Vanhempienne mielipide treenaamisesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kimi
  • Aloitettu Aloitettu
Siinähän se.
Äijä ja mutsi kantaa ruokaa kaupasta. Salikorttiin ei onneksi mene rahaa koska sali on koulun.
Toki mutsi varoittelee että "ole varoivainen" jne

Sit tulee vittuilua siitä miten paljon tulee syötyä. Ei kuulemma saisi syödä enempää kuin tienaa. :)

Vitut :worship:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Nipsu
Sit tulee vittuilua siitä miten paljon tulee syötyä. Ei kuulemma saisi syödä enempää kuin tienaa. :)
Joo, eilen olin kokkailemassa päivän neljättä lämmintä ateriaa, niin eiköhän äiti tuu selittämää jotaa: "rajota nyt tota syömistä, toi on käänteistä anoreksiaa tollanen ylisuuren lihasmassan kasvattaminen, siitä oli artikkeli kelan lehdessä" :david:

Isä suorastaan kannustaa bodaukseen ja maksaa salikortin ja viimeksi lisäravinteista puhuttaessa kun kävin isännän luona kreatiinista suora toteamus "se on hyvää ainetta". Hyllystä löytyikin vaikka ja mitä valmisteita kun vilkaisin ohimennen :) Aikaisemmin muistan äidin sanoneen isän käyttäneen kaiken maailman pillereitä, mutta tiedän niiden olevan normaaleja lisäravinteita mitä isä on käyttänyt. Nytkin meinas äiti jotain sanoa lisäravinteista, mutta kerkesimpäs aukaista suuni ensin :thumbs:

No.. alussa mutsi saarnasi lisäravinteista. Hän tietää niistä yhtäpaljon kun keskivero suomalainen, eli sen, että tollaset lihaksia kasvattavat mömmöt voi olla vaarallista :D

Painon nousemisesta se kans jaksaa sanoa (vuosi sitten olin alle 60kg) se sanoo, että mä oon pian kauhee läski tätä vauhtia :D
Ruokaa se on jo tuttunut kantamaan kaupasta enemmän ku vuosi sitten!

Faijaa ei paljo kiinnosta..

Ihan myönteisesti suhtautuvat, faija välillä varoittelee,etten vaan tule liian isoksi,kun ei naisen sovi olla lihaksikas:rolleyes:
Maksavat salikortin(31e/kk),patukat saan ostaa itse jos haluan.
Mutsi lopetti röökinpolton parivuotta sitten, ja laittaa mielummin ne samat rahat lasten harrasuksiin,ja tämä kun on aika halpa laji loppujenlopuksi(jos mömmöjä ei lasketa)
Veli kunnioittaa harrastusta, kun itsekin nostelee satunnaisesti.

puh

Originally posted by Pomme
Annoinpa äidilleni vasta läjän testolaastareita, että saa liimailla niitä isukkiin, isukkikin alkaa oleen jo yli 60v. eli tarttee vähän lisätestoa :thumbs:

Joo viisasta hommaa ... salaa lääkitä toisia. Siihen kun isäs vetääkin äitiltäs salaa vähän kasvua ja testoa niin saakin riittävän annoksen? Mistä sitä ikinä tietää mitä vanhat äijät vetää jos hiukset lähtee ja heppi ei enää seiso...

Jossain periaatteellisella tasolla yksilönvapauden nimissä sallin jengin vetävän mömmöjä mutta on kyllä täysin anteeksiantamatonta lääkitä toisia salaa vaikka kuinka vaaratonta ainetta olisi.

Ethän sinä itse mutta jos äitisi sattuisikin näin tekemään mikä nyt ei tässä tapauksessa tunnu kovin todennäköiseltä koska pappasi varmaan alkaisi aika äkäseen ihmettelemään "laastarointia".

Periaate on kuitenkin perseestä. :down:

Olisin vaikka voinut vannoa että oon joskus tähän Threadiin kirjoittanut, mutta eipä näkynyt:confused:

Noh, mulla on aina olleet porukat tukena. Joskus 17 veenä kun vetelin ekaa kreatiinisankoani oli lehdessä juttu miten Amelie Mouresmo käyttää kreatiini nimistä hormonia. Sillon Äitee tuli kattelemaan että eikös mulla oo ihan samaa ainetta. Eikä meinannut uskoa kun sanoin että lehden juttu on:david:

Oli sitten parin päivän päästä :nolo: kun sähkökaappipirtuseppälä kertoi lehdessä asian oikean tolan.

Re: puh

Originally posted by AG+
Joo viisasta hommaa ... salaa lääkitä toisia.

Kuka sanoi että äitini lääkitsee salaa isääni????

Isä vanhana sm-urheilijana ymmärtää ja esittää aina tavatessamme kiinnostunutta. Aina saunan lauteilla vertailemme penkkituloksiamme ja isä muistaa aina neuvoa että kannattaa tehdä kapeaa penkkiä treeneissä. Ollessani junnu hän pullisteli jatkuvasti hauista ja naureskeli mulle että ootko ongelle menossa kun siimat roikkuu. Nykyisin homma menee niin että mä kysyn ootko kouluun menossa kun reppu roikkuu mahan päällä...:D

Äiti tekee loistavaa ruokaa koko ajan kun olen käymässä. Laihdutusvinkkejä kyselee joskus. Loistotyyppejä kummatkin...:haart:

Äiti jaksaa aina kauhistella että älä nyt vaan kasvata kauheita lihaksia kun ne nyt on niin rumat. Kaikki lisäravinteet ja ravintojutut ei taas saa osakseen mitään kommentointia kun on aika selvää kuka ravinnosta tietää ja kuka ei (tai enhän minä mitään tiedä mutta antaa sen nyt vaan lulla niin).

:offtopic: Äiti liikku nuorena tyttönä samoissa piireissä Valkosen Tapen kanssa ja jaksaa aina kertoo että ei se sillon ollu mitään muuta ku luuta ja nahkaa...semmonen kukka keppi:lol2:

Mielenkiintoinen thread. Mutta ite vasta niin aloittelijana oon yrittäny saamaan vanhiempia edes ostamaan mulle rahkaa, mehukeittoa, rypsäria ja raejuustoa kaupasta. Eipä ole kuulunut. Ja oli työn ja tuskan takana selittää niille että ne ovat vain tosi terveellisiä VÄLIPALOJA esim. kouluun, eivätkä tee mulle mitään pahaa. Saas nähä minkälainen haloo sitten syntyy ku kannan kotiin ekat lisäravinteeni (proteiinia ja palautusjuomaa) :eek: .

Mummun kommentteja/reaktioita en halua edes kuulla. Viimeksi kun aloitin uuden harrastuksen, kuntonyrkkeilyn niin mummu kauhisteli "eihän naisille sovi sellainen mätkiminen" :lol2: . Yritä sinä siinä sitten selittää että kyseessä on säkin"mätkimistä"ihan kuntoilu mielessä, enkä ole kadulle ketään menossa "oikea-vase-vasenoikea-"hakkaamaan. Pelottaa edes ajatella mitä tuumisi jos sanoisin että alan kasvammattamaan lihaksia salilla... "no mutta eihän sellainen sovi...." ei suatana...

Mutta se mikä kyrsii on se että äiti on sellanen saatana läskipersehylje (anteeksi, mutta totuus on että sairaalloinen ylipaino=epäterveys=mm.diabetes) eikä ikinä ole oikeastaan mitään liikuntaa harrastanut, niin ei voi sitteen millään ymmärtää etten itse halua samanlaiseksi ja HALUAN harrastaa jotain. Ja voin itseasiassa nauttia kehonrakennuksesta. Isä on samoilla linjoilla.

Kuten sanoin tiukkaa tekee porukoille ostaa edes rahkaa... perkele! ku jollain on elämä vaikeeta :curs: . Kait se pitää niille rautalangasta vääntää että ihan normaalia ruokaa/ravintoa se on, ei mitään kauheita hooooormooneita,ei edes lisäravinteet...

-edit- mielenkiinnolla odotan luokkakavereiden/ystävien reaktioita uudesta elämäntavastani....

Originally posted by [ZannaZ]
... Kuten sanoin tiukkaa tekee porukoille ostaa edes rahkaa... perkele! ...

Koita selittää porukoillesi että on kai parempi että syöt rahkaa kuin että mässyttäisit karkkia. Sanot että ne rahat jotka muuten menisi mäkkäriin tai heseen, voi nyt laittaa rahkoihin ja raejuustoihin. Selitä kasvanut proteiinintarpeesi kasvaneella URHEILUN määrällä, se ei ole niin kirosana kuin puntinnosto tai Kaikista Pahin : kehonrakennus. Kyllä se siitä, täälläkin aluksi äiskä suostui tuomaan vaan muutamia purkkeja rahkaa ja raejuustoa viikossa, nykyään melkein hävettää miten paljon äitiraukka niitä minulle roudaa. En silti uskalla puhua kehonrakennuksesta, harrastan vaan puntinnostoa.
:)

Originally posted by Waltteri
Äiti jaksaa aina kauhistella että älä nyt vaan kasvata kauheita lihaksia kun ne nyt on niin rumat. Kaikki lisäravinteet ja ravintojutut ei taas saa osakseen mitään kommentointia kun on aika selvää kuka ravinnosta tietää ja kuka ei (tai enhän minä mitään tiedä mutta antaa sen nyt vaan lulla niin).

:offtopic: Äiti liikku nuorena tyttönä samoissa piireissä Valkosen Tapen kanssa ja jaksaa aina kertoo että ei se sillon ollu mitään muuta ku luuta ja nahkaa...semmonen kukka keppi:lol2:

Kuka toi Valkosen Tape on? :nolo:

Muistan, kun mun äiti kerran treeneistä tullessani sanoi; " Näyttäppä niitä jalkojas! "... Kun kävelin siitä ohi pitkät trikoot jalassa, olin menossa saunaan.. " Minäkin haluan tuollaiset! " kuului äitini kommentti..:nolo:.. Tämmöiset jäntevät ja pitkät hyppääjän koivethan nämä.. :rolleyes:
Mitä lisäravinteisiin tulee, niin sponsorilta saapuvien pahvilaatikoiden aikaan, tulee äidiltäni kommenttia.. " Eihän nuo nyt vain sisällä mitään douppingia? ".. Saan aina selitellä, että niitä valmisteita testataan aina Kansainvälisen Olympiakomitea KOK:n ja Suomen ADT:n toimesta..

Originally posted by lazki
Koita selittää porukoillesi että on kai parempi että syöt rahkaa kuin että mässyttäisit karkkia. Sanot että ne rahat jotka muuten menisi mäkkäriin tai heseen, voi nyt laittaa rahkoihin ja raejuustoihin. Selitä kasvanut proteiinintarpeesi kasvaneella URHEILUN määrällä, se ei ole niin kirosana kuin puntinnosto tai Kaikista Pahin : kehonrakennus. Kyllä se siitä....
:)

Juu, täytyy noi pitää mielessä :) . Kait se on vanhemmille niin uutta ja ihmeellistä ku oon alkanu kattomaan mitä suustani ahtaan, enkä käykää ostamassa karkkia ja hesessä syömässä.

Toivottavasti ne joskus tajuaa että ei nappaa enää sellanen.

Kehonrakennus on juu kyllä myrkkyä tiettyjen tahojen korville, puntinnostoakin kavahdetaan kysessä kun on "heiveröinen teinityllerö". Eihän hei naisille yksinkertaisesti sovi isot lihakset. Ja enhän minä voi haluta isoja lihaksia :lol2: . Mutta kun MÄ HALUAN! :D

Äidin kanssa poseerataan molemmat peilin edessä, tosin mutsi ei oo koskaan salilla käyny, kunhan pelleillään. Aina kun menen käymään niin jääkaapista löytyy raejuustot ja rahkat mua varten.
Isää ei kiinnosta pätkääkään kun ei mun elämä ja olemassaolo tahdo muutenkaan kovin kiinnostaa.
Että kaikin puolin mukavasti suhtaudutaan tähän salilla "riehumiseen". Äiti aina varmistelee jostain safkoista, että "onhan siinä nyt tarpeeksi sitä proteiinia???"

Isä jaksaa aina muistuttaa, että olen kasvanut kokoa ja välillä mainitsee, että liikunta tekee hyvää(vasta muutama kesä sitten kesä meni kotona istuessa :down: ). Lisäravinteita iskä ei oo kommentoinu, mutta tajuaa sentään roinan ja proteiinin eron.

Äiti sensijaan on aika paljon tukemassa. Viimeeksi kun oli Prismassa alennus, niin äiti meni ja osti minulle 4 pussia Whey3:sta ja 4 pussia Maltoa, "Nyt kun halvalla sai".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom