Vanhempienne mielipide treenaamisesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kimi
  • Aloitettu Aloitettu
Iskä oli lähössä hiihtämään ja heitti miut salille: "Tulisit siekin hiihtään, ei tarviis missään hikisessä salissa puurtaa. Tää on kuule kans hyvää kuntoilua." Ei kiitos kuitenkaan, hiihtäminen ei oo koskaan ollu miun laji.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Äiti lähinnä kannustaa ja tukee vähän salimaksuissa. Kerran sanoin, että voisin alkaa käymään kolme kertaa viikossa puntilla (aikaisemmin 2krt/vk), niin se sanoi vain, että musta tulee kunnon muskelimies. Nauratti hivenen.

Iskää tuskin kiinnostaa koko asia. Pari vuotta sitten se lupas lähtee käymään mun kanssa niitten työpaikan salilla, koska sinne on tehty iso ja hyvä sali työntekijöille ja niiden perheenjäsenille, mutta ei oo vielä kyytiä sinne näkynyt. Kerran vuodessa se muistaa sanoa: "Kohta lähetään sinne salille nii voit vähän neuvoa." Kovat on jutut.

Asun isoäitini luona, ja ottaa todella hyvin, kustantaa koko lystin, antaa monesti ylimääräistä, eikä kertaakaan ole sanonut mitään lisäravinteista :P

Muutaman kerran porukat varotellu etten kävis liikkaa salilla kun ''liian isot'' ovat rumia, mutta pääsääntöisesti hyväksyny homman eikä ''mömmöistä'' ole ollu puhetta.

Isä aikoinaan taisi maksaa ensimmäisen vuoden salimaksun kannustukseksi. Aina muutenki kannustusta tullu ja otti aikoinaan lisäravinteetkin sen verran hyvin, että alko itekin käyttää (vetelee kuulemma protskua nykyään aina lenkinkin jälkeen, vaikka mitä sanois).

Ei tuo faija oo ikinä ymmärtäny sitä, ettei penkkiä tehdäkään nykyään joka päivä (opiskeluaikoinaan tehnyt jollain pyramidilla koviakin tuloksia). Se ehkä aavistuksen verran vituttaa että tuolla isäukolla tuntuu olevan huomattavasti enemmän urheilullista lahjakkuutta; en oo neljässä vuodessa päässy lähellekään samalle tulostasolle, vaikka mä treenaan punttia ja se maratonia. :curs:

:)

Ei sano juuta eikä jaata mutta kyllä sen tietää että niiten mielestä pitäs mieluummin harrastaa käsipalloa jota tuli junnumpana harrastettua enemmän. Ite joudun kaikki kustantamaan ja faija maksaa sitte lisenssit käsipalloliitolle. Proteiinihorkista tulee kommenttia viikoittain. Kerran faija sano että "sun kannattas miettiä noita protskujas, väitän että sun satunnaisilla vittuuntumiskohtauksillas on niihin yhteys." Mutta omaa elämäähän tässä eletään, ei kenenkään muun.

hyvin on ottanu ja kentes jopa ylpeitäkin.
mitä nyt satunnaisesti "viina ja hormoonit ei sovi yhteen" (lisäravinteet)

Isäntä mut alunperin salille "laitto", fitnessiä tosin. Ei oo muutenkaan asiasta puhunu, muutaku kysyny että haluanko mennä. Äitin kaa oli ekasta dieetistä semmonen tappelu että :D Sen mielestä ei ollu mitää järkeä syödä proteiineja, VARSINKAAN jauheista. Kuulemma perunalla laihtuu parhaiten, ja siinä on myös paljon vitamiineja :david:

Nykyisin ihan eri ääni kellossa, mutta aina välillä saa selitellä asioita miksi haluan esim kreatiinia jne.
Äiti maksaa kaiken, iskä ostanu pitkin hampain 2 purkkia kreatiinia :D

Mutsi on ottanut nykyään tosi hyvin ton treenaamisen ja jääkaappiin ilmestyy aina kuin itsestään raejuustoo, tonnaria ja rahkaa.:) Lisäravinteistakin joskus ajat sitten kysyin siltä mielipidettä, niin ei se ollut mitään niitä vastaan. Toisaalta iskäkin on vetänyt lisäravinteita ja kaiken maailman urheilupatukoita tms. kun se on treenannut talven hiihtokisoihin.

Faija varmaan ei edes tiedä että käyn, näen sitä niin harvoin. Aikoinaan koiran tullessa taloon, se sanoi ohimennen että kukahan sitä lenkkeilyttää, kun enhän mä edes liiku. Se varmaan missasi mun kahdesti uusineen anoreksiankin sitten, jolloin liikuin kyllä ja ihan helvetisti liikuinkin :jahas:

Äiti kannustaa ja joka kerta kylässä käydessä se jaksaa ihmetellä mun "valtaisia" lihaksia itseni hävetessä nurkassa, kun ne on niin pienet. Aika usein se pistää mut pullistelemaan tutuille.

Äiti kannustaa ja luulee neuvovansa ja kertovansa jotain uutta. Myös rahallista tukea tulee sieltä suunnalta.
Faijan puolelta ei hirveästi minkäänsuuntaista kommenttia, "hyvä kun jotain teet"

Vanhempani ja muu lähisuku ovat olleet tukemassa ja varmistamassa uraani. Siitä heille lämpimät kiitokset tässä yhteydessä. Menestys on yhteinen!

Teillä on yhteinen menestys, meillä menetys. Maailmanloppu tästä vielä seuraa, ei sitä tiedä millon väsään vahingossa ydinpommin jalkaprässiä vääntäessä.

Isä ei oo yhtään mitään sanonu. Ei kysyny tuloksia, eikä noista jauhoista eikä oikeen mistää :P

Vanhemmat kannustavat, mutta eivät aina ymmärrä täysin uutta tapaani elää.

Meijän Äiti pitää ihan hyvänä kun salilla käy mutta aina muistaa sanoa että käy lenkillä kun oot ittes lihottanu muodottamaksi:hyvä:. Oikeassahan se kyllä on

Kumpikaan vanhemmista ei kommentoinut millään muotoa, kun kävin pelkästään salilla.
Kun aloitin 12-vuotiaana Karatella, niin ainoat kommentit olivat niitä, itse asiassa järkeviä ja joka puolelta kuultuja että: "Ei sitten potkita tuolla kaduilla!"

Nyt kun laji on nyt potkunyrkkeily, niin ehkä isäukko on vähän huolissaan aivosoluistani, onhan se 63-vuotiaalle aika uusi laji ja on ihan ymmärrettävää että se ihmettelee että pitääkö lyömisen sekaan vielä potkiakin.

Vanhemmat suhtautuu ihan myönteisesti. Mutsi ostaa aina silloin tällöin rahkaa kaappiin, mutta enimmäkseen täytyy itse käydä kaupassa. Ei vaan mitenkään tajua että mulla menee vähintään se 2 kiloa viikossa rahkaa. Niin ja tietenkin jaksaa hokea juurikin tuota että muista käydä lenkillä ym. hössötystä jota ei jaksa kuunnella...
Faija kyselee joskus paljonko nostan penkistä ja montako leukaa menee:rolleyes:...
Ei niillä mitään sitä vastaan ole, hyvä vaan kun kuntoilee... Eikä ole sanonut mitään näistä lisäravinteista, vaikka olen ihan vittuillakseni laittanut oikein näkyvälle paikalle että mutsi varmasti näkee ne ja rupeaa sössöttämään niiden haitallisuudesta ja muusta paskasta. Eipä ole sanonut mitään, kummallista...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom