Showkamppailu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja petsko
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Ohan tää nyt surkuhupaisaa että tapahtuman päämatsina on sellainen jossa ottelijat kummatkin häviäisi minulle nyrkkeilyssä vaikken ole nyrkkeillyt yhtäkään ottelua tai treenannut sitä oikeasti edes.

Jake Paul matsiin ei voi verrata koska hänhän sentään on ihan oikea nyrkkeilijä ja hänelle en ikänä pärjäisi.
Lähdetään nyt siitä että tarkoitit varmaan että voittaisit Immun ja Stagalan nyrkkeily matsissa, ja perustelusi olivat se nuorena harrastamasi judo ja ne joka päiväiset kovan intensiteetin painimatsit kaikkien kaverien kanssa?

Onko sulla videota sun nyrkkeilystä? Olisi mielenkiintoista nähdä miten helposti voittaisit pääottelijat.
Minä en nettiin kuvaile mitään ja kuten snaoinkin niin en nyrkkeilyä harrasta. Joskus kaverin luona kun sillä oli hanskat niin vähän otettiin niin huomasihan sen siinä jo että ihan ok olen. Eikä pointti ole se että minä olisin hyvä vaan nuo ottelijat huonoja etenkin Stagala jolla ole mitään kokemusta edes kamppailulajeista.

Lähdetään nyt siitä että tarkoitit varmaan että voittaisit Immun ja Stagalan nyrkkeily matsissa, ja perustelusi olivat se nuorena harrastamasi judo ja ne joka päiväiset kovan intensiteetin painimatsit kaikkien kaverien kanssa?
Niin ja ajat oli paljon kovemmat tuossa mielessä minun nuoruudessani ainakin minun kotikylällä kuin jolain stagalalla. Immuun verrattuna traas olen vielä ok iässä en niin vanha. Minun aikaan minun kotikylällä kuka tahansa saattoi olla kohde vähintään painimatsiin milloin vain ja missä vain. Käytännössä sai olla kamppailumoodissa 24/7.

Niin ja ajat oli paljon kovemmat tuossa mielessä minun nuoruudessani ainakin minun kotikylällä kuin jolain stagalalla. Immuun verrattuna traas olen vielä ok iässä en niin vanha. Minun aikaan minun kotikylällä kuka tahansa saattoi olla kohde vähintään painimatsiin milloin vain ja missä vain. Käytännössä sai olla kamppailumoodissa 24/7.
No on ollut aika raju kasvu ympäristö

Ei jostain kaveripaineista lapsena tai katutappeluista ole mitään apua nyrkkeilyyn. Jos et ole treenannut, et pärjää kellekään oikeasti harjoitelleelle kamppailijalle. Et myöskään Immulle nyrkkeilyssä.

Näistä asioista voi olla jonkinlaista apua kehittymiseen, kun aletaan treenata - lähinnä henkisellä puolella - mutta ilman treenaamista ei voi voittaa sellaista, joka on oikeasti harjoitellut nyrkkeilyä. Et sinä, ei Stagala eikä kukaan muukaan.

Rankkaa ollut kun yötkin varuillaan. Raision Ihalassa oli 80-luvun alussa vain 08-24 valmius.

Minä en kyllä muista nuoruudestani että ajat olisivat olleet erityisen kovat. Tosin olenkin syntynyt vasta 1983, joten mahdollisesti vuotta aiemmin vallitsi vielä joku Mad Max -tyylinen villin lännen meininki Suomen maalla.

Toki siis olen jo siinä iässä että nykynuoriso on ollut pilalla moneen kertaan tässä vuosien varrella.

Onko sulla videota sun nyrkkeilystä? Olisi mielenkiintoista nähdä miten helposti voittaisit pääottelijat.

Olen @aidan kanssa ottanut treeneissä pikku sparria ja hävisin 100-0. Onneksi tyypillä on niin hyvä ego, ettei halunnut vahingoittaa heikompaa kamua. Täytyy sanoa, että aidan kyllä tietää mistä puhuu näissä jutuissa.

Viimeksi muokattu:
Olen @aidan kanssa ottanut treeneissä pikku sparria ja hävisin 100-0. Onneksi tyypillä on niin hyvä ego, ettei halunnut vahingoittaa heipompaa kamua. Täytyy sanoa, että aidan kyllä tietää mistä puhuu näissä jutuissa.
Joo niin sillä on,kävi aikoinaan opettamassa nyrkkeilyn saloja meidänkin vapaaottelu seuralle...ja vaikka vapaaotteluunkin lyönnit kuuluu niin kyllä nyrkkeilijät on siinä hommassa ihan omalla tasollaan

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom