Vaikeuksia saada pohkeisiin tuntumaa ja kokoa? Klikkaa tästä.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Wintikka sanoi:
Himassa on helppo treenata pohkeita esim. Salkkareiden aikana. Yksi jalka kerrallaan jonkin korokkeen päällä. Kunnon varvistuksesta alhaalla max. venytykseen rauhallisesti tehden. Tehdään vuorotellen ilman välitaukoja 10 sarjaa 10-20 toistoa. Varmasti kasvaa pohje.

Onko pakko kattoo salkkareita tätä liikettä tehdessä? :curs:

Wintikka sanoi:
Himassa on helppo treenata pohkeita esim. Salkkareiden aikana. Yksi jalka kerrallaan jonkin korokkeen päällä. Kunnon varvistuksesta alhaalla max. venytykseen rauhallisesti tehden. Tehdään vuorotellen ilman välitaukoja 10 sarjaa 10-20 toistoa. Varmasti kasvaa pohje.

Ja emäntä siihen polven päälle painoksi vai mikä on homman nimi. Sitten pitääkin jo syöttää eukko jokinorsuluokkaan että saa pohjetreenistä nousujohteisen...

On kylla Vilma-Liinalla hyvan kokoiset timantit, mullakaan ole kuin 43cm vaikka pituutta 187 ja painoakin 0,1tn. Olispa kiva nahda kuva tollaisista. Nyt on pakko alkaa ottamaan kahdesti viikkoon...

Tuossahan nuo tukit on.

Liitteet

• pohkeet2.webp
    pohkeet2.webp
    9,5 KB · Katsottu: 1 414
vilma-liina sanoi:
Tuossahan nuo tukit on.

Loool, ihan himmeen kokoiset. Mulla on about 47 cm nyt, mutta mä olen 110 kg urossika. Siis todella mahtavat pohkeet sulla, mode-sister ;-)
Moni äijäkin olis tyytyväinen tollasista klapeista.

Tomi: monta sarjaa teet pohkeille yhden treenikierron aikana?

Ite oon huomannu että pohkeet vaatii aika paljon sarjoja.

:offtopic:

Tuleeko tälle maanmainiolle Tomin-treenivinkit sarjalle jatkoa..? Mua kiinnostas esim. aihe "Miten saada kokoa takareisiin" kun ne on aika huonosti kehittyneet. :(

Toki vinkit myös muiden lihasryhmien kehittämiseen kiinnostaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mikäs neuvoksi kun saan melkein aina jalkapohjat kipeeksi pohkeita tehdessä. Eli siis se sarja päättyy aina siihen ennemmin kuin siihen että pohkeita polttaisi. Teen pohkeita prässissä, istuen ja seisten.

Jimbe sanoi:
Mikäs neuvoksi kun saan melkein aina jalkapohjat kipeeksi pohkeita tehdessä. Eli siis se sarja päättyy aina siihen ennemmin kuin siihen että pohkeita polttaisi. Teen pohkeita prässissä, istuen ja seisten.

Justiin sama juttu mulla mutta tulee vasta jollakin 12 toistolla. :curs:

abine sanoi:
Justiin sama juttu mulla mutta tulee vasta jollakin 12 toistolla. :curs:
itse en kans ainakaan pohkeisiin mitään hirveätä poltettaa saa noin lyhkäsillä sarjoilla.veikkaisin että syynä on liian isot painot.. mutta taasen kun vähentää painoa ja tekee noin 20 toiston sarjoja niin johan on pohkeet kuin tulessa jo 3 sarjan jälkeen

hartiapankki sanoi:
itse en kans ainakaan pohkeisiin mitään hirveätä poltettaa saa noin lyhkäsillä sarjoilla.veikkaisin että syynä on liian isot painot.. mutta taasen kun vähentää painoa ja tekee noin 20 toiston sarjoja niin johan on pohkeet kuin tulessa jo 3 sarjan jälkeen

Joo aivan hyvin voi olla vähä isot painpt pienelle miehelle :david: , pitääpä pudottaa painoja ja toistoja lisätä, niin sitte sen näköö.

hartiapankki sanoi:

Mulla oli vuosia sitten samoja ongelmia lähes aina pohkeita tehdessä, mutta pikkuhiljaa ne siitä helpotti. Mun tulee tehtyä 10-15 toiston sarjoja ja yleensä aika monta sarjaa ja harvoin tuntuu jalkapohjissa. Mutta nyt kun teki niillä pienemmillä painoilla, pidempää sarjaa ja 30 sek. palautuksilla niin oli pakko jättää toisessa treenissä vähän kesken kun jalkapohjiin sattu niin helvetisti, pohkeet ois vielä kestänyt tehä jokusen toiston tai sarjan.

Itselläni tuntuu olevan pohkeet ne lihakset jotka saan kaikkein helpoiten kasvuun, etureisien lisäksi :)

Mutta sitten vaikkapa rintalihakset.... :wall:

Katabolic sanoi:
Itselläni tuntuu olevan pohkeet ne lihakset jotka saan kaikkein helpoiten kasvuun, etureisien lisäksi :)

Mutta sitten vaikkapa rintalihakset.... :wall:
itsellä sama homma reidet ja pohkeet tuntuu kasvavan melko hyvin.. ne oli kyllä vakionakin jo suht tukevat yläkroppaan verrattuna..
mulla ei toi rintakaan oo ongelma...
mutta hauis se vaan on aina samanlainen... tuntuu että ojentaja se vaan kasvaa mutta hauis on aina sama :wall: ...

Sain ekaa kertaa pohkeet kunnolla kipeeks. Vaikka ei oo kunnolla ennen kipeeks tullu, vähän araks korkeintaan, niin silti on ennenkin pohkeet kokoa ottanut. Tässä kuitenkin treeni:
-hack-laitteessa 3*12, hitaasti alas, kovalla supistuksella ylös.
-istuen laitteessa 2*15 nopeesti, lyhyellä palautuksella... Niin kova pumppi, et itku tulee!

Ja seuraavana päivänä pohkeet oli kipeemmät kuin etureidet, mikä on täysin ennenkuulumatonta! :)

Itselläni ainakin pohjetreenissä tuntuu erittäin hyvin semmonen sarja että 15 kertaa jalkapöytä eteenpäin sitten samantien vaihdetaan jalat osoittamaan niin ulos ku mahollista ja 15 kertaa ja lopuksi vielä 15 kertaa niin että jalat ovat sisään päin käännettynä

olipa vaikeesti selitetty, mutta kumminki.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom