Originally posted by Gillyanne
Molemmat ovat tietenkin myös sitä mieltä että naisen ei ole oikein soveliasta kasvattaa lihaksia, huoh...
Omassa tapauksessani lahinna isani suurena huolenaiheena on, etta kasvan 'moykyksi', joka ei mahdu kulkemaan ovista :D ja se ei kuulemma ole enaa hyvannakoista. Treenaamista vastaan hanella ei sinansa ole mitaan (kayhan isani itsekin saannollisesti salilla), mutta kun aloitin 'tosissani' treenaamisen ja kehitysta alkoi tulla nopeasti, han yritti monet kerrat saada minua lopettamaan treenaamisen kokonaan. Asiaa ei ainakaan auttanut, etta han naki juuri "sopivaan aikaan" dokumentin Pauliina Taluksesta
... Mutta nyt, kun en asu samassa maassa tai edes maanosassa, tilanne on hieman rauhoittunut. Jos kerron jotain uusimpia salituloksiani, han lahinna vain huokailee: "On se rajua." tms. Ilmeisesti han on vahitellen sisaistanyt ainakin sen, etten tasta harrastuksestani luovu - oli hanen mielipiteensa mika tahansa.
Aitinikin on vahitellen alkanut muuttaa asennoitumistaan kannustavampaan suuntaan
. Han on jo hyvaksynyt sen tosiasian, etta tama on laji, jossa haluan kehittya mahdollisimman hyvaksi ja etta saatan jopa kisata joskus hamassa tulevaisuudessa. Silti hantakin hieman hirvittaa, etta kasvan "liian isoksi"... (Myos aitini kay toisinaan salilla, mutta tavoitteena on lahinna painon hallinta.)
Lisaravinteiden ja yleensakin tosissaan treenaamisen suhteen isoveljeni on 'raivannut latua' ja lahipiiristani silta suunnalta tuleekin eniten kannustusta (ja tarkeaa ohjausta). Pikkusiskoni mielesta harrastukseni on OK, (ilmeisesti tietaa, ettei ole mitaan hyotya asettua ainakaan kielteiselle kannalle :p).
Isantaperheeni vanhemmat taas ovat molemmat todella kannustavia ja kyselevat aina: "How was your workout?" jne. Perheen aiti on etsiskellyt minua varten sopivia kuntosaleja ja valilla heittaa kommentteja tyyliin "Olen varma, ettei edes Bill (hanen miehensa) pystyisi tuohon!", jos olen parantanut jotakin tuloksistani
. Perheen isakin suhtautuu (yllattavan) myonteisesti, vaikka itse onkin tietokoneohjelmoijan stereotyyppi (eli ei ole kropasta paatellen pahemmin treenaillut).