Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=3403, ehkä, ehkä ei...Originally posted by rocket
pakkotoistolaisten iltama?siellä varmaan voisi syntyä kaikenlaista jännää.=)
Originally posted by Bomber
Mulla on semmonen juttu että tyttöystävä on aika pienikokoinen ja se ei haluu et must kasvaa kauhee kaappi:( mut ei se mitään vielä kun vasta puol vuotta käyny et ei hätää viel mut kuitenki huolettaa et miten sit ku rupee kasvaa huomattavast isommaks...Miten saan sen tykkäämään isommista???
Originally posted by Jonksu
nykyään on niin paljon sellasia muijia (ehkä n. 40%), joilla on sellane periaate, että mitä laihempi sen parempi.
Originally posted by jessica
Henkilökohtainen mielipiteeni on, että miehellä saa olla jopa vatsaa mielummin kuin omaa käsivarttani ohuempi käsi. Sellainen terveen ja normaalin näköinen MIES, tiedättehän.. voimaa ja terve järki..
Originally posted by IR0N.
Minä, kukkakeppien kiistämätön kuningas, olen viimeisen kahden viikon sisään saanut kuulla kahden eri neitosen suusta "sä oot jo ihan tarpeeks iso, älä nyt enää salilla käy!".
Originally posted by Amy
Mutta hyvä puolihan näissä asioissa on se, että kun näkee kumppaniaan päivittäin ei lihasten kasvu pistä silmään kovin pahasti, koska kasvuhan tapahtuu varsin hitaasti, ei tyyliin "10 kiloa tuli yhdessä yössä". Eli tuskin kenenkään kumppani yhtenä aamuna herää ja lähtee tökkimään kun mies on paisunut liian suureksi.
Originally posted by Kilppa
Jep! Eräs ilta vain alkoi semmoinen pieni valitusjakso, kun nainen huomasi, että ei tahdota enää mahtua samaan sänkyyn..:p