SUPERCARB 1kg -40%

Varsinais-Suomesta mimmejä?

Itse treenailen M&M salilla ja olen enemmän kuin tyytyväinen :haart: Käykö joku muukin mahdollisesti siellä?

M&M on myös mun valinta! :hyper: eka kerta kun törmään kanssakävijään täällä :D

Järkätään nyt nopeasti miittiä! En päässyt mukaan viime kerralla ja olis vähän must päästä taas juoruamaan :rolleyes:

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Tjaa... tässä olikin pari viimeistä viestiä, jotka koskivat justiinsa tota miittausta. Mulle passaa kans 12.1. Kahvia ja pullaa :)

Voi harmi kun minulle, ei (ilmeisimmin) käy 12.1. :itku: Mutta "notkun" kuitenkin useaan kertaan viikossa M&M:llä, joten Leni: Eiköhän törmätä jossain välissä?

Voi harmi kun minulle, ei (ilmeisimmin) käy 12.1. :itku: Mutta "notkun" kuitenkin useaan kertaan viikossa M&M:llä, joten Leni: Eiköhän törmätä jossain välissä?

Ollaan varmaan jo useasti törmättykin :) Mistäköhän sut tunnistais? Ja mistäköhän tunnistaisi minut?... No, ainakin raahaan treenissä mukana sellaista mustaa Niken kassia, jonka kanssa ollaan erottamattomat :jahas: Ja treenitukkana mulla on musta palmikko. Musta väri taitaa olla justiinsa se parhaiten mun "treeniminää" kuvaava juttu - myös vaatetuksessa.

Nyt kyllä ikävästi pohojonen kutsuu ehdotetuilla päivämäärillä, harmi! toisen kerran sitten! Mut nyt ois ongelmana sellainen, kun pitäisi löytää hyvä sekä tietty mukavakin kampaaja Turusta, tai ainakin lähitienoolta. Tämä blondattu hapsuhattu olisi saatava kuntoon, ehdotuksia?

Kovin monelle toi tän viikon lauantai ei näytä sopivan, joten siirretäänkö suosiolla tapaamista parempaan ajankohtaan? Mun puolesta voidaan kyllä minimiittailla pienemmälläkin porukalla. Ainahan sitä vois vaikka ideoida kahvikupposen ääressä seuraavaa tapaamista, jonne saataisiin sitten suurempi osanotto. :)

mun mielestä voitais kuitenkin nähdä lauantaina (ne jotka pääsee) ja sitten sopia lisäks vielä toinenkin tapaaminen. olisko paha? haluisin nähdä teitä jo!

Nyt kyllä ikävästi pohojonen kutsuu ehdotetuilla päivämäärillä, harmi! toisen kerran sitten! Mut nyt ois ongelmana sellainen, kun pitäisi löytää hyvä sekä tietty mukavakin kampaaja Turusta, tai ainakin lähitienoolta. Tämä blondattu hapsuhattu olisi saatava kuntoon, ehdotuksia?

Itäharjun Prisman Tukka Hyvin on jees; edulliset hinnat ja nuoret työntekijät. Ja S-bonukset kaupan päälle :D

Ois tosi kiva nähdä kyllä kaikkia, mulle käy tosin se 19.1. Leni: mut tunnistaa siitä, että mulla on tummat lyhyet hiukset kohti kattoa=) Yleensä reenaillessa naama, ei niin ystävällisen näköinen..Ja lyhyt ja liha.....eikun pyöreä. Savolaista hullua saa tulla nykimään :D Ja voin laittaa kukan rintaan, heh.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Mäkään en valitettavasti pääsekään lauantaina. :( Jos toista miittiä suunnitellaan, yritän kyllä tulla paikalle silloin!

Tulipa mieleen, jotta sattuukohan joku mimmeistä olemaan tyksissä töissä, soittivat ja pyysivät sinne keikkaa heittämään kun on joskus toi hoitajankin koulutus tullut hankittua!
Enpä vielä kyllä lupautunut...

kyllä mullekin tuo 19.1. käy ihan hyvin!

Tulipa mieleen, jotta sattuukohan joku mimmeistä olemaan tyksissä töissä, soittivat ja pyysivät sinne keikkaa heittämään kun on joskus toi hoitajankin koulutus tullut hankittua!
Enpä vielä kyllä lupautunut...

Tyksissä töissä, kirurgian puolella. Suosittelen tulla kokeilemaan, meillä riittää töitä kyllä...

Tuo miitti olisi kovin kiva kyllä, koskaan ei ole liikaa tuttuja. Mulle ei valitettavasti käy tuo 19.1. Mutta jos joskus toistekkin järjestätte jotain niin yritän päästä keimeihin mukaan.

Yksi turkulainen lisää joukossa! o/ Punttia en ehdi vielä nostelemaan, mutta opintojen jälkeen olis tarkotus. Käyn 3-4 kertaa viikossa fitness kickboxaamassa, jauh. Siihen olen rakastunut :) Kivvaa!

Lepalta kysyisin, että et satu olemaan siel neurokirralla kun sinne soittivat?
En kyl uskaltanut mennä kun en oo koskaan kalloja hoitanut ja hoitajan töistä muutenkin jo hetki heilahtanut.
Kirralle muuten kyllä sisuksia mielummin menisin...

Lepalta kysyisin, että et satu olemaan siel neurokirralla kun sinne soittivat?
En kyl uskaltanut mennä kun en oo koskaan kalloja hoitanut ja hoitajan töistä muutenkin jo hetki heilahtanut.
Kirralle muuten kyllä sisuksia mielummin menisin...

Keikkaa olen siellä tehnyt useammankin kerran. Tosi mukava henkilökunta siellä ja neuvovat kaikessa mitä keksit kysyä. Kiire on lähes aina ja huoneet pullistelee potilaita, jotka lähes kaikki raskas hoitoisia. Tyksin kaikkia muita kirran osastoja voin suositella paitsi uroa, siellä en henk.koht viihtynyt lainkaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom