Originally posted by Yates
Niin ja lopeta se hormoonien käyttäminen. Ihme touhua :P
Näin on
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Yates
Niin ja lopeta se hormoonien käyttäminen. Ihme touhua :P
pomppu sanoi:Voi teitä poikaraukkoja.
Meillä kävi niin että seurasin ukkoani salille ja nyt se on yhteinen intohimo.
Olette tainneet valita naisenne väärin.
Meillä vallitsee pikkuhiljaa pelko että jos musta tuleekin isompi:D
Kertokaas poijaat kumpi on parempi iso, lihaksikas nainen vai semmonen tavallinen pullahiiri ??
Porkkanaraastin sanoi:ehdottomasti tavallinen pullahiiri. seuraavan mitä aion sanoa, ei ole tarkoitus loukata ketään joka yrittää kehoaan rakentaa lihaksikkaampaan suuntaan, erityisesti pyydän punttimimmejä ymmärtämään seuraavan:
mielestäni on paljon seksikkäämpää jos naisella on esim. pehmeä iho vatsalla eikä niinkään kivikova six-pack. verisuonet eivät ole mielestäni kauniita naisella. ja jos valittavana olisi huippumalli (35kg) ja tavallinen luokkatoveri (60kg?) niin ottaisin oman luokkatoverin, koska naisessa pitää olla sitä mistä "pitää kiinni" eli siis kurvia jne.
mutta tämä on minun mielipiteeni. en edes pidä kehonrakentajista, naisista saati sitten miehistäkään, mutta ymmärrän silti kisat jne. :piis:
pomppu sanoi:Kertokaas poijaat kumpi on parempi iso, lihaksikas nainen vai semmonen tavallinen pullahiiri ??
Kraftwerk n sanoi:Ite oon sen verran ajan myötä viisastunut ja huomannut, ettei sillä ole minkään valtakunnan merkitystä, että harrastaako se parempi puolisko treeniä vai ei. Tärkeintä on, että ymmärtää tämän harrastuksen.
tommy77 sanoi:Onko kukaan huomannut, että tyttökaveri hidastaa kehitystä? Minulla ainaski hidastaa. "Onneksi" nähdään vain viikonloppuisin. En treenaa enään koskaan viikonloppuisin punttia. Tai kukin päättäköön kumpi on tärkeämpi. Tämmöissä tilanteessa taitaa paras treenijako olla 3ke/vko ma,ke,pe. Mitä mieltä ootte?
Mulla sama juttu. Tyttöystävä oikein kannustaa kasvamaan, kun ihailee vielä smackdownnin Brock Lesnaria. Mun kuulemma pitäis kasvaa yhtä komeaksi.Baarikello sanoi:Kai minä olen sitten harvinaisessa asemassa, kun naiseni vaatii ehdottomasti. että miehensä pitää painaa yli 100 kiloa. Eikä missään fläsäkunnossa. Eikä muijani treenaa itse punttia oikeastaan ollenkaan(ainakaan vielä?). No, kai tää on sellainen positiivinen ongelma, I stink;)
Cypi sanoi:Tehän pojat ootte oikein kunnolla tossun alla!! Meikäläisen eukkolle oli alusta asti selvää et en tingi harrastuksesta sen takia!! Muutenkin toi aika homma vaati pientä järjestelyä vain!! Kyllä se siittä!!
pexxi sanoi:Avovaimoni kiihdyttää edelleen salilla käymistä ja harrastusta ja...heh!
Yhdessä ollaan dieetattu kevät ja loistavasti on mennyt. Salilla käydään kimpassa ja myös vähistä hiilareista tapahtuvat tunteenpurkaukset tapahtuvat yhdessä;)