Tyttökaveri hidastaa kehitystä!

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mulla kävi sillä lailla, että tyttökaverini oli usein salilla mukana ja istui vaan. Mä sitte sanoin tyttökaverilleni, että kokeileppa tehdä penkkiä. Tyttökaverini nosti penkistä ensiyrittämällä 52,5kg. Siitä päivästä lähtien tyttökaverini aloitti salitreenit ja se siitä on tullut hänelle ja minulle yhteinen harrastus. Tyttökaverin on nyt treenannut n. 1 ja 1/2 vuotta tosissaan ja tulokset ovat olleet erinomaisia esim. penkki 70kg, mave 120kg ja kyykkä 115kg. Tyttökaverini on 169cm pitkä ja painaa 64kg. Minkälaisilla tuloksilla pärjäisi kisoissa?

pomppu sanoi:
Voi teitä poikaraukkoja.

Meillä kävi niin että seurasin ukkoani salille ja nyt se on yhteinen intohimo.
Olette tainneet valita naisenne väärin.

Meillä vallitsee pikkuhiljaa pelko että jos musta tuleekin isompi:D

Kertokaas poijaat kumpi on parempi iso, lihaksikas nainen vai semmonen tavallinen pullahiiri ??

ehdottomasti tavallinen pullahiiri. seuraavan mitä aion sanoa, ei ole tarkoitus loukata ketään joka yrittää kehoaan rakentaa lihaksikkaampaan suuntaan, erityisesti pyydän punttimimmejä ymmärtämään seuraavan:
mielestäni on paljon seksikkäämpää jos naisella on esim. pehmeä iho vatsalla eikä niinkään kivikova six-pack. verisuonet eivät ole mielestäni kauniita naisella. ja jos valittavana olisi huippumalli (35kg) ja tavallinen luokkatoveri (60kg?) niin ottaisin oman luokkatoverin, koska naisessa pitää olla sitä mistä "pitää kiinni" eli siis kurvia jne.
mutta tämä on minun mielipiteeni. en edes pidä kehonrakentajista, naisista saati sitten miehistäkään, mutta ymmärrän silti kisat jne. :piis:

Porkkanaraastin sanoi:
ehdottomasti tavallinen pullahiiri. seuraavan mitä aion sanoa, ei ole tarkoitus loukata ketään joka yrittää kehoaan rakentaa lihaksikkaampaan suuntaan, erityisesti pyydän punttimimmejä ymmärtämään seuraavan:
mielestäni on paljon seksikkäämpää jos naisella on esim. pehmeä iho vatsalla eikä niinkään kivikova six-pack. verisuonet eivät ole mielestäni kauniita naisella. ja jos valittavana olisi huippumalli (35kg) ja tavallinen luokkatoveri (60kg?) niin ottaisin oman luokkatoverin, koska naisessa pitää olla sitä mistä "pitää kiinni" eli siis kurvia jne.
mutta tämä on minun mielipiteeni. en edes pidä kehonrakentajista, naisista saati sitten miehistäkään, mutta ymmärrän silti kisat jne. :piis:

Ymmärrän kyllä pointtisi, enkä ajatellutkaan mitenkään isommin "ärähtää". Makuja kun on niin monia - onneksi! :)

Sen verran kuitenkin on pakko viisastella, että 35 kg huippumallilla harvemmin sitä kivikovaa sixpackia kuitenkaan löytyy... ja toisaalta, kyllä mulla näkyy verisuonet tietyissä kohdissa kroppaa, vaikken mikään iso ja lihaksikas olekaan, vaan ainakin tällä hetkellä enempi sitä pullahiirimallia :nolo: :whip:

Mahtavaa, Porkkanaraastin. Pääset vielä pitkälle.
Tuskin kukaan nainen treenaa tai jättää treenaamatta sen takia, kelpuuttaako joku kynäniska hänet tyttöystäväkseen tai ei. Useimmitenhan lähtökohtana on oman terveyden ja elämänlaadun kohentaminen. Jos pehmeällä vatsalla saa vain jonkun narukäden pyörimään nurkkiinsa niin onko se nyt niin kovin tavoiteltava asia?
Säännöllisesti treenaava ihminen - oli sitten m tai f - saa salitreenistä vähän muutakin rotia elämäänsä.
Eikö unelmien nainen / mies voisi olla jotakin pullahiiren ja salihirmun väliltä? Eivät kai nämä asiat tyystin kumoa toisiaan? Ja mitä enemmän reenaa, sitä enemmän niitä berliininmunkkejakin voi naatiskella.
Henk. koht. valintani: Tuuli Matinsalo ilman sixpackia, räystäspyllyllä ja hyvällä ruokahalulla varustettuna.

Ite oon sen verran ajan myötä viisastunut ja huomannut, ettei sillä ole minkään valtakunnan merkitystä, että harrastaako se parempi puolisko treeniä vai ei. Tärkeintä on, että ymmärtää tämän harrastuksen. :)

Tai sitten ei hommaa sitä parempaa puoliskoa ollenkaan, vaan elää voimailu-munkin elämää ylhäisessä yksinäisyydessä (allekirjoittaneen elämäntyyli). Salille pääsee milloin haluaa, rahat säästyy kun ei eukko kinua uutta sohvakalustoa ja ei tartte kuunnella jatkuvaa nalkutusta. ;)

Testotkin säästyy parempaan käyttöön kuin panemiseen: eli siihen treeniin.

Pakko rekisteröityä tän ketjun takia. Pullahiiri-sohvaperuna tyttöystävästä on kyllä hyötyä jos se sekottaa rahkamössöt, vääntää safkaa ja surffaa viel pakkotoistossa ettiäkseen kullalleen hyviä safkavinkkeja. PISTE.
- pullamössö-non-liikunta kokkaava tyttöystävä

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
pomppu sanoi:
Kertokaas poijaat kumpi on parempi iso, lihaksikas nainen vai semmonen tavallinen pullahiiri ??

Semmoinen hyvä ryhtinen, sporttinen ja hiukan normaalia lihaksikkaampi on just passeli. Mitään sixpäkkityttöä en haluaisikaan vaan semmoisella terveellä rasvaprosentilla varustettu olisi aika passeli :kuola: .

Kraftwerk n sanoi:
Ite oon sen verran ajan myötä viisastunut ja huomannut, ettei sillä ole minkään valtakunnan merkitystä, että harrastaako se parempi puolisko treeniä vai ei. Tärkeintä on, että ymmärtää tämän harrastuksen. :)

Näinhän sen menee! Ja jos vielä se parempi puolisko innostuu siitä treenaamisestakin ees jossakin muodossa niin mikäs sen parempi. Mutta turha sitä väkisin on ketään salille raahata.

tommy77 sanoi:
Onko kukaan huomannut, että tyttökaveri hidastaa kehitystä? Minulla ainaski hidastaa. "Onneksi" nähdään vain viikonloppuisin. En treenaa enään koskaan viikonloppuisin punttia. Tai kukin päättäköön kumpi on tärkeämpi. Tämmöissä tilanteessa taitaa paras treenijako olla 3ke/vko ma,ke,pe. Mitä mieltä ootte?

Eh eh en tiedä onko tämä nyt sopivaa tunnustaa, mutta minä lemppasin oman muijan kun ei jäänyt aikaa salin ja koulun lisäksi...Tosin niinä yksinäisinä lauantai iltoina kun puristelen jenkkakahvojani surullisena pimeässä, mietin usein että "kannattiko" :nolo:

uujea! parin vuoden aivopesulla olen vihdoin saanut tyttöni kiinnostumaan salista. mainiona ponttina vielä että ennen tuli sanktioita jos olin treenannut jalkoja, nykyään tulee vaan positiivistä palautetta että isot reidet on hyvät. =D

Baarikello sanoi:
Kai minä olen sitten harvinaisessa asemassa, kun naiseni vaatii ehdottomasti. että miehensä pitää painaa yli 100 kiloa. Eikä missään fläsäkunnossa. Eikä muijani treenaa itse punttia oikeastaan ollenkaan(ainakaan vielä?:)). No, kai tää on sellainen positiivinen ongelma, I stink;)
Mulla sama juttu. Tyttöystävä oikein kannustaa kasvamaan, kun ihailee vielä smackdownnin Brock Lesnaria. Mun kuulemma pitäis kasvaa yhtä komeaksi.

Cypi sanoi:
Tehän pojat ootte oikein kunnolla tossun alla!! Meikäläisen eukkolle oli alusta asti selvää et en tingi harrastuksesta sen takia!! Muutenkin toi aika homma vaati pientä järjestelyä vain!! Kyllä se siittä!!

Nimenomaan näin sen homman pitää mennä. Mä en tingi salitreenipäivistäni MISTÄÄN HINNASTA, vaikka sit olis kymmenen missitussua esillä.

Eikä hidasta!! mulla ainakin avovaimo tukee mun treenejä.On kuulemma parempi että käyn salilla ja yritän päästä parempaan kuntoon että kun istuisin sohvalla mätänemässä ja kittaamassa kaljaa.

Avovaimoni kiihdyttää edelleen salilla käymistä ja harrastusta ja...heh!
Yhdessä ollaan dieetattu kevät ja loistavasti on mennyt. Salilla käydään kimpassa ja myös vähistä hiilareista tapahtuvat tunteenpurkaukset tapahtuvat yhdessä;)

pexxi sanoi:
Avovaimoni kiihdyttää edelleen salilla käymistä ja harrastusta ja...heh!
Yhdessä ollaan dieetattu kevät ja loistavasti on mennyt. Salilla käydään kimpassa ja myös vähistä hiilareista tapahtuvat tunteenpurkaukset tapahtuvat yhdessä;)
:offtopic:
Kuka sun avatarissa on?

Arvaa?
Pexxihän se..hieman nuorempana tosin. Lihasmassaa nykyään hieman enemmän, mutta kireyttä löytyy tuossa kuvassa paremmin kuin nyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom