SUPERCARB 1kg -40%

Varsinais-Suomesta mimmejä?

Onpa harmi kun ei ole sellasta pakkis-pipoa, ois saanut kätevästi bongattua porukan, tuossa oven suussa kun palloilee jonkin verran aina ihmisiä. Mut eiköhän sieltä muutamat amatsonit erotu :)

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Pitäs ol joku kyltti, jossa lukee PAKKIS :D... noh, huudellaan tarvittaessa et missä meidän jengi o, jos näyttää kovin ruuhkaiselta tosa sisäänkäynnin edessä ;)

Jee, lisävahvistusta! :]

Mä olen seuraillut tätä ketjua taustalla, ja taitaa olla niin, että voisin itsekin mahdollisesti päästä mukaan. Mikäli vain omiin aikatauluihin ei tule suuria muutoksia lauantaihin mennessä, niin liityn teidän seuraan. Kiva olisi tavata taas uusia naamoja täältäpäin :)

Tule ihmeessä Ex-Tavis, olisipa kiva tavata myös pidempiaikaisia pakkislaisia!

Muistutuksena ja nostona siis vielä: huomenna la klo 14 näemme siinä jossakin Coffee Housen paikkeilla Aurakadun puolella. Päätetään siitä mihkä mennään syömään. Onpas kiva tavata teitä kaikkia!

Mä en päässyt tällä kertaa kuitenkaan sitte mukaan :/ Iski pieni tapaturma, mutta toivotaan että tällänen uusi miitinki tulis taas pian kohdalle. Kertokaa toki kuulumisia tänne siitä miten tapaaminen onnistui :)

Valitettavasti mäkään en sittenkään päässyt tulemaan. Olen samaa mieltä kuin sportpink, eli yritetään järjestää uusi miitti mahdollisimman pian!

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Mun puolesta ainakin tapaaminen meni mukavasti, käytiin syömässä ja kaffella, juteltiin kaikkien treenihistoriasta yms. Mun piti lähteä ekana pois, kun alkoi niin vimmatusti yskittämään, onneksi flunssa on nyt voitettu :)

Kannatan myös uutta tapaamista, vaikka sitten treenien merkeissä tai jotain muuta liikuntaa harrastaen, isommalla joukolla on ihan kiva käydä esim. kiipeilypalatsissa...

Turkulainen ilmoittautuu :) ikää on kohta 19 vuotta ja salilla olen käynyt n. puolisen vuotta. Omaksi iloksi treenailen, tavoitteita toki on silti. Itse käyn gym2000:lla treenailemassa, lähinnä siellä naisten puolella kun vapaiden painojen alue on parempi ja laitteet miellyttäviä. Jos joku kaipailee treenikaveria, pistä privaa! :)

Meikäläinen on Porilainen ja täällä asun yhä, mutta näyttää vahvasti siltä että ensikeväänä tulee isännän kanssa muutto Turkuun. Joudun siis etsimään uuden punttisalin (yhyy:jahas:..) ja uuden valmentajan sekä fitness teamin ehkä mahdollisesti myös.. Haluisko turkulaiset antaa vinkkejä? Kuntosalilla vaatimuksina nyt ainakin se, että on auki aamu varhaisesta iltamyöhään, eli ns. kylmäasema, koska oon vuorotyöläinen. Ja toinen vaatimus on se että sali ei ole naistensali vaan käy molempia sukupuolia :) PT:n löytämisessä voikin sitten mennä vähän pidempään, mutta saa toki niitä ehdottaa myös. Lajini on bikini ja ekat kisat tulossa ensi keväänä, jonka jälkeen se mahdollinen muuttokin sitten tapahtuisi. Eipä kyllä hajua vielä että mihin päin Turkua ollaan menossa.

Meikäläinen on Porilainen ja täällä asun yhä, mutta näyttää vahvasti siltä että ensikeväänä tulee isännän kanssa muutto Turkuun. Joudun siis etsimään uuden punttisalin (yhyy:jahas:..) ja uuden valmentajan sekä fitness teamin ehkä mahdollisesti myös.. Haluisko turkulaiset antaa vinkkejä? Kuntosalilla vaatimuksina nyt ainakin se, että on auki aamu varhaisesta iltamyöhään, eli ns. kylmäasema, koska oon vuorotyöläinen. Ja toinen vaatimus on se että sali ei ole naistensali vaan käy molempia sukupuolia :) PT:n löytämisessä voikin sitten mennä vähän pidempään, mutta saa toki niitä ehdottaa myös. Lajini on bikini ja ekat kisat tulossa ensi keväänä, jonka jälkeen se mahdollinen muuttokin sitten tapahtuisi. Eipä kyllä hajua vielä että mihin päin Turkua ollaan menossa.

Gym2000 bodailusali ja 24/7 auki oleva Sali82 varteenotettavat vaihtoedot. Valmentajia tulee mieleen Rami Nieminen FitFarmilta ja omalla nimellään toimiva Markku Tikka.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom