SUPERCARB 1kg -40%

Varsinais-Suomesta mimmejä?

Itse oon töissä Salossa, mut Kaarinassa asustan. Mulla on viikonloppusin aina molempina päivinä treeni, joten sopiihan sekin et vedetään yhdessä kimppatreeni! :) Hauska päästä turisemaan, itseltäkään ei löydy oikeastaan ketään samaa sukupuolta olevaa tuttua, joka tosissaan treenaisi.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Mimousa, mä taas asun Kaarinan päädyssä Turkua. Hyvässä tapauksessa aika lähelläkin. Millä salilla käyt treenaamassa?

Käyn Kilosportissa, oon ettinyt kauan hyvää salia johon pääsis ympäri vuorokauden, mut ei oikeen tässä lähellä oo... Kilosportista oon kuitenkin tykännyt!

Yksi onnettoman hidas salolainen ilmoittautuu mukaan! Täällä ei samaa sukupuolta olevaa treeniseuraa oikein ole, niin olis hienoa päästä turisemaan treenijutuista naisten kesken. Jos vaan kalenterista vapaata löytyy, niin innosta hihkuen olen mukana! :)

Morote! Sama sijaintipaikka... millä salilla treenailet?

Onko siis niin, ettei keskustassa saleilijoita löydy? Sitten täytynee vain sopia ruokailusta, vai mitä mieltä olette? Ja niitä päivämääräehdotuksia tosiaan olisi varmaan hyvä saada ensin vähän kauempaa tulevilta.

Hienoo! Toinenkin tuppukylän asukki! :D Ei vaan, tää on ihan kiva pikkukaupunki. :) Mä kävin gymillä hetken, mut nyt oikeastaan siirtynyt tonne Ollikkalan salille. Missä sinä?

Hanhiksella räpellän... yritän välttää "ruuhka-aikoja", että saa rauhassa äheltää. Paljonkos muuten kaupunki velottaa Ollikkalan salista?

^ Mä saan vielä seurajäsenyyden takia käyttää ilmaiseksi, mutta siihen tulee kuulemma muutos heinäkuun alusta. Sit kaupunki veloittaa 90e/vuosi tai 45e/vuosi, jos on työtön, opiskelija tai eläkeläinen.

Valitettavasti tuo sunnuntai ei käy minulle. Olen lähdössä viikoksi muualle juuri tuolloin.

Sopii 12.pv sunnuntai, mut mietein oisko lauantai parempi noin yleisesti? Mulle aivan sama :)

Coffarissa oon käynyt monesti sunnuntaisin kahvilla, ja siinä ravintola-puolella on yleensä aika väljää. Amarillo siis siinä yläkerrassa.

e: jos ei tuo vkl sovi, miltä näyttäisi sitten seuraava?

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
25. tai 26.2 ?

Moikka! Täältä ilmoittautuisi yksi neitokainen mukaan. Turussa asustelen itse, tässä ihan keskustan tienoilla. Olisi kiva löytää seuraa ihan salilla treenailuun, kuin myös muutenkin. Mulle toi 25 ja 26.2 kuulostais kanssa ihan ok :) Toivottavasti saadaan miitti järkättyä!

25.-26.2. on OK mulle ainakin!

Eli 25./26.pv käy kaikille muille paitsi Tinkalle, ja Minde ei oo vastannut vielä, menikö oikein? Vaihtoehtona koittaa vielä seuraavaa vkl, jos sopis ihan kaikille, tai lyödä lukkoon tuo vkl.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom