Tyttökaveri hidastaa kehitystä!

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Onko kukaan huomannut, että tyttökaveri hidastaa kehitystä? Minulla ainaski hidastaa. "Onneksi" nähdään vain viikonloppuisin. En treenaa enään koskaan viikonloppuisin punttia. Tai kukin päättäköön kumpi on tärkeämpi. Tämmöissä tilanteessa taitaa paras treenijako olla 3ke/vko ma,ke,pe. Mitä mieltä ootte?

Jatka ihmeessä salilla käyntiäsi oman suunnitelmasi mukaisesti, mikäli tyttöystäväsi ei pysty olemaan sinusta 2 tuntia erossa per päivä niin huh. :p Kyllä se tyttöystäväkin siihen sopeutuu :rolleyes:

Fasten your seatbelt Tommy77 , because girlfriend , is going bye bye...:lol1:

Tarkoitat varmaan että tyttökaveri rajoittaa ajan viettämistä salilla, joka taas ei ole verrannollinen kehitykseen. Ja siis näette vain v-loppuisin, etkö todella saa treenattua viidessä päivässä riittävästi?? :confused:

Originally posted by Richard75
Näin käy, ellei sitten ole myös kovaa treenaava tyttöystävä... heitä vain liian harvassa:rolleyes:

liian ja liian, ei niitä meinaan jokainen varmaan kaipaa viereensä...

Kai minä olen sitten harvinaisessa asemassa, kun naiseni vaatii ehdottomasti. että miehensä pitää painaa yli 100 kiloa. Eikä missään fläsäkunnossa. Eikä muijani treenaa itse punttia oikeastaan ollenkaan(ainakaan vielä?:)). No, kai tää on sellainen positiivinen ongelma, I stink;)

Originally posted by tommy77
Onko kukaan huomannut, että tyttökaveri hidastaa kehitystä? Minulla ainaski hidastaa. "Onneksi" nähdään vain viikonloppuisin. En treenaa enään koskaan viikonloppuisin punttia. Tai kukin päättäköön kumpi on tärkeämpi. Tämmöissä tilanteessa taitaa paras treenijako olla 3ke/vko ma,ke,pe. Mitä mieltä ootte?

On huomattu!
Lähinnä toi toinen puoli että ku ei oo tyttöystävää ni pystyy keskittyy paremmin treeniin, palautumiseen ja varsinkin syömiseen. :D

Mut kyllä se loppupeleissä kuitenkin menee niin että kun on tyttöystävä joka ymmärtää sun treenamisen, ni eiköhän se vastaa suurinpiirtein lottovoittoa. :rolleyes: tai jotain....

Nimimerkki: Vitun katkera kun on pilannut eräät suhteet sen takia että on ollut salilla eikä muijaa panemassa...
*hakkaa päätä seinään*

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Huomattu on. Viimeisen seurustelusuhteen aluksi paino tippui yli viisi kiloa kahdessa viikossa, eikä takuulla ollut läskiä. Sitä se tekee kun ei muista syödä tahi treenata ja yölläkin on paljon mukavampaa tekemistä kuin nukkuminen.

Tehän pojat ootte oikein kunnolla tossun alla!! Meikäläisen eukkolle oli alusta asti selvää et en tingi harrastuksesta sen takia!! Muutenkin toi aika homma vaati pientä järjestelyä vain!! Kyllä se siittä!!

Samaa mieltä Cypin kanssa. Järjestelykysymyksiä nää vaan on. Käyttää vähemmän aikaa opiskeluun, töihin yms. turhuuksiin, niin kerkii reenata ja n**sia enemmän. :D Ja jos TV:tä tuijottaa enemmän kuin pari tuntia viikossa, niin ihan turha valittaa ajanpuutetta. Telkun tuijottamiseen ja pakkotoistolla hengaamiseen saa kulumaan älyttömästi aikaa ;)

Kyllä muijan pitää tajuta se, että nykyaikana on PAKKO reenata (laji kun laji) säännöllisesti, että pysyy ees terveenä (selkä, niska ja muutenkin), saati että pysyisi hyvässä kunnossa, eikä lihoisi. Sen verran helppoa on arkielämä nykyään, että tod. helposti lihoo ja on muutenkin paskassa kunnossa, jos ei mitään liikuntaa harrasta.

Sitten jos kilpailee jossain lajissa, niin se varmaan vaatii niin paljon reeniä ja muutenkin paneutumista, että siinä tarttee harrastelua paljonkin enemmän ymmärrystä naiseltaan ja järjestelyä sekä neuvottelua.

Mun mun piti tulla whineemään just samaa hommaa. Mäki vaihoin ton treeniohjelman 3-jakoseen. Sitte mun piti valittaa siitä että on raskas jakso koulussa eikä ehi syömään kunnolla (osakseen omaa laiskuutta) eikä jaksa lähtee kovan koulupäivän jälkeen salille jne...

Sanokaa mulle jotain joka motivoi mut lähtemään sinne salille.

Voi teitä poikaraukkoja.

Meillä kävi niin että seurasin ukkoani salille ja nyt se on yhteinen intohimo.
Olette tainneet valita naisenne väärin.

Meillä vallitsee pikkuhiljaa pelko että jos musta tuleekin isompi:D

Kertokaas poijaat kumpi on parempi iso, lihaksikas nainen vai semmonen tavallinen pullahiiri ??

Ehdottomasti lihaksikas nainen. Toisaalta monet reenaamattomat kaverini ovat eri mieltä, mutta eihän ne mitään käsitäkään.

Originally posted by pomppu
Kertokaas poijaat kumpi on parempi iso, lihaksikas nainen vai semmonen tavallinen pullahiiri ??
Naisen on hyvin vaikea olla liian lihaksikas minun makuuni, mutta liian isot naiset harvoin ovat isoja lihasten takia. Näin natumaailmassa. :)

Treenaamaton miesystävä vasta kehitystä hidastaakin. Exäni ei ilmeisesti kestänyt ajatusta että sillä oli läskiä ja mulla lihasta joten joka ikinen kerta kun mun piti lähteä aamulenkille se puhui mut ympäri kattomaan nauhalta typeriä teeveesarjoja. Treenipäivinä piti aina lähteä ulos syömään tai elokuviin tms. Ja kahvilassa se aina osti mulle ison viinerin. Ei mulla aluksi ollut mitään löysäilyä vastaan mutta vähitellen meni hermot kun ei saanut treenata ollenkaan.
Oli kyllä oikeen mukava ihminen mutta sohvaperunaksi en halua...siispä herra onkin nyt ex...:D

No onhan se selvä että tyttis ei ainoastaan hidasta kehitystä vaan kääntää sen negatiiviseksi. Kaikkihan tietävät että salilla treenataan että ois tiukka ja lihaksikas jotta saisi hankittua tyttiksen. Sit ku on löytyny joku ni sen kanssa juostaan baarissa että saataisiin suhde vakiinnutettua, sitten ollaan ihan rakastuneita ja käydään yhdessä syömässä ja saattaapa joku täti laittaa ruokaakin joskus. Suhteen alussa sitten vielä mahdolliset yhteiset baarikäynnit ja pian perässä seuraavat 'pakoon tätä arkea' baarireissut, erikseen tietysti.
Tämä kaikki johtaa lihasten surkastumiseen ja paksuun rasvakertymään. Pian suhde onkin ohi ja sitten on taas palattava sorvin ääreen eli salille jos meinaa vielä jonkun mimmin pyydystää joskus.

Kun olet lihaa (ja nyt en tarkoita mitään fitnesstypy`-luuta ja nahkaa) kerran maistanut, et enää muuta halua. Kun kaksi kilpailijaa treenaa yhdessä, on arvostus (ja myöskin arvostelu) kotiseutuetuna. Ja jos itsetunto on kunnossa,ei pinna kiristy liikaa edes kimppadieetillä. Tök!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom