Mielenkiintoinen thread. Mutta ite vasta niin aloittelijana oon yrittäny saamaan vanhiempia edes ostamaan mulle rahkaa, mehukeittoa, rypsäria ja raejuustoa kaupasta. Eipä ole kuulunut. Ja oli työn ja tuskan takana selittää niille että ne ovat vain tosi terveellisiä VÄLIPALOJA esim. kouluun, eivätkä tee mulle mitään pahaa. Saas nähä minkälainen haloo sitten syntyy ku kannan kotiin ekat lisäravinteeni (proteiinia ja palautusjuomaa)
.
Mummun kommentteja/reaktioita en halua edes kuulla. Viimeksi kun aloitin uuden harrastuksen, kuntonyrkkeilyn niin mummu kauhisteli "eihän naisille sovi sellainen mätkiminen" :lol2: . Yritä sinä siinä sitten selittää että kyseessä on säkin"mätkimistä"ihan kuntoilu mielessä, enkä ole kadulle ketään menossa "oikea-vase-vasenoikea-"hakkaamaan. Pelottaa edes ajatella mitä tuumisi jos sanoisin että alan kasvammattamaan lihaksia salilla... "no mutta eihän sellainen sovi...." ei suatana...
Mutta se mikä kyrsii on se että äiti on sellanen saatana läskipersehylje (anteeksi, mutta totuus on että sairaalloinen ylipaino=epäterveys=mm.diabetes) eikä ikinä ole oikeastaan mitään liikuntaa harrastanut, niin ei voi sitteen millään ymmärtää etten itse halua samanlaiseksi ja HALUAN harrastaa jotain. Ja voin itseasiassa nauttia kehonrakennuksesta. Isä on samoilla linjoilla.
Kuten sanoin tiukkaa tekee porukoille ostaa edes rahkaa... perkele! ku jollain on elämä vaikeeta :curs: . Kait se pitää niille rautalangasta vääntää että ihan normaalia ruokaa/ravintoa se on, ei mitään kauheita hooooormooneita,ei edes lisäravinteet...
-edit- mielenkiinnolla odotan luokkakavereiden/ystävien reaktioita uudesta elämäntavastani....