SUPERCARB 1kg -40%

Varsinais-Suomesta mimmejä?

Kyllä muakin oikeestaan se kiipeily kiinnostaa.. Vaikka siitä sitten tulisi muille hupinumero. :nolo: Kiskon sitten ihteäni ylös vaikka pelkillä forkuilla, jos ei muuten onnistu:evil: Mitä jos otettais tuo JN oppaaksi?

Kannattaa ehdottomasti kokeilla kiipeilyä. Tulee melkoinen itsensävoittamisfiilis onnistuneen ylösnousen jälkeen.
Helppoa touhua se on, eikä siinä mitenkään ees voi mitään sattua. Kuten mainitsin, henkilökunta neuvoo kyllä ihan kädestäpitäen.

Kiitos vain Uwish kutsusta, mutta mie asustelen nykyään Jyväskylässä (muuten kyllä olisin ilomielin tullut) :)

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Siinä oliskin näky; mega paksu kanhan lyllertää ylös seinällä, kiipeilyvaljaat pureutuen pakara/reisiseudun pehmeisiin kerroksiin, megamahapallo sivulle sojottaen ja kokoajan kiipeilykiviin osuen :D
Jos päädytte kiipeileen niin passaan sen kyllä... Keilatakkaan en saa mut sinne voin tietty lähtee turisemaan... Mut mä nyt oon tällänen hankala tapaus vielä muutaman viikon, joten enemmistön idoilla mennään ;)

Ei niin väliä mitä tehdään. Kiva olisi saada mahdollisimman paljon väkeä vain mukaan, joten jokainen joka edes harkitsee miittiin osallistumista nyt vaan ehdotuksia esille. Tietty tasapuolisuuden nimissä äksöneitten päälle jotain istuskelua, jotta estyneetkin pääsevät jälkeen mukaan.

Joko olette treffanneet? Olen taas tapani mukaan vähän myöhässä... Tehdään jotain sellasta, että "kanhan ja masu" -tiimi voi kans osallistua.

Ei olla vielä tehty mitään, harmittavasti ihmisiä ei ole ainakaan täällä ilmottautunu mukaan. Mutta hei, nyt kun Lenikin olisi mukana, niin päätetään ihmeessä jotain konkreettista tässä lähiaikoina. :)

Minua ei pahemmin kiipeily innosta, on huonoja kokemuksia juuri kiipeilypalatsista (varmistaja ei ihan valppaana joten putosin kun olin ihan ylhäällä, mutta onneksi huomasi ennen kun ehdin pudota maahan :) ) Seurauksena hirveä korkeanpaikakammo eikä kiipeily enää onnistu. Mutta keilaus kuulostaa kivalta jos vielä ehtii mukaan!

Anteeksi kauhea :offtopic:
mutta ajattelin, että tämän ketjun lukijat voisivat osata neuvoa missä Turussa kannattaa (tai ylipäätään voi) käydä Pilates-tunneilla? Netistä löysin mm Jokistudion, mutta mielestäni hinnat olivat ihan järkyttävät. Satsissa löytyy, mutta käsittääkseni edellyttävät jäsenyyttä tai vaihtoehtoisesti kertamaksu on tosi kova. (On ilmainen punttis duunissa, joten en tarvi kaupallista salia.)

Etsin siis paikkaa, jossa käy kertamaksu (ei jäsenyyksiä tai kausikortteja). Ja "oikeaa" Pilatesta, ei mitään light-versiota.

Vastailkaa vaikka yksärillä jottei tämä ketju ihan tärväänny off-topiciksi ;)

Anteeksi kauhea :offtopic:
mutta ajattelin, että tämän ketjun lukijat voisivat osata neuvoa missä Turussa kannattaa (tai ylipäätään voi) käydä Pilates-tunneilla? Netistä löysin mm Jokistudion, mutta mielestäni hinnat olivat ihan järkyttävät. Satsissa löytyy, mutta käsittääkseni edellyttävät jäsenyyttä tai vaihtoehtoisesti kertamaksu on tosi kova. (On ilmainen punttis duunissa, joten en tarvi kaupallista salia.)

Etsin siis paikkaa, jossa käy kertamaksu (ei jäsenyyksiä tai kausikortteja). Ja "oikeaa" Pilatesta, ei mitään light-versiota.

Vastailkaa vaikka yksärillä jottei tämä ketju ihan tärväänny off-topiciksi ;)

Puutarhakadulla on uusi paikka, Feel Good. Voi maksaa joko kertamaksulla tai hankkia 10x tai kausikortin. Hinnat ovat suhteellisen kovat, kun ovat noita MP lisenssitunteja eli 17 euroa kerta. Mutta paikka on miellyttävä ja ohjaaja mahtava! :) Lisätietoa paikasta ja hinnoista löytyy netistä www.hyvinvointiturku.fi

... Mutta keilaus kuulostaa kivalta jos vielä ehtii mukaan!

Heips,

oli jo päässyt unohtumaan tämä ketju, mutta olisi kiva saada miitti kokoon :). Tuli tuossa Taviksen kanssa juttua, jos ex tempore mentäisiin ensi viikon sunnuntaina eli 9.3. Kiitoradalle hohtokeilaamaan. Itselleni sopisi paremmin iltasella sanotaanko klo18? Nyt vaan kaikki kenelle sopii mukaan... muuten saadaan tyytyä toistemme seuraan. Sanotaanko vaikka, että tiistaina tekisimme radoista varauksen osallistuja määrän mukaan, joten siihen mennessä pitäisi ilmoittautua, mikäli haluaa keilata.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Me mennään Marttuulin kanssa vaikka kahdestaan jos ei muita halukkaita ilmaannu. Toivottavasti kuitenkin niin ei käy vaan mahdollisimman moni innostuisi lähtemään mukaan! :dance:

Enköhän nyt minä ainakin.. Keilatessa tulee sitä paitsi hyvä kiertoliike kädelle!:D

Mä oon töissä tuolloin seitsemään asti, mutta jos sen jälkeen vielä ehtii mukaan vaikka juomaan kupin kahvia, niin nähdään :)

Huomenta muille, mulle hyvää yötä kohta...junassa kulutettu tämä yö.
Nyt kun kuitenkin kävikin niin, että sinne Turun kupeeseen asettaudun ainakin kesän yli, niin vielä kysyn oisko jollain suositella lähihoitajalle (sisareni)kivaa kesäduunipaikkaa.
Itse menen näillä näkymin tyksiin (Lepan rohkaisemana), mutta siellä eivät tuntuneet niin kovin innostuneilta lähihoitajasta.
Joten ajattelin, että josko joku teistä olisi lähihoitaja tai tietäisi mikavan paikan.
Muualta tulleina ei oikein oo "sisäpiiritietoa" mukavista työpaikoista.

Mun puolesta olisi kiva sellainen pitää! Lenin kanssa treffattiinkin viikko takaperin ihan privaatisti, ja oli puhetta että pitäisi nähdä taas piakkoin. Minkälaiseen tekemiseen sulla joeliina olisi kiinnostusta? Viimeksihän suunniteltiin keilailu, mutta paikalle ei tullut itseni mukaanlukien kuin Marttuuli, joten aika vaisua on ollut osallistumisprosentti.

Kertokaahan mielipiteitänne muutkin! :)

Jotain näihin ihaniin kevätilmoihin liittyvää vois kehitellä! Jokohan pääsis minigolfaamaan, esim.? Olis niin siisti juttu viettää aikaa ulkona tässä auringonpaisteessa :D Tosin ei taas tiedä, miten kauan tätä ihanuutta kestää :jahas:

No joo, mennään vaan minigolffaamaan!En olekaan minigolffannut kuin kaksi kertaa elämässäni (toinen hohtogolffausta), joten pääsen näyttämään taitoni :lol2:. Pitäisikö ajankohta sopia teidän mielestä viikonlopuksi, vai kävisikö joku arki-ilta (tai iltapäivä)? Voisitte ehdottaa aikoja. :)

Täältä löytyis kans kiinnostusta minigolf-miittiin (ja yhtä vankka kokemus lajista kuin Ex-Taviksellakin :D). Arki-illat sopii vaan tällä hetkellä aika huonosti aikatauluihin, joten ajankohdan suhteen äänestän lauantai/sunnuntai-iltapäivää/iltaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom