SUPERCARB 1kg -40%

Varsinais-Suomesta mimmejä?

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Kyllä ainakin mulle käy edelleen ja siinä uskossa olen! Kävisikö vaikka aiemman miitin tapaan Cow esim. klo 19? Ainakin sisustus on siellä oikein kiva :)

Ehdottakaa toista aikaa ja/tai paikkaa jollei kelpaa ;)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
^Sopii!

Cow ei ole entuudestaan tuttu, mutta tiedän kyllä sijainnin. Koitan muistaa saapua paikalle. Ehkä mä jotenkin tunnistan ihmiset siellä. ("Missä eniten habaa?" :D) Mä oon melkein kalju epäatleettinen maiharityttö :D (Hieno kuvaus!)

Mä oon sitten se jolla on punainen stetson päässä. (No ei.. mutta nyt kyllä on.:nolo:)
Ei kun mä oon se jolla on se haba.:D Kyllä varmaan löydetään toisemme.;)

Joo, Cow klo 19
sopii mulle myös :)

Nostellaanpa tätä. Turku on ollut kotikaupunki joulukuun puolivälistä, mutta sosiaaliset verkostot ovat levittäytyneet pääasiassa muualle. Olisko turkulaisia (tai muualta Varsinais-Suomesta) mimmejä, joita kiinnostaisi esim. miitin järkkääminen? Myös ajoittainen kävelylenkki-, uima- tai saliseura olisi ihan kiva, aina ei viitsis yksinäänkään treenailla. Kupittaalla olen nyt käynyt treenaamassa, mutta kaupungin muihin liikuntafasiliteetteihin tutustunut vasta hyvin vähän.

Voi harmi, kun en enää asu Turussa... Olisin näin aloittelijan kengissä mielelläni tullut treenaamaan yhdessä, pienten vinkkien toivossa ehkä :) Varsinais-Suomessa kuitenkin vaikutetaan edelleen, paikkana Uusikaupunki. Miittikin kiinnostaisi, mikäli jollain vain on kiinnostusta/aikaa/jaksamista ryhtyä sellaista järjestämään!

Tää vois kävästä mimmi-miitissä, jos sellasen joku ihq saa aikaan.

Mä voisin myös tulla, jos sattuu sellainen ihme, et ei ole menoa sille ajalle jo sovittuna. :)

Päässälaskutaitojeni mukaan viisi kappaletta mimmejä :) ainaki! :D Pitäskö vaan raakasti sopia jokin paikka ja aika? Kahvila tms?

^ Ja ilmoittaa TotalGymille, että täältä tulee pari punttailijaa, pitäkää penkki varattuna? :D Joku viikonloppu saattaisi sopia ainakin mulle. Tai sitten perjantai, koska pääsen koulusta suoraan linja-autoasemalle ja sieltä Turkuun (mikäli sopii kaikille, että miitti olisi Turussa).

Kannatan myös Turkua ja viikonloppua (pe/la).

Turku ja viikonloppu ovat mullekin varmaan parhaat vaihtoehdot. Kenties jonnekin syömään tai sitten treenaamaan ja syömään? Tuossa tarvis vaan sitten olla jollakulla pääsy johonkin kaupalliselle salille, että saisi yhteistreenit järkättyä. Kupittaalla ei taida onnistua, kun on ne kaupungin kortit. Pelkkä syöminen/kahvittelukin toki käy mulle.

P.S. Onpa kiva huomata, että näinkin monta mimmiä haluaa miittailla! :)

Mä odotan eniten sitä, että saan teiltä kokeneemmilta treenivinkkejä ja tekniikkahiontaa (varsinkin sulta, Stash - oot tuolla toisella foorumilla kirjoitellut juttuja mun treenipäivikseen) :) Syöminen, sali ja syöminen on aika jees suunnitelma. Mä itse olen Turussa aikoinani käynyt pelkästään Gym2000:lla, se on siinä linjuriaseman vieressä. Olisko kenelläkään sinne yhteyksiä/salikorttia, että voisi ottaa asiakseen ilmoitella meidän mahdollisesta tulostamme sinne?

Yksi onnettoman hidas salolainen ilmoittautuu mukaan! Täällä ei samaa sukupuolta olevaa treeniseuraa oikein ole, niin olis hienoa päästä turisemaan treenijutuista naisten kesken. Jos vaan kalenterista vapaata löytyy, niin innosta hihkuen olen mukana! :)

Ai sä olet Peppermint Salosta :)

Mä skippaan kimppareenit, jos ootte menossa, mut liityn kyllä pöytäseuraan ennen tai jälkeen. Onko jollain heittää päivämääriä, varsinkin niillä jotka ei oo Turusta ?

Suositut

Back
Ylös Bottom