SUPERCARB 1kg -40%

Varsinais-Suomesta mimmejä?

^ valitettavasti en voi tässä vaiheessa sanoa mitään.... joten jos enemmistölle passaa ko. ajanohta ja mulle ei, niin treenatkaa minunkin edestäni ;)

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Joten 25. tai 26. meneekö näin? Ruokaako,syömäänkö? Oisko jokin Amarillo, Rosso tms vai jotain ihan kunnon raflaa (nuissa melko varmasti ainakin on tilaa ilman varausta) ? Amarillon alakerrassahan on Coffe House.

Syöminen on ihan jees eikä väliä mennäänkö lounaalle vai illalliselle. Amarillossa on ainakin ihan ok sapuska. Mulla kyllä tosin nyt hieman hidasteena tää dieetti, et olis kiva, jos menusta löytyis jotain suht kevyttä.

Oisko Rosso sit parempi. Katoin menyytä, ja siellä on ehkä enemmän valinnanvaraa erikoisruokavalioiden suhteen, salaatteja, keittoja, kalaruokia... Ravintoarvotkin on esitelty.

Kumpi tahansa ja kumpi tahansa käy, siis lounas/illallinen. Sunnuntaista jos on kyse niin lounas ehkä mieluummin. Ja tiedoksi niille, jotka eivät pääset 25.-26. pvä: mä ainakin irtoan pikaiseen pikkumiittiinkin vaikka ihan pian tuon ajankohdan ympärillä. Eli ei kokonaan jää väliin jos tuo ei sovi!

Ja liputan edelleen myös sen puolesta, että sais saliseuraa, ts. voitais pitää toinen miitti ehkä salilla? ;)

Mulla kanssa rajottaa toi dieetti jonkin verran syömistä, mut mut, eiköhän jotain löydy. Tietysti ihan kahvittelu esim coffee housessa passaa kanssa erittäin hyvin :) Mitä tulee saliseuraan, olen kanssa sen kannalla. Treeniseura on aina jees!
Missä saleilla te muuten treenailette?

Mikä estää menemästä jollekin salille ennen tai jälkeen? Yks diettaajille varmaan sopiva paikka olis Greenz salaatti-mesta. En oo käynyt, mutta en oo kuullut kauheasti kyllä kehuja.

Mä jo suunnilleen unohdin tän ketjun. Greenzin salaatitkin taitaa olla aika energisiä dieettaajalle, kun muistan nähneeni ilmoitettuina energiasisältöinä jotain 500-600kcal? Netistä ne näki, mutta laiska ei jaksa tarkistaa. Voi myös olla, et sekoitan täydellisesti johonkin muuhun nyt :) Joku iltapäiväaika voisi olla paras?

Tuo lauantai 25.pvä voisi näillä näkymin mulle sopia, mutta sunnuntaille taitaa olla tulossa leiripäivä. Kaupalliselle salillekkaan ei tällä hetkellä ole korttia, kun on salitreenit muutenkin jääneet naurettavan vähälle jenkkifutiksen syödessä kaiken ajan.

Ja eiköhän niitä tavallisia salaatteja löydy amarillosta ja rossostakin, et sinänsä mun mielestä voidaan pysyä alkuperäisessä pläänissä. Eli lounasta, olisko se sit se lauantai-päivä? Ja sitä salia voidaan kattoa kyllä vaikka siellä miitissä sitten niiden kanssa, jotka ajatukselle lämpenee, eli ei haukata liian isoa palaa heti kättelyssä! :)

Lauantai on varmasti oikein hyvä. Oisko joskus klo 14 sopiva? Vai aikaisemmin? Mihkä aikaan ihmiset syö lounasta :nolo: mulla menee toinen aamupala vasta puolilta päivin.
Salaatit taitaa olla kevyintä, mitä rafloista yleensäkin saa...kait?

Mä reenailen tällä hetkellä kotona, kun ei oo varaa salikorttiin, ja oon muutenkin enemmän yksinäni ähisijä kuin kimppatreenaaja. Mutta tosiaan lounaallahan on hyvää aikaa tutustua ja kysellä kenellä olisi inspistä reeniseuraks ja missä kukin käy, ja vaikka jatkoa ajatellen vaihtaa yhteystietoja.

Lauantai 25.2 klo 14 vois ol ihan passeli? Vai mitä muut mieltä? Vois nähdä siinä coffee housen ovien edessä oli sitten ruokapaikka amarillo tai rosso?

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Pahastuuko paikalletulijat jos otan lounastamaan mukaan pikkusiskoni, joka yllättäen ilmoitti tulevansa vkl-kylään talvilomallansa? Ei ole foorumilainen.

Aika sopii mulle ja "ylimääräiset" osallistujatkin ovat niin ikään meikäläiset puolesta tervetulleita.

Näemme siis 25.2 klo 14. Puhutaanko me pääovista siinä aurakadun puolella, Forumin sisäänkäynti vai olenko ihan hakoteillä? :)

Suositut

Back
Ylös Bottom