SUPERCARB 1kg -40%

Varsinais-Suomesta mimmejä?

Minkäkin olisin kiinnostunut lähtemästä mukaan minigolfaamaan jos vielä mahtuu mukaan.... Olis kiva tavata muita punttaavia mimmejä vaikka itse aika aloittelija olen :D

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Minä voisin lähtee kans, mutta valitettavasti viikonloput on jo varattuja muulle toiminnalle. Paitsi nyt tämän viikon viikonloppu. Seuraava vapaa ois sitten viikolla 21...

No voihan harmi, aina taitaa käydä niin, että yksi aika ei sovi toiselle ja toinen jollekin muulle. Luulisin kuitenkin, että enemmistö pääsisi parhaiten viikonloppuisin, olenko oikeassa? Sunnuntai-ilta olisi ehkä mun mielestä paras vaihtoehto. Olisiko äitienpäivä eli 11.5 illalla sopiva? Jollei sekään, niin sitten ehdottaisinkin jo Umurin vapaata viikonloppua, eli su 21.5.

Mulle ainakin sopii sunnuntaina 11.5. Sunnuntai-ilta viikolla 21 (eli 25.5 ;)) on vielä epävarma, mutta todennäköisesti käy sekin.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Toi 11.5. sopii, jos ajankohta ois jo joskus iltapäivällä, esim. kolmen-neljän aikaan. 25.5. sen sijaan ehdin kyllä mihin aikaan vaan.

Tämä on tainnut vähän unohtua kaikilta...:rolleyes: Voisin herätellä uutta kokousta, mutta mitä, missä ja milloin? Ei anneta tän kuivua nyt kokoon :D

Voi että, nielurisaleikkauksen (joka piti alunperin olla aiemmin mutta toteutuikin vasta viime perjantaina) takia suunnitelmat muuttuivat täysin. :( Mulle ei siis mitenkään käy.

Moikka kaikille varsinaissuomalaisille mimmeille!

On kulunut luvattoman pitkä aika viimeisimmästä miitistä, joten nyt olisi korkea aika yrittää järjestää uutta miittiä. Puhuin asiasta jo Lenin kanssa ja ainakin me olemme päättäneet miitata esimerkiksi jossakin kahvilassa- vaikka sitten kahdestaan jollei muita halukkaita ilmene. :) Ehdottaisimme päivämääräksi:

pe 23.1 tai 30.1 illalla, esimerkiksi klo 19.00.

Tervetuloa mukaan niin "vanhat" kuin "uudet" punttimimmit!

Mulle sopis se 30.1.:D Edellisviikonloppuna on kisat..

Loistavaa! Ilmottautukaahan muutkin mukaan että saadaan isompaa kööriä kasaan :whip:

Olisi kieltämättä kiva nähdä, perjantaisin olen takaisin Turussakin. Pieni riski on olemassa, että velvollisuudet kutsuu iltasella (en tarkoita pakollisia pe-lärvejä :D) , mutta selvinee ensi viikolla. Kumpi päivä vaan, tulen jos pääsen.

onks nää miitit sellasii, että puhutaan tyyliin mitä mieleen tulee vai onks nää ns. teemamiittejä ja täten sidoksissa paljon punttailuun jne.? mut tosi kiva että on tulossa miitti, oli se sitten teemamiitti tai ei.

Viimeksi muokattu:
onks nää miitit sellasii, että puhutaan tyyliin mitä mieleen tulee vai onks nää ns. teemamiittejä ja täten sidoksissa paljon punttailuun jne.? mut tosi kiva että on tulossa miitti, oli se sitten teemamiitti tai ei.

Ei ole teemamiittejä :) Lähinnä jutellaan, mitä mieleen tulee, mutta kyllä usein muutamia kuulumisia vaihdetaan myös treenien suunnalta.

Nostetaanpa vähän ylös tätä threadia... Viikon päästä vaihdellaan vihdoin kuulumisia :thumbs:

Mä ymmärsin Taviksen puheista, että miitti olisi nyt perjantaina? No tämäpä on kiva yllätys. Mikäli se pidetään ens viikon perjantaina, pääsisin ehkä itsekin paikalle :). Huomenna olen estynyt.

Juu, muistelin väärin. Hyvä että teille käy 30. päivä, joka sopii itsellenikin paremmin. Ilmottautukaahan muutkin mukaan!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom