Velocity Diet

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tosimies ei varmaan voisi harkitaan tällaista;-) : suklaa nutrilett -pussin kanssa sekotetaan 30 g prodea. Samalla saa vitskuja, omega3 ja kuituja.

Alec, voisitko heittää vielä päivän ruokapäiväkirjan näytille? niin näkis tarkan esimerkin miten v-dietin voi vetää suomesta saatavilla ravinteilla loppuun asti. Kiitos jo etukäteen.

jaa-a...aika pahan pistit.no siis,kuusi drinksua päivässä (160-180kcal ja reilu 30g protua per setti.teen kolmivuorotyötä niin drinksuaikataulut vaihteli melkoisesti,mutta jotain 3-4 tunnin välein niitä tuli naukkailtua.ja käytössä on siis tosiaan ollut sekä heraa,kuin noita mainitsemiani american pro slowta ja tota nighttime proteinia.itse asiassa ekan viikon taisin vetää pelkällä heralla,ja yllättävää kyllä ei juuri ollut edes nälkä.
sen verran täytyy tunnustaa,että vähän nööseilin kyllä,nimittäin pellavansiemenrouhetta en vain yksinkertaisesti pysty vetämään riittäviä määriä,joten sen lisäksi että siirryin sekottamaan pellavansiemenrouheen valion sokerittomaan mehukeittoon,kiskaisin yhden tälläisen per päivä.sisältää jonkin verran sokeria,mutta kiskoin ton aina treenin jälkeen.eli valittevasti ihan niin kova jätkä mä en ole kuin jotkut muut,mutta so not,9kg on otettu pois "nöösilinjallakin",eikä ole tarvinnut kärsiä niin kovin.

mutta jonkinlainen esimerkkipäivä (oletetaan että mulla on jopa ollut vapaapäivä) voisi olla vaikka tälläinen:
klo 11 herätys
11:30 drinksu 1 plus kalaöljykapselit (6kpl)
14.30 drinksu 2 plus pellavansiemenmehukeittomössö :D
17:30 drinksu 3
19:00 salille
20.15 palkkari
20:40 drinksu 4 plus elovenajuoma
22:00 drinksu 5
01:00 drinksu 6 plus t-lusikallinen maapähkinävoita+vitskut
02:00 petiin

tai jotain.tossa kakkos ja kolmosdrinkin väliin ajottaisin päiväkävelyn,30-40min

ei oikeastaan,paitsi että molemmat vaahtoaa aika perkeleesti

kuudennella viikolla otettiin pois 1,2kg (97,2kg->96kg),kuuden viikon painonpudotus siis 10,5kg.yksi viikko jäljellä :)

Paljon tuota pellavasiemenrouhetta on tarkotus ottaa tässä? 4 servings jenkkityylillä vissin eli mitä se tarkottaa suomeksi?

Jaahas, pieruherat tuli tänään perille, joten huomenna sitten alkaa "urakka" - saas nähdä miten käy. Ainakin maku vaikutti olevan ok, mitä tänään palkkarissa kokeilin testinä Fastin Malton kanssa.

Nälän ei sinänsä heran kanssa pitäisi olla sen enempää ongelma kuin muuten vastaavia kalorimääriä syödessä, vaikka nopeampaa proteiinia onkin. On sitä joskus muinoin vähemmän tietävänä vastaavia kalorimääriä syönyt pitkälti nopeahkona hiilihydraattinakin.

kuudennella viikolla otettiin pois 1,2kg (97,2kg->96kg),kuuden viikon painonpudotus siis 10,5kg.yksi viikko jäljellä :)

Aika hyvä saldo. Tosin on kyllä sen verran karu diettikin, että pakkohan tuon on toimia ;)

Alec: olisko heittää ennen/jälkeen kuvia?

Aika hyvä saldo. Tosin on kyllä sen verran karu diettikin, että pakkohan tuon on toimia ;)

Alec: olisko heittää ennen/jälkeen kuvia?
katsotaan ;)

No niin, kolmannen päivän aamu nyt sitten menossa, eipä tässä mitään ihmeempää toistaiseksi. Nälkä on vaivannut vähemmän kuin että jos söisi normaalista ruuasta nämä samat kalorit (taisi itse asiassa eilen illan viimeinen sheikki unohtua kokonaan, aijai), mutta saa nähdä miten ajan kanssa käy siltä osin. Tänään pitäisi olla eka salitreeni, saa nähdä onko puhti poissa ;) Kieltämättä olo on ollut hieman outo tässä, vaikka puolestaan tavallisella ketodieetillä ei mitään erikoista viime vuonna huomannut. Mutta eiköhän se tästä tasaannu pikkuhiljaa.

Koko ajan vaan mietityttää että koska nuo sheikit rupeaa yksitoikkoisen makunsa takia tökkimään tosissaan :D

Makusiirapit kunniaan! Jos vähänkin suuremmassa kylässä asuu kyllä tuollaisia pitäisi löytyä.. Ja kyllä noiden avulla saa mitä ihmeellisempiä sheikkejä aikaseks :kuola:

Toki itse en ole täysin sokerittomiin vaihtoehtoihin suomessa törmäilly..

Yyh, vielä jotain lisäimelyyttä juomiin, kiitos ei. Itselläni suurin ongelma velocity dietissä oli se ettei saanut mitään suolaista...

Itsekin olen kova suolaisen/mausteisen sapuskan ystävä, joten nämä makeat protskumömmöt tökkii jo vähän siksikin. Muutenkin olen tykännyt herkutella mieluummin ihan ruualla kuin karkeilla, pullilla tms aina (tosin wienerit ovat heikko kohta, samoin sopivat piiraat ja täytekakut, mutta niissä olen suht nuuka vaikka normaaliruuissa en niinkään).

Mutta joo, tänään oli sitten ne salitreenit, ja oli kyllä melkoista tuskaa. Tosin viime yönä 5 tuntiin jääneet yöunet eivät varmasti auttaneet. Joka tapauksessa puhti oli ihan täysin pois sarjoista, ja jo kyykyn ja leuanvedon jälkeen alkoi olo olla oikeasti huono. Väänsin sitten kuitenkin kevyemmin loputkin sarjat vaikka yhtä tuskaa olikin, ei viitsinyt keskenkään jättää. No, toivottavasti parempi meininki seuraavissa treeneissä lauantaina.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom