jaa-a...aika pahan pistit.no siis,kuusi drinksua päivässä (160-180kcal ja reilu 30g protua per setti.teen kolmivuorotyötä niin drinksuaikataulut vaihteli melkoisesti,mutta jotain 3-4 tunnin välein niitä tuli naukkailtua.ja käytössä on siis tosiaan ollut sekä heraa,kuin noita mainitsemiani american pro slowta ja tota nighttime proteinia.itse asiassa ekan viikon taisin vetää pelkällä heralla,ja yllättävää kyllä ei juuri ollut edes nälkä.
sen verran täytyy tunnustaa,että vähän nööseilin kyllä,nimittäin pellavansiemenrouhetta en vain yksinkertaisesti pysty vetämään riittäviä määriä,joten sen lisäksi että siirryin sekottamaan pellavansiemenrouheen valion sokerittomaan mehukeittoon,kiskaisin yhden
tälläisen per päivä.sisältää jonkin verran sokeria,mutta kiskoin ton aina treenin jälkeen.eli valittevasti ihan niin kova jätkä mä en ole kuin jotkut muut,mutta so not,9kg on otettu pois "nöösilinjallakin",eikä ole tarvinnut kärsiä niin kovin.
mutta jonkinlainen esimerkkipäivä (oletetaan että mulla on jopa ollut vapaapäivä) voisi olla vaikka tälläinen:
klo 11 herätys
11:30 drinksu 1 plus kalaöljykapselit (6kpl)
14.30 drinksu 2 plus pellavansiemenmehukeittomössö :D
17:30 drinksu 3
19:00 salille
20.15 palkkari
20:40 drinksu 4 plus elovenajuoma
22:00 drinksu 5
01:00 drinksu 6 plus t-lusikallinen maapähkinävoita+vitskut
02:00 petiin
tai jotain.tossa kakkos ja kolmosdrinkin väliin ajottaisin päiväkävelyn,30-40min