On aika vakuuttavat.Simpleman sanoi:Jees tossa on toi meikän palikka
Pohkeen ympärys tossa 47cm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On aika vakuuttavat.Simpleman sanoi:Jees tossa on toi meikän palikka
Simpleman sanoi:Jees tossa on toi meikän palikka
on kyllä erikoisen näkönen kuva... onko toi pohje kasvanu toho jalan sivuu...Simpleman sanoi:Jees tossa on toi meikän palikka
Simpleman sanoi:pohkeita oon reenanut 3kk.
Wintikka sanoi:Mäkin ensin katoin, että toi on photoshopattu, kun se köntti on jotenkin kierossa. Jotenkin omituisesti sivussa.... ;-)
Simpleman sanoi:Jees tossa on toi meikän palikka
Jimbe sanoi:Tein samanlailla kuin aina ja taas tuli jalkapohjat kipeeksi. Ei saatana tämmöstä sitten mielessäni tokaisin ja rupesin miettiin miks ne jalkapohjat tulee kipeiksi.
Niinpä. Ja arvaat varmaan millaisia vaikeuksia mulla on, kun pohje on sentin verran sun pohjetta pienempi, kengän koko on 37-38 ja varretkin on sitten sen mukaisia... :itku:treenaisko sanoi:Pohje nyt 44 cm ja tuollakin ympärysmitalla alkaa olla ongelmia. Laskettelumonoja on vaikea saada riittävän isoja pohkeesta, jatkoklipseillä saa siteet riittämään. Samoin, kun menin autoa pesemään, oli vaikeuksia saada kumisaappaita jalkaan.
Wildemar sanoi:Todennäköisesti vaiva menee ajan kuluessa ohi. Itselläni oli samanmoista. Johtunee jalkapohjan pikkulihaksista, jotka väsyvät nopeahkosti maitohapoille. Treeniä, treeniä. Kyllä se siitä.
Jimbe sanoi:Juuh muuten hyvä mutta kun en ole oikeastaan enään mikään vasta-aloittelija pohkeissa vaan onhan niitä nyt tullu tehtyä melkein vuosi jo, aina sama homma.
vilma-liina sanoi:Niinpä. Ja arvaat varmaan millaisia vaikeuksia mulla on, kun pohje on sentin verran sun pohjetta pienempi, kengän koko on 37-38 ja varretkin on sitten sen mukaisia... :itku: