Tyttökaveri hidastaa kehitystä!

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Bomber hyvät geenit sulla jos joudut tollasia miettimään. Itse mietin näin päin: Miten tulisin isoksi jotta saisin tytön joka tykkää isoista.

Ai mistä löytyy treeniä ymmärtäviä tytsejä..=) hmm,mistä löytyy treeniä ymmärtäviä miekkosia..
vielä ei ole osunut kohdalle ja voisin kyllä myöntää että tällä treenitahdilla se taitaa olla aika välttämätöntä.=)

pakkotoistolaisten iltama?siellä varmaan voisi syntyä kaikenlaista jännää.=)

Re: Re: Tyttökaveri hidastaa kehitystä!

Originally posted by Bomber
Mulla on semmonen juttu että tyttöystävä on aika pienikokoinen ja se ei haluu et must kasvaa kauhee kaappi:( mut ei se mitään vielä kun vasta puol vuotta käyny et ei hätää viel mut kuitenki huolettaa et miten sit ku rupee kasvaa huomattavast isommaks...Miten saan sen tykkäämään isommista???

No voihan viddu, onhan se nyt kumma ku nykyään on niin paljon sellasia muijia (ehkä n. 40%), joilla on sellane periaate, että mitä laihempi sen parempi. Itekki tunnen tällasia tapauksia vaikka kuinka monta. Ja mikään ei vituta/itketä/naurata enempää kun sellane kukkakeppi, jolla tulee auringon säteet navasta läpi ku se seisoo selkä aurinkoon päin jja oka vie kaikki helmet nenän edestä... Kohta lätty lätisee...:mad2:

No mä ainakin turvaudun siihen ajatukseen, että maailmassa on vielä paljon naisia, jotka arvostaa lihaa, laadusta tinkimättä ja ottaa mielummin mut miehekseen ku esim. Ville Valon. Ei sillä että mä vielä olisin niin erityisen iso, mutta kuitenki

Re: Re: Re: Tyttökaveri hidastaa kehitystä!

Originally posted by Jonksu
nykyään on niin paljon sellasia muijia (ehkä n. 40%), joilla on sellane periaate, että mitä laihempi sen parempi.

MITÄMITÄMITÄ??? Siis onko tällaisia muka olemassa? Taitavat ko. pimut joko a)olla aika paljon nuorempia kuin minä tai b)muuten liikkua eri piireissä, itse en nimittäin tunne kyllä ketään joka näin ajattelisi. Itse en TODELLAKAAN preferoi laihoja miehiä (no offense, mutta vaan mun mielipide...), kyllä miehen pitää olla ns. miehen kokoinen. Eli mun pitää mahtua syliin, ja halatessa pitää tuntua siltä että siinä oikeasti onkin jotain. :hmmm:

Minä, kukkakeppien kiistämätön kuningas, olen viimeisen kahden viikon sisään saanut kuulla kahden eri neitosen suusta "sä oot jo ihan tarpeeks iso, älä nyt enää salilla käy!".

Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight . . .

Suomen nuoriso on aivopesty geelitukkaisilla, melkeinpä luurankomaisilla ja ah niin kauniilla HM_pojilla ja -tytöillä.

No, mä en ainakaan voisi ottaa jotain riisitikku-ukkoa. Itsekkin kun treenaa kovaa, niin kyllä sitä kiinnittää huomionsa sellaisiin kundeihin, jotka myös treenaa kovaa ja myös näyttää siltä. Kyllä sitä miehellä pitää leveemmät hartijat olla kuin itellä! Olen kyllä huomannut sen, että nykysuuntaus nuorisolla on, että ihaillaan tällaisia laihoja rockhemmoja ja näytetään myös siltä sitten.

Auts, mitä juttua! Langanlaihat nätit pojat kierrän kyllä kaukaa.. Henkilökohtainen mielipiteeni on, että miehellä saa olla jopa vatsaa mielummin kuin omaa käsivarttani ohuempi käsi. Sellainen terveen ja normaalin näköinen MIES, tiedättehän.. voimaa ja terve järki..

Originally posted by jessica
Henkilökohtainen mielipiteeni on, että miehellä saa olla jopa vatsaa mielummin kuin omaa käsivarttani ohuempi käsi. Sellainen terveen ja normaalin näköinen MIES, tiedättehän.. voimaa ja terve järki..

JEP JEP :kippis1:

Palstan aihepiirin huomioon ottaen otos tähän topiciin vastanneista naisista tuskin kuvaa kovin objektiivisesti naisten mielipidettä noin yleensä. :D

Itselle on vain monesti jäänyt se mielikuva, että riittää kun mies on hyvin vähissä rasvoissa (*taputtelee omaa pesupalloaan kateellisena*) niin se on monen naisen mielestä "hyvä kroppainen" vaikka lihhoo ei niin paljoa olisikaan. Tämä ei siis näytä vastaavan punttimimmien mielipiteitä jä hyvä niin!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jonksu mitäs helmiä sellaset muijat on jotka haluu vaan leijannaruja? Älä kuule sellasten perään haikaile, ne hankkii jätkän vaan siks et vois näyttää sitä kavereilleen ja sanoa 'kato eik oo iha ku ville valo?'.

Edit: Ozzy juu onhan se tultu huomaamaan miljuuna kertaa että kun lihakset erottuu jotenkin eli rasvaa ei oo paljon, ni sitä erehdytään luulemaan lihaksikkuudeksi. Tai siis ymmärtänet.

Originally posted by IR0N.
Minä, kukkakeppien kiistämätön kuningas, olen viimeisen kahden viikon sisään saanut kuulla kahden eri neitosen suusta "sä oot jo ihan tarpeeks iso, älä nyt enää salilla käy!".

Toi on ihan normaalia. Mä olen kuullut saman kommentin useamman kymmenen kertaa. Joskus nauratti aika kovasti, kun samat neidit jaksoi selittää monta vuotta putkeen että "just noin on ihan hyvä, ei yhtään tarvi kasvaa" ja sitä sitten tasasin väliajoin vaikka tosiasiassa oli turvonnut yli 10kg sinä aikana. Mä olen ajatellut sen sillai, että kun kerran aina näyttää olevan ihan hyvä niin tämmösellä natukasvulla ei naisia saada eikä menetetä, kunhan vaan lämpimikseen puhuvat. Omaksi ilokseen on mukava reenata ja fiilis on paljon parempi, kun ei jokainen tuulenpuuska nykäse irti maasta.

Äijä juu mun inha ex yritti kiletää mua TREENAAMASTA JALKOJA!? No kuitenkin mun mielipide kasvusta. Natukasvulla ei ketään menetetä, ja MILLÄÄN kasvulla ei saa ketään saamisen arvoista. Eli kyllä jos jonkun muijan 'saa' niin se pitää saada jollain muilla avuilla ku koolla.

Joo, mun kokemus on kanssa sellainen, että
useilla tytöillä pitää olla semmoinen androgyyni, turkiksessa kuljeskeleva kukkakeppi poikakaverina.

Kesällä oltiin ulkona kotiseudullani ja porukassa oli yhden vanhan heilani uusi frendi, just aiemmin kuvaamani olio. Heitteli mulle kivoi kommentteja tyyliin: "appelsiinikainalo" etc.

Teki mieli tempaista, mutta en tempaissut.:mad:

Mun "laajan ja kattavan otokseni" mukaan naiset jotka ei tykkää treenatuista miehistä on pikemminkin epävarmoja itsensä suhteen (lähinnä oman kroppansa) ja huolissaan jos mies on treenatumpi kuin itse. Paras tapaus jopa piti Costello Hautamäkeä liian lihaksikkaana! Ja varoitteli poikakaveriaan treenaamasta liikaa ettei vaan hauikset kasva liikaa - kyseinen poikakaveri oli nimittäin juuri treenannut hauiksia ekaa kertaa elämässään 5 kilon punteilla. Ja tämä tarina on tosi.

Mutta hyvä puolihan näissä asioissa on se, että kun näkee kumppaniaan päivittäin ei lihasten kasvu pistä silmään kovin pahasti, koska kasvuhan tapahtuu varsin hitaasti, ei tyyliin "10 kiloa tuli yhdessä yössä". Eli tuskin kenenkään kumppani yhtenä aamuna herää ja lähtee tökkimään kun mies on paisunut liian suureksi.

Ja kauniiksi lopuksi: kuka nainen ei muka oikeasti tykkäisi treenatusta miesvartalosta (jos vaan rehellisesti myöntää eikä haikaile omia puutteitaan)??? Itse ainakaan en kukkakeppiä ottaisi. Kuten yksi ystävistäni on järkevästi todennut: "miehellä pitää olla paksummat reidet kun mulla, muuten ei tuu mistään mitään".;)

Juu, eihän tästä mitään paineita oteta. Tämänhetkinenkin heila välillä vihjailee, että voisi jättää kyykyt vähän vähemmälle... Hah.

"Squats are the basis of life as we know it."

Liha vs. Laiha:

Useimmat tytöt, joiden kanssa olen itse jutellut, mieltävät Brad Pitt:n Fight Club-kunnon jopa liian lihaksikkaaksi. Yleisin silmää miellyttävä näky taitaa olla ns. Skinnymuscles, eli sikspäkillä ja suonikkailla hauiksilla varustettu 185 / 67 nättipoika.

Kuulostaako katkeralta? Pitäisikin.

Mulle meinas käydä huonosti kun inha exä käski lopettaa jalkojen treenaamisen just sillon ku olin päässy kyykkyihin käsiks ja aloin tajuta liikkeen erinomaisuuden! Eli olin eräänlaisessa herkässä kasvuvaiheessa bodarina(henkisesti) ja tuollaisia alettiin ehdottelemaan!

Originally posted by Amy
Mutta hyvä puolihan näissä asioissa on se, että kun näkee kumppaniaan päivittäin ei lihasten kasvu pistä silmään kovin pahasti, koska kasvuhan tapahtuu varsin hitaasti, ei tyyliin "10 kiloa tuli yhdessä yössä". Eli tuskin kenenkään kumppani yhtenä aamuna herää ja lähtee tökkimään kun mies on paisunut liian suureksi.

Jep! Eräs ilta vain alkoi semmoinen pieni valitusjakso, kun nainen huomasi, että ei tahdota enää mahtua samaan sänkyyn..:p

Originally posted by Kilppa
Jep! Eräs ilta vain alkoi semmoinen pieni valitusjakso, kun nainen huomasi, että ei tahdota enää mahtua samaan sänkyyn..:p

Mahtuuhan sitä toki kapeampaankin sänkyyn... on vaan tarpeeksi lähekkäin ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom