Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varmasti monet vanhemmat ovat tyytyväisiä kun "lapsella" on jokin hyvä harrastus (pelkäävät varmaan että tulee muuten jokin tietokone nörtti) ja auttavat mielellään aina välillä jos on jotain mitä pitäisi hankkia tai ainakin minulla näin on ja on myös monella kaverillani samalla tavalla enkä ole minäkään koskaan mitään harrastukseeni liittyvää pyytänyt vanhenmiltani.Originally posted by Tomi
Siis hetkinen... Iso osa vastaajista asuu kotonaan ja saa ilmaiset ruoat ja lisäravinteet ja vaikka ei asuisikaan, niin silti moni saa sponsorirahaa lisäravinteisiin? WTF? Hienosti on joillakin sponsoriasiat. Itse kun asuin joskus vielä kotona, niin en saanut pennin latia lisäravinteisiin ja ruoka oli tavallista kotiruokaa. Salikortin maksoin itse, enkä todellakaan pyytänyt, vaatinut tai edes toivonut, että vanhemmat sponsoroisivat mulle esim. lisäravinteita tai salikortin.
Originally posted by Tomi
Itse kun asuin joskus vielä kotona, niin en saanut pennin latia lisäravinteisiin ja ruoka oli tavallista kotiruokaa. Salikortin maksoin itse, enkä todellakaan pyytänyt, vaatinut tai edes toivonut, että vanhemmat sponsoroisivat mulle esim. lisäravinteita tai salikortin. En ole katkera tai mitään, mutta ihmeen monella näyttäisi olevan hopealusikka poikittain suussa.
Originally posted by Jylli81
Minulla on kanssa vanhemmilta tullut välillä kommenttia, "Ettei pitäisi enää kasvaa." ja "Eikös tuo nyt jo riitä?". Isän suurin huolenaihe on, etten sitten valmiina DI:nä pääse kunnon töihin, kun ihmiset pitävät automaattisesti tyhmänä, jos on vähän lihasta. Välillä kotona käydessä tulee kuittia siitä, miten paljon ruokaa kuluu. Mutta pääasiassa kuitenkin vanhempani suhtautuvat aika ymmärtäväisesti tähän harrastukseeni.
Originally posted by Kimi
Eli mitä mieltä lähipiirinne on teidän treenaamisesta, ja onko heidän mielipiteet muuttuneet paljonkin ajan kuluessa?
Originally posted by RANKAISIJA
Äitini kysyi viikkoa ennen ensimmäisiä kehonrakennuskisoja; Et kai sinä harrasta jotain kehonrakennusta?