Vanhempienne mielipide treenaamisesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kimi
  • Aloitettu Aloitettu
No mulle ei olla vielä tultu sanomaa mitään, että "älä niitä mömmöjä vedä" kun ei ees sellasta oo tullu hankittuu vielä :(

Mut toisaalt kyl vanhemmil taitaa ihan positiivinen asenne olla kun ei voi enää valittaa et "mitä sä täällä perse homeessa päivät pitkät istut?" :D

Joo o kyl se on kivaa kun salilla pääsee käymään... Taitaa vanhemmatkin tajuta, että mä otan tän tosissaan enkä tuu varmaan koskaan lopettamaan tätä ellen sit joskus 89 vuotiaana sairaalapedissä...

Just pari päivää takaperi käytii pien keskustelu näist lisäravinteist vanhempien kaa...

Faija:
Faija lupas oikeen kysyy joltain duunikaverilta palautusjuomista kun se kuulemmaa harrastaa nyrkkeilyä ja salilla käyntiä (siis se faijan kaveri) heti kun näkee sen duunissa. Sitä ennen se vaan kysy, että "mitäs se sellanen palautus juoma on" :cool:

Mutsi:
Mutsi tuli kans tos pari päivää takaperi sit lehden kanssa tohon kyselemään et tämmöstäkö sä tarvisit (näyttäen jotain ihan SIKA kallista heraa tyyliin n.~350g ja 20e) ja sitte mä näytin sille tuolta netistä että sitä saa kyllä paljon halvemmalla kun vaan tietää mistä etsiä... Juu-u, mutta ei oo kuulemma varaa ennenku saa tilin ku meni kaikki rahat laskuihin :(

Ku venaan niitä lisäravinteita (en oo aikasemmi käyttäny, niinku sanoin jo aikasemmi) nii tuntus ku jouluu odottelis :kippis1:

Niin että tässä nyt sit vaa venaillaan... Eka palautus juoma, saas nähä mitä se faija suostuu ostaa, ja sit lisäprotskuu... Pitäs tän kuukauden puolella kummatkin tulla :p

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itselläni vanhemmat ovat lähinnä vain kannustaneet treenaamaan. Molemmat käyvät salilla itsekin, lähinnä kylläkin koittavat pitää painon kurissa.

Kerran kun lehdessä oli juttua väärennetystä kasvusta isä sanoi "Kato sääkin sit vähän mitä ostat".
Onneksi vanhemmat tietävät sentään eron hormoonien ja lisäravinteiden välillä, vaikkakin kun ilmoitin et voisin ostaa lisäravinteita kommentti oli "et sää simmosia tartte syö kunnon ruokaa vain", joten itse saan kaikki lisäravinteet maksaa.

Eipä ole ainakaan vielä pahempia valituksia tullut tuon treenin osalta mutta nuo lisäravinteet on sama kun hormoonia vetäisi. Tuossa pari päivää sitten kehittelin keittiössä palautus drinkkiä niin ukko kulki ohi ja katsoi hyvin nyrpeästi ja sanoi että taaskos sä vedät niitä sun "lisäravinteita". Kyllähän sitä porkkanat ja hedelmät riittää :lol2:

Onko se sinun mielestä TOMI jotenkin väärin jos vanhemmat haluaa tukea lapsensa harrastuksessa. Parempi kait se on et harrastaa jotai liikuntaa ku et pyörii päissään jossain kaupungilla. Ei kait siinä tuntus olevan mitään pahaa.

Vanhemmat maksaa lähes kaiken, tosin olen jo jonkin aikaa maksanut esim.osan vitamiinineista itse. En vaan kehtaa aina pyytää rahaa tai edes sanoa jos ne kysyy että ootko ostanut jotain. Äeppä alkoi ihmettelemään tossa pari viikkoa sitten että kuinka mä voin syödä niin paljon, 3 lämmintä ateriaa päivässä(menee tällä hetkellä sellaset 3700-3900kcal/päivä, pakkohan tätä ylensyöntiä on kokeilla :D).

Tulee aika usein kahnausta mun ruokailuista, kun "sooloilen" ja en syö valmisruokia. Vaikka olen ilmoittanut että voin valmistaa ruokani itse ja kustantaa myös osan itse. Mutta äiti kun nyt on niin pedantti ton siisteyden kanssa ettei luota muhun siinä ja "keittiössä ei saa ravata jatkuvasti": "tää ei oo mikään ravintola". Se nyt vaan on niin ettei ne yhteiset ruokailiuajat voi toimia...

Salilla käynnin ne hyväksyy täysin, ehkä ihmettelevät mun antautumista treenille. Väittelyjä on tullut myös siitä kun ne joskus on kysynyt että "kuinkas salilla?" ja olen vastannut että "päin sitä itseään, kuten yleensä" ja ollut huonolla tuulella huonosta kehityksestä ja tästä sitten on kehittynyt isompi riita: "eihän tossa oo mitään järkeä, teet vaikket tykkää..". Ei pidä avata suutaan huonon treenin jälkeen... Toisaalta ne on varmastikin iloisia siitä etten ravaa baarissa joka viikonloppu.

Joo, ja noiden lisäravinteleiden käytön (malto, krea, protsku..) ne ymmärtää, käyhän ne itse salilla ja juo päälle recovery boosterit.

Oho, tulipas kirjotettua...

Eipä oo valiteltu hirveesti ton treenaamisen suhteen. Mutsi koittaa saada tota broidi enemmän tonne salille, kun mua. Mutta kyllä noi ollu ihan kannustaviakin kyllä.

Originally posted by Foxking
Onko se sinun mielestä TOMI jotenkin väärin jos vanhemmat haluaa tukea lapsensa harrastuksessa.
Puhutaanko me nyt oikeasti lapsista vai kotona asuvista aikamiespojista?

Originally posted by Tomi
Puhutaanko me nyt oikeasti lapsista vai kotona asuvista aikamiespojista?

Tuo "aikamiespoika" taitaa olla hieman turhan leimaava nimitys. Eivät kaikki vanhempiensa luona asuvat aikuiset ole mitään luusereita, tai peräkammarin poikia (mitä hittoa se sitten onkin). Ihan kivaa se olisi, kun vanhemmilta saisi rahaa roinaan :)

Ei mua ainakaan sais mikään muuttamaan takas mutsin luo. Lukuun ottamatta tietysti, jos kämppä menis alta, niin ehkä siinä tapauksessa. Kyllä oma kämppä on ykkös juttu. Mutta onhan siinä toi ilmanen ruoka ja asuminen tietysti...

Joo itte oon maksanu 14 vuotiaasta lähtien joka ikisen salitreenin ja kuukausikortin, yli yheksän vuoden ajan. Maksoinpa tosin myös suurimman osan vaatteistani itse 10 vuotiaasta lähtien kun aloin saamaan palkkaa (10-14v palkkaa teatterilta, 14 vuotiaana aloin jakamaan lehtiä) samoin maksoin myös kaikki harrastukset ja pyörät ja stereot yms. 17 vuotiaana ostin ekat jauhot ja niistähän sitä piti soimata yötä päivää, no 18 vuotiaana muutin pois niin sittenpähän sai rauhassa treenailla ja sekotella jauhoja. Eikä sitä ennen muuttoa sillon mitään ruokia saanut ikinä valita (vaikkei nyt paljoa ravitsemuksesta tietänytkään) tai syödä edes määrällisesti tarpeeksi kasvaakseen, rahastahan se oli myös kiinni mutta vastahakoinen asenne treeniin oli melkoinen kanssa. Vanhempien mielestä minun olisi pitänyt lopettaa kaikki uinnit, sulikset ja salitreenit ja pysyä vitun teatterilla koko elämä vaikkei se moneen vuoteen enään kiinnostanu!
Edelleen on raivottu treenaamisesta vaikka avopuolisokin treenaa ja ikää kohta 24v.. Narsismista iänikuista vittuilua, jopa siitä etenkin iskä on raivonnu, etteivät naiset tykkäisi yhtään treenaavista miehistä ja jos on naisten kanssa ollut joskus ongelmia on se ekana ettinyt syytä treenaamisesta.. No eipä kummallakaan vanhemmalla mitään pidempiaikasia liikuntaharrastuksia ikinä ole ollut ja sehän se vaikuttaa suhtautumiseen melkoisesti.

No joo en ole katkera mutta täytyy todeta että kyllä joillakin sitten on helppoa, toivottavasti minullakin on sitten joskus kun pääsen eläkkeelle ellen menetä hermoja lekurina joskus keski-ikäsenä ja muuta jonnekin kuuseen kynsiä repimään, saunomaan ja treenaamaan..

Isäntä valittaa etten panosta lajiin tarpeeksi:lol2:
Niin ja venyttelystä se jaksaa aina huomautella ja sitten me otetaankin jo hieman matsia:evil:

Hyvin ne suhtautuu

Uudet kämppikseni juttelivat ja kyselivät kaikkea innokkaasti, kun muutin soluun sisälle.

Juttu siirtyi urheiluun, punttaamisen mutta tyrehtyi omituisesti kämppisten nähdessä proteiinipussin ja kreatiinipötikän. Siitä saakka ne on ollu aika hiljaa... Kuuntelevat ovien takana koska olen keittiössä ja tulevat tekemään ruokaa, vasta kun olen huoneessani.

Mikähän vittu niitäkin vaivaa? :confused:

Re: Hyvin ne suhtautuu

Originally posted by Dragon

Mikähän vittu niitäkin vaivaa? :confused:

Ne varmaan pelkää sua kun oot sellanen hormoonimömmö-potari joka hakkaa ja raiskaa jokaisen tielle astuvan.

Originally posted by Dragon

Kuuntelevat ovien takana koska olen keittiössä ja tulevat tekemään ruokaa, vasta kun olen huoneessani.

LOL! Voi vittu mitä porukkaa.
:lol1: :lol2:

Kyllä toi toinen vanhemmista aina jaksaa kannustaakin, välillä tosin myös kannustaa välipäivän pitoon:)
Sponssirahaa ei ole pahemmin herunut sen jälkeen, kun
15-vuotiaani duuniin menin, sitä myötä nuo protskudrinkit on saanut tehdä ilman huomautteluja.
Vuotta myöhemmin sain myös itse määrätä jääkaappini sisällön:)

Eli sinun mielestä TOMI on luuseri aikamiespoika jos asuu kotona. itse muutin 19-vuotiaana kotoa enkä tuntenut olevani aikamiespoika siellä asuessani.

Mutsi tykkää hyvää, faija ei juurikaan.
Faija ei oikein pidä siitä, että punttisali kiinnostaa enemmän kuin koripallo. Saamarin fanaatikko!

Molemmat hyväksyvät ja rahoittavat lisäravinteet kuitenkin.

Originally posted by Tomi
Noh, joka perheessä tavallaan.
Näinhän se on. Täytyy kyllä silti myöntää, et mä olen kans tätä threadia pitkään, hartaasti ja ihmetellen lukenut. Mitäs sitten kun alkaa joskus se "oma" elämä, eikä äippä enää kanna kaupasta selkä vääränä niitä jauhoja, ja ruoan itse itsensä valmistautuminenkin on kyseenalaista? :confused:

Kivasti kannustavat molemmat, sponssiakin saan ravinnon muodossa.:)

Luisteluaikoina 100% mukana lajissa, katsotaan mitä ensimmäiset kisat tällä puolella tuovat tullessaan. Sinnikkäitä salihirmuja sekä iskä et äippä.Hauskaa!:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom