SUPERCARB 1kg -40%

Varsinais-Suomesta mimmejä?

Ok Lepa, kiitos tiedoista, saatanpa tästä sitten rohkaistuakin, soittivat täs taas yöhön, perushoitajan kanssa olisin valvonut, sitä emmin, mutta sanoi se henkilöstöihminen, että siellä konkari-perushoitajat , ei kuulemma huolta!
Mutta reenaamiseen, olen nyt käynyt parilla salilla kuikuilemassa, vähän nostelemassa ja Elwiiran vinkkaamassa Gymissa myös kerran spinnaamassa.
Yllätti se, että aika paljon pariskuntia reenailee yhres (niinkuin itekin ennen)!!!
Ootteko kaik ukkojenne kans, vai löytyiskö sinkkuseuraa?

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Yllätti se, että aika paljon pariskuntia reenailee yhres (niinkuin itekin ennen)!!!
Ootteko kaik ukkojenne kans, vai löytyiskö sinkkuseuraa?

Tässä juuri innolla odottelen, että koska ukkonen kantaa kamansa Turkuun, jotta pääsisin sen kanssa reenailemaan taas ;) Toistaiseksi väännän yksinäni. Kyllä se oma :whip:kannustaa tekemään salilla kovaa.

Ukkonsa kanssako se Elwiirakin polkee,heh? vai saisko joskus "polkuseuraa? puntin kerroit liki heivannees!??

Salilla tulee käytyä miehen kanssa kyllä, mutta emme varsinaisesti treenaa yhdessä, kumpaisellakin on omat jutut..

En ole edelleen saanut aikaiseksi käydä spinnaamassa ja viime viikolla sairastin muutaman päivän. Mitenkäs me nyt saataisiin yhteys toisiimme?? En ilmeisesti saa laitettua sinulle tämän kautta privaviestiä? Vai olisiko sinulla sähköpostiosoitetta jonka voisit laittaa tänne, niin voisin ottaa sinuun yhteyttä? :)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
I'm in!:D

Elwiiraralle...Nythän kävi niin, että kun en ole / ollut vielä asettunut tänne "Turkuseen" niin minutpa sitten soitettiin "hätiin" vanhempieni luo kun äitini mursi lonkkansa.
Joten enpä ole hetkeen täällä päin.
Palailen asiaan kun/jos tänne Turkuun "juurrun".

Missä tänään nähdään? Onko ehdotuksia? mä oon ainakin taas mukana. Olisko se roberts (taas) klo 18 huono vaihtoehto?

Mulle käy! Saatan tosin myöhästyä..

Heipsan tyttöset! Nyt pitäisi alkaa jo vihdoin aktivoitua tämän vuoden osalta. Mitäs keksitään vai mennäänkö taas vaan kahvittelemaan jonnekin?

Hyvää herättelyä Ex! Mietin vaan et olis taas kiva joskus väsätä jotain sen tyyppist kun sillon minttu ja maaru järkkäs sinne Wellmaxille....
(Tiedoks niille jotka ei ollut siellä niin oltiin siis Wellmaxin lisäravinne-bodykama-treenivaate-kaupassa kuuntelees hiukan lisäinfoo lisäravinteista ja sit osa hiukan shoppailikin siellä)

Se oli musta tosi kiva setti. Jos joku kykenis järkkää jotain ton tyyppist ja sit vaiks sen lisäks mentäis johki kaffelle tai jotain....

Tai sit meitsi vois olla innostu lähtee johki venyttely tunnille. Mihinkään sen kummempaan en kykene näillä viikoilla :)

Toki ihan perus kaffetkin käy...mut musta ois kiva jos ois jotain oikein äksöniikin et vedettäis vähän pidemmän kaavan mukaan vaiks joku la tai su pv.

Nyt tuli mieleen että itse oon jo jonkin aikaa miettinyt että haluisin kiipeilypalatsiin kiipeilemään. Olisko teillä muilla sellaseen äksön-tapaamiseen kiinnostusta? Jotain tällasia muita vaihtoehtojakin vois ehkä ajatella.

Kiipeily kuulostaa ihan kivalta, paitsi että kun on tällainen 178cm 80kg (tai yli:eek:) ja jalat jäykät paskat, niin siitä ei varmaan tuu mitään:D Kai siinä pitää olla lonkkanivelessä jotain liikkuvuutta? Kaikki kiipeilijät keitä olen nähnyt (eli en kovin montaa..) on olleet sellaisia pieniä, ketteriä ja leveäharteisia. Kaikki toiminnallinen kyllä kiinnostaa!

Mukana olen menossa, jos vain pääsen. Viikonloput tällä hetkellä aika täysiä, mutta yritän sumplia aikataulut jotenkin sopiviksi. Olisi kiva tehdä jotain, johon uusilla mimmeilläkin matala kynnys tulla (ehdotuksia siis uusilta mimmeiltä vaan pöytään) ja muille oleskelumahdollisuudet, jolleivat halua/kykene osallistumaan. Tietty kahvittelu-/napostelumahdollisuudet vaikka sitten aktiviteetin päälle.

Itse olin oikeastaan innostunut siitä (hohto)keilailusta, josta puhuttiin jossain ketjussa vuonna papu. Ehdottaisin paikaksi Kiitorataa aivan keskustassa, koska siellä hyvät oleskelutilat (leukanivelt kuitenkin pääasiassa louskuu :D) ja muutenkin melko uusi paikka. Minulla on cityshoppari, jolla saisi radasta -25% alennusta SU-TI. Anikaisisssa myös hohtokeilaus mahdollisuus, mutta oleskelutilat ja viihtyvyys ei ole mielestäni samaa tasoa. Kupittaasta en sitten tiedä, anyone?

Nyt tuli mieleen että itse oon jo jonkin aikaa miettinyt että haluisin kiipeilypalatsiin kiipeilemään. Olisko teillä muilla sellaseen äksön-tapaamiseen kiinnostusta? Jotain tällasia muita vaihtoehtojakin vois ehkä ajatella.
En ole punttimimmi, mutta lienee voin sanasen kiipeilypalatsista heittää.
Ihan jees paikka on, ja helpommista radoista on hyvä kokemattoman aloittaa.
Henkilökunta on ystävällisiä ja opastavat lajin pariin. siihen menee about 10-15minsaa. Kaiken saa vuokrattua, jopa magnesiumin. Eli kannattaa ottaa mankku mukaan niin säästää sen euron kaks.

Samaan hintaan voi vaikka loppupäivän kiipeillä, tosin tunnin jälkeen todennäköisesti kaikilla on forkut niin liekeissä ettei enää pysty.

EDIT:joku tietenkin voi kysyä, että miksi mie tätä ketjua luen :rolleyes:

Hohtokeilaus on myös todella hyvä vaihtoehto! Näin ei ole myöskään Uwishilla (keinotekoista ;)) estettä tulla. Joku sunnuntai-ilta kävisi varmasti aika monelle, joten mun puolesta se olisi hyvä päivä ja myös Kiitorata käy. Siellä oon käyny kerran, Kupittaalla taas ainakin viidesti eikä mielestäni kummassakaan ole mitään valittamista. Sijainnin puolesta edellinen tosiaan on useimmille parempi, joten eiköhän pistetä Marttuulin cityshoppari-tarjous käyttöön! :rock:

Nyt vaan mahdollisimman moni tyttö ilmoittautumaan mukaan ja ehkä Marttuuli voisi vaikka ehdottaa sopivia päiviä, joista valkataan sitten mahdollisimman monelle sopiva :thumbs:

En ole punttimimmi, mutta lienee voin sanasen kiipeilypalatsista heittää.
Ihan jees paikka on, ja helpommista radoista on hyvä kokemattoman aloittaa.
Henkilökunta on ystävällisiä ja opastavat lajin pariin. siihen menee about 10-15minsaa. Kaiken saa vuokrattua, jopa magnesiumin. Eli kannattaa ottaa mankku mukaan niin säästää sen euron kaks.

Samaan hintaan voi vaikka loppupäivän kiipeillä, tosin tunnin jälkeen todennäköisesti kaikilla on forkut niin liekeissä ettei enää pysty.

EDIT:joku tietenkin voi kysyä, että miksi mie tätä ketjua luen :rolleyes:

Mä ainakin henkilökohtaisesti voin antaa tässä tapauksessa synninpäästön tänne kirjoittelusta. Kuulostaa hyvältä, joten jossain vaiheessa mun pitää tuolla joka tapauksessa käydä! :)

Nyt tuli mieleen että itse oon jo jonkin aikaa miettinyt että haluisin kiipeilypalatsiin kiipeilemään. Olisko teillä muilla sellaseen äksön-tapaamiseen kiinnostusta?
Toi kiipeilyidea ei tainnu valitettavasti mitään yleisön suursuosioo saada, mut jos oot Ex-Tavis tonne menossa, niin ilmoittele. Mä lähtisin ainakin innolla mukaan kokeilemaan.

Kyllä muakin oikeestaan se kiipeily kiinnostaa.. Vaikka siitä sitten tulisi muille hupinumero. :nolo: Kiskon sitten ihteäni ylös vaikka pelkillä forkuilla, jos ei muuten onnistu:evil: Mitä jos otettais tuo JN oppaaksi?

Suositut

Back
Ylös Bottom