Velocity Diet

Jos tuntuu ettei energiaa ole treenaamiseen niin sitte lisää rasvaa ruokavalioon! Mulla ei ole salilla ollut mitään ongelmia koko dietin aikana, painokin tuli alas 95 --> 86 mutta mm. penkkimaksimi nousi samaan aikaan ja kyykyssäkin volyymit kasvoi kiitettävästi. Välillä saatto olla heikompi olo, mutta silloin tein esim 50g protskupaukun ja laitoin rasvaakin reilummin (20-30g rypsäriä) ennen treeniä niin varmasti jaksaa. Tsemppiä, ei se aina helppoa ole, mutta lopussa kiitos seisoo :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo, rasvan saanti on kyllä suht alhaista tällä hetkellä, pieni määrä rypsäriä ja kalaöljyä sen rasvan ohella mitä nyt protskussa on (7g per 100g, eli noin 17g/päivä lepopäivänä). Voi olla että pitää vähentää hieman jauheen määrää ja lisätä molempia rasvoja jos vielä lauantainakin treeni tökkii, ja katsoa sitten mikä vaikutus on.

Maanantaihan onkin sitten ensimmäinen vaakapäivä (ja ensimmäinen "normiateria" samalla), toivoa sopii että jotain tuloksia olisi näkyvissä. 2kg on ainakin nesteitä siitä mitä mahdollisesti on lähtenyt, loput sitten voisi olettaa olevan läskiä. Eli olisihan se kiva jos vähintään 3,5-4kg vähemmän vaaka näyttäisi kuin viime maanantaina ;)

itse napostelin 6kpl kalaöljykapseleita per päivä ja treeni kulki.tosin en tiedä minkälaista treeniä teet,mulla oli/on 6 liikettä per treeni,ja 2-3 (poislukien vatsat ja pohkeet) kovaa sarjaa per liike,eikä ongelmia ollut.

tosiaan,oma Velocity diet loppuu huomenna :) ja kivaa on ollut.hyppään vaa'alle huomenna ja kirjaan tulokset tänne.koitan sitten myöhemmin kunhan kotiudun tampereelta kirjotella jotain wrap uppia näistä seitsemästä viikosta.mennöö tosin luultavasti maanantaille

Joo, rasvan saanti on kyllä suht alhaista tällä hetkellä, pieni määrä rypsäriä ja kalaöljyä sen rasvan ohella mitä nyt protskussa on (7g per 100g, eli noin 17g/päivä lepopäivänä). Voi olla että pitää vähentää hieman jauheen määrää ja lisätä molempia rasvoja jos vielä lauantainakin treeni tökkii, ja katsoa sitten mikä vaikutus on.

Kyllä toi nyt todella vähältä kuulostaa. Velocity Diettiin kuuluisi se maapähkinävoi mukaan, josta saisit lisää hyvää rasvaa. Itsellä rasvamäärä pyöri siinä hieman alle 50g päivässä.

HSM päivän jälkeinen päivä oli mulle taas liian paha joten palataan ens vuonna asiaan ;)

aamupaino 22.9.2008 106,5kg
aamupainoa 8.11.2008 95,4kg (maanantaina 3.11. paino 96kg,eli viimeisen viiden päivän saldo -0,6kg)
seitsemän viikkoa,-11,1kg.olen tyytyväinen,onnistunut kokeilu.kunhan viikonlopusta selviän,koitan tosiaan kirjotella jotain summa summarum-kamaa

aamupaino 22.9.2008 106,5kg
aamupainoa 8.11.2008 95,4kg (maanantaina 3.11. paino 96kg,eli viimeisen viiden päivän saldo -0,6kg)
seitsemän viikkoa,-11,1kg.olen tyytyväinen,onnistunut kokeilu.kunhan viikonlopusta selviän,koitan tosiaan kirjotella jotain summa summarum-kamaa
Laita kuvia kanssa jos pystyt. Olisi mielenkiintosta nähdä.

Tähän asti rasvaa siis tuli n. 37g/päivä. Nyt olisi tarkoitus nostaa se tuonne jonnekin 64g/päivä (14g jauheesta, 25g rypsäri, 25g kalaöljy) samalla jauheen kokonaismäärää vähentäen n. 50g. Tänään on ensimmäinen sellainen päivä. Mutta vielä tänäänkin oli kyllä treenin seurauksena huono olo. Itselläni on 8 eri liikettä yksijakoisena kolme kertaa viikossa (tänään jäi yksi liike kokonaan pois), myös tuo 2-3 sarjaa. Yleensä 3, mutta tänään jätin puolessa liikkeistä suosiolla kahteen jo ajankin loppumisen takia. Mutta olo on sen mukainen ettei enempään olisi pystynytkään. Ja ei tosiaan ole edes mitään loppuun asti tehtyjä sarjoja, paitsi leuat.

No, toivottavasti treenitehot edes jotenkin palaavat, johan tässä muuten kohta palaa lihat enemmän kuin läskit :D Ja vaikka olo treenien ulkopuolella on ok, kyllähän se tekee salille menosta vaikeampaa jos seurauksena on aina tällainen huono olo.

EDIT: Eikun hetkinen, unohdin kokonaan nuo pellavasiementen rasvat, eli tähän asti olisi ollut jotain 58g, ja tuo lisääminen nostaisi 85 grammaan. Se olisi kyllä jo melkoisen paljon :eek:

"I know, this sounds like an odd tip. Following the diet seems like a given, right?

Wrong. Most people who fail the diet or get poor results usually change the diet in some way. They use different supplements, ignore the workout recommendations, or try to "make the diet better/faster" by changing some aspect of it.

Listen, the V-Diet is like a complicated machine. Every part of it is dependent on the other parts. Change one thing - use the wrong protein powder, add solids foods (yes, even celery), add or remove calories etc. - the machine can fall apart.

If you're going to do the V-Diet, DO THE V-DIET, not some halfway kinda-sorta-V-Diet. Success leaves a trail. Follow it. Most successful V-Dieters don't change a thing."

Laita kuvia kanssa jos pystyt. Olisi mielenkiintosta nähdä.
se on työn alla,mutta kun en oo vielä saanut kuvia ulos kamerasta=puhelimesta :wall: .blogista löytyy lisää tästä aiheesta...

Joo aelioe, onhan nuo luettu ja onhan se toki optimaalisempaa tehdä täysin sillä tavalla kuin se alunperin on suunniteltu, mutta voi sitä autollakin ajaa vaikkei se Porsche olisikaan ;) Perusperiaatteet kuitenkin pätee vaikka toteutusta hieman muuttaisikin, sama kuin treeniohjelmissa. Sanoohan Shugart kuitenkin itsekin että on esim. mahdollista vaikka tehdä yksi kiinteä ruoka per päivässä-versiona ym, vaikka eihän sekään enää ole 100% VD.

Tällä hetkellä kuitenkin ainoa mikä tästä köyhän miehen versiosta on kärsinyt on tuo treeniteho (ja makuaisti, heh). Huomennahan tuon sitten näkee onko se läskeihin tehonnut. Jos ei, niin sitten taas kokeilemaan jotain muuta - tosin jos tämäkään ei toimi, niin ei sitten varmaan mikään.

Mitä noihin huonoihin treenitehoihin loppupeleissä tulee, niin vaikken osaa sanoa mistä ihan tarkalleen se johtuu, huomasin kuiteknin että kun vetää palkkarin naamaan hiilihydraatteineen, olo tasoittuu aika äkkiä. Että liekö kroppa vieläkin tottumassa tuohon hiilihydraattipuutteeseen tai jotain. Joskaan tammikuussa tehdyn atkinsin aikana en vastaavaa ilmiötä huomannut.

Kai sitä voisi tänne hieman raportoida. Lueskelin tästä dieetistä tuolta T-Natiolta loppukesästä ja tarkoitus oli alunperin aloittaa tuossa syyskuussa. Se kuitenkin jäi sitten. Tuli sittemmin lueskeltua tätä threadia ja päätin vihdoin aloittaa melko ex tempore.

Lähtöpaino viime sunnuntai-aamuna 86,6kg (elopaino ~88kg) ja tänään aamulla 83,4kg. :hyper: Eli -3,2kg aamupainosta. Nyt illalla 85,1kg. Hyvin on siis lähtenyt käyntiin. Aika leppoisasti mennyt muutenkin, mitä nyt tympii vähän juoda pelkästään noita drinkkejä, mutta nälkä ei ole ollut. Treenitkin mennyt ihan hyvin, paitsi perjantaina ei oikein kulkenut, vaikka olo oli pirteä. Hiilaria ei tule kuin reilu 10g päivässä (pl. treenipäivät), mutta ei kyllä huomaa missään.

Kolme viikkoa vielä + se kahden viikon siirtymävaihe ja sitten näkee mitä on saanut aikaiseksi. Nytkin jo pahimmat pöhöt lähtenyt ja sen johdosta peilikuvakin on hieman muuttunut. Nyt vaan painetaan eteenpäin. :whip:

Hmm. Paino oli tiistaina aloittaessa siis 89kg. Tänään näytti 85,5kg. Minimissäänkin 2kg lähteneestä on vettä, joten korkeintaan 1,5kg jotain muuta. Vesipainon putoamisen takia kun tarkkaa arviota on tästä vielä vaikea tehdä niin kai sitä pitää ainakin vielä toinen viikko kokeilla että näkee tarkemmin ;)

Ja tänään taas salipäiväkin, pääsee jälleen hyytymään :D Tuota kevyttä aerobista (kävely tmv) kyllä varmaan pitäisi tehdä enemmän tällä toisella viikolla, tässä ekalla jäi melkein olemattomaksi eri syistä. Ei hyvä.

Olen tässä miettinyt että liekö tuo salilla hyytyminen johtuisi loppupeleissä siitä, että kropassa ei ole nesteitä tarpeeksi. Tällä tarkoitan sitä, kun minulla on koko ajan ihan tolkuton jano, päivä päivältä enemmän, vaikka joisi miten. Olen yrittänyt hieman suolaa esimerkiksi ottaa että neste ei vaan menisi kropan läpi hetkessä vaan jotain jäisi sisäänkin, mutta ei ole toistaiseksi ainakaan auttanut. Minulla on normaalistikin jatkuva jano mutta tämä on jo paljon enemmän kuin normaalisti :P

Tällä tarkoitan sitä, kun minulla on koko ajan ihan tolkuton jano, päivä päivältä enemmän, vaikka joisi miten.

Ihan normaalia ketoosiin siirryttäessä, kun kropassa ei ole enää juurikaan hiilareita sitomassa nestettä. Itse juon aina keton alkuvaiheilla joku 6-10 litraa vettä päivässä kun janottaa niin helvetisti, ei sitä montaa päivää kestä.

Ihan normaalia ketoosiin siirryttäessä, kun kropassa ei ole enää juurikaan hiilareita sitomassa nestettä. Itse juon aina keton alkuvaiheilla joku 6-10 litraa vettä päivässä kun janottaa niin helvetisti, ei sitä montaa päivää kestä.

Öööh, ei kai nyt oikeasti mene jopa 10 l?

Itse en ole laskenut paljonko menee päivässä, mutta kyllä varmaan se 5l ainakin. Atkinsilla en moista sivuvaikutusta huomannut.

No kuitenkin, tänään vaikka on näin kotona ollessa ollut vähän "virraton" olo, osaltaan varmaan lyhyehköjen yöunien takia, niin salilla kulki treeni tällä kertaa mallikkaasti, mitään epätavallista hyytymistä ei ollut havaittavissa vaikka treenin tahtikin oli edellisiä kertoja kovempi :rock:

Onnea Sahaaja valitsemallesi tielle ;)

Alec: Kuvia kehiin jo!
heti kun joku kertoo miten vitussa mä saan ne tosta puhelimesta ulos!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom