10 euroa. Tai kokeile etsiä huuto.netistä, voisi löytyä halavallakin.

Tein eilen polviltaan, kyllä! Polviltaan kun aloittelija vasta olen ja 3x10 niin nyt aamulla en meinannut saada kammettua itseäni sängystä ylös ... on kyllä niin kurko laite että :D

Tässä nähtiin, ettei lyhyen saliurani aikana ole juurikaan saanut mitään ihmeellistä aikaan :david:

No eihän se 3x10 niin huono ole ;)

Itekkii ku teki 4kk voimapyörä tauon jälkee taas pitkäst aikaa ni tulihan siint 6-7 päiväks vattalihat älyttömän kipeeks :D

Se on tullut nyt selväksi, että sillä saa vatsat kipeiksi, mutta mitenkäs on tulosten suhteen eli onko ne lihakset myös kasvaneet ja voimistuneet paremmin kuin monilla muilla vatsalihasliikkeillä?

Se on tullut nyt selväksi, että sillä saa vatsat kipeiksi, mutta mitenkäs on tulosten suhteen eli onko ne lihakset myös kasvaneet ja voimistuneet paremmin kuin monilla muilla vatsalihasliikkeillä?

No saahan sillä ainakin aivan perkeleesti voimaa vatsoihin. Esimerkiksi tällainen suoritus vaatii niin paljon voimaa vatsalihaksilta, että siihen ei kovin moni pysty.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Osaako joku ohjeistaa, missä päin Tamperetta olis voimapyöriä myynnis? Vakiosalilta ei kyseistä vehjettä ikävä kyllä löydy, joten ajattelin samantien ostaa itselle. Ja hintaahan ei laitteella ilmeisesti ole kuin parinkympin pintaan?

Itse en siellä suunnalla asu, mutta jos Tampereelta löytyy mm. anttila tai stockman niin pitäis löytyä urheiluosastolta voimapyöriä. Itse hankin omani 5€ alehintaan Anttilasta ja toimiva peli on hinnasta huolimatta. Hinnat noissa liikkuu kai siinä 10-20 euron välillä normaalisti.

Anttilasta löytyi, hintaakin vain 12,90€. Ja varsin laadukkaalta vehkeeltä vaikuttaa, vaikka pakkauksen käyttöohjeet olikin ruotsiksi... heh heh.

Vanhaa postia ylöspäin, eli:

Intersportista itäkeskuksesta, eli varmasti myös monista muistakin löytyy, muistaakseni 12,90€ ja merkki Adidas. Kelpo laite, oikein tukevan oloinen vaikka onkin muovinen.

kuntopallon päälle vaan niin että kyynärpäät tulee pallon päälle ja polven vain osuu lattian . siitä työnnät ittees eteenpäin..10 kertaa minuutin oleskelu tekee gutaa vatsaan

Yritin tuolla aloittelijoiden osios tätä kysäistä mut ei tuntunut olevan kellään tietoa.. Nii että ottaako voimapyörä enemmän syviiin vai pintavatsalihaksiin? Tuskin ainakaan millään etunojas pitämisellä saa vatsoja niin kipeeksi ku voimapyörällä. Tai en mä ainakaan saa, jesus!!:hyper:

Minkälaista sarjaa sitä kannattas tehä voimapyörää?

Kun nyt viimeinkin opin tekeen sen ihan nenälattiaan asti, 5 toistoa ei ainakaan tunnu missään...

Jos kerta viisi ei tunnu missään ni tee sit vaikka 3x8-10.

Suosittelen tossa liikkeessä, että kun rullaat ihan alas, niin älä rullaa kokonaan ylös, vaan reilu puoleen väliin ja takaisin lattiian. Tällä tavalla itse saan kunnon rasituksen. Tekniikka on nii tärkeä tässä liikkeessä.

Minkälaista sarjaa sitä kannattas tehä voimapyörää?

Kun nyt viimeinkin opin tekeen sen ihan nenälattiaan asti, 5 toistoa ei ainakaan tunnu missään...

joko enemmän toistoja tai sit painolevyjä selkään.

Suositut

Back
Ylös Bottom