Tyttökaveri hidastaa kehitystä!

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Olen kyllä täysin eri mieltä. Ei tartte juoksennella pitkin ja poikin yömyöhään humalapäissään baareissa eukkojen perässä,kroppa ei tule epäsymmetriseksi,kun oikeakin käsi saa palautusta samassa suhteessa vasemman kanssa,no tuo aerobinen toiminta on tietysti vähän kaksipiippuinen juttu....

Niinjoo, massakaudellahan ei sitten harrasteta _MITÄÄN_ aerobista, ei varsinkaan naisen kanssa ;) Eihän?!?!??

Se on miehen heikkoutta jos ei saa pidettyä tyttökaveria tyytyväisenä salin ohella ilman ,että salilla käyti häiriintyy..:D

Originally posted by pomppu

Kertokaas poijaat kumpi on parempi iso, lihaksikas nainen vai semmonen tavallinen pullahiiri ??

Iso, lihaksikas nainen tietenkin, vaikka ei niissä tavallisissa pullahiirissäkään vikaa ole, kunhan muuten natsaa hyvin yhteen.

Ainoa haitta, minkä olen suhteesta huomannut saliharrastukselle olevan on se, että joskus on äärimmäisen hankala löytää aikaa ruoanlaitolle & syönnille. Meikäläinenkin kun puputtaa noin kolmen tunnin välein, niin voipa sanoa että ruoanlaitto & syöminen rytmittää päivää aikalailla. Otappa siihen sitten sellainen kevyt 5 tunnin shoppailureissu (!!!!!), pitempi pyöräretki, maastovaellus tms. avopuolison kanssa, niin avot! Pahimmassa tapauksessa pinna on kireällä kummallakin: mamma ei ymmärrä miksi siitä safkan puputtamisesta ei voi nyt tinkiä ja itseä harmittaa (verensokeri laskee --> äreys).

Kauhulla odottelen piakkoin alkavaa jouluostosruljanssia. Tuntikaudet ostoskeskushelvetissä, syömään ei pääse välillä koska "yhteiset lahjat pitää ostaa yhdessä" jne. :hmmm:

Se on tosi kun pitää olla kokoa ajan syömässä ja jos pääsee verensokeri todellakin laskemaan alas niin olo on kuin perselle ammutulla karhulla..:mad2:

Originally posted by AKV
Pahimmassa tapauksessa pinna on kireällä kummallakin: mamma ei ymmärrä miksi siitä safkan puputtamisesta ei voi nyt tinkiä ja itseä harmittaa (verensokeri laskee --> äreys).

Tuota... meikäläisellä ei kyllä liene juurikaan rahkeita neuvoa ketään parisuhdeasioissa, mutta pakko on sittenkin kommentoida tähän: mitäpä jos yrittäisit selittää (avo)vaimollesi, että jos et syö tasaisin väliajoin, vaikkapa kahden-kolmen tunnin välein, niin verensokerisi laskee ja sinusta tulee kiukkuinen ja ärtynyt? Voisit vielä vaikka painottaa sitä, että haluat toki olla hyvällä tuulella yhteisellä ostosreissulla, ja että naisellasikin olisi paljon kivempaa jos et olisi kiukkuinen ja pinna tiukalla... ;) Itsellä on nimittäin tuo sama "ongelma", eli murkinaa pitää saada about kolmen tunnin välein tai meikäläisestä tulee varsinainen bitch. Tämän olen aina kulloisellekin kumppanilleni sitten selittänyt, ja kyllä he ovat ainakin asian tajunneet ja evästystaukoja on yhteisillä shoppailureissuilla yms. pidetty aina tarpeen vaatiessa. :)

Höh, pitkillä shoppailureissuilla ajattelevainen avoke ottaa käsveskaan muutamat protskupatukat tms, ja johan taas jaksaa shoppailla :D Näin se meillä toimii! Ja saahan sitä välillä käydä kaffilla/syömässäkin, eihän sitä muuten jaksa ostella tuntitolkulla.

Nyt off topic, mutta shoppailu on kamalaa, miten joku voi shopata 5 tuntia, kun itselläni palaa pinna jo varttitunnissa, oli nälkä tai ei...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Perhana, kun pelkkien housujen ostamiseenkin menee itellä toista tuntia pitkälti, ellei napsahda sopivat(sellaiset, mitkä ei ota reisistä/pohkeista heti alkuunsa kiinni) heti kohdilleen. Jo tuo ihan tarpeellisten tavaroitten metsästäminen ottaa pattiin aika reippaasti, mutta lähteä nyt vielä "shoppailemaan".. Ei stna! Kaikista parhain konsti on vetää kupu niin täyteen sapuskaa, että luulisi viikon sillä määrällä selviävän ja sitten vasta eukon matkaan kaupungille pörräämään. Saapi sitten kuljeskella ruokaa sulatellen onnellisesti perässä mitään mistään tajuamatta. :hmmm:

Originally posted by hyppyrotta
Perhana, kun pelkkien housujen ostamiseenkin menee itellä toista tuntia pitkälti, ellei napsahda sopivat

Niitä sopivia kannattaa ostaa kerralla sellaset 10 kappaletta, niin ainakin meillä tehdään ;)

Originally posted by pomppu
Meillä kävi niin että seurasin ukkoani salille ja nyt se on yhteinen intohimo.

Olette tainneet valita naisenne väärin.

Meillä vallitsee pikkuhiljaa pelko että jos musta tuleekin isompi

Sama juttu täällä! Olen aivan lihasfriikki nykyään :)

Paitsi musta ei tule ikinä isompaa, ku olen luonnostani niin pieni!

Mulla on ainakin vaikuttanu positiivisesti tuo tyttökaverin löytäminen kehitykseen. Ennen piti käydä joku 5 kertaa viikossa salilla, kun ei ollu muutakaan tekemistä. Lenkkeilyäkin harrastin jonkinverran. Sit tietty baareissa tuli juostua eli ei saanu nukuttua tarpeeks. Nyt on niin hieno tilanne, kun salilla ei EHDI käymään useammin kuin 3 kertaa viikossa, aerobinen liikunta on jääny lähes kokonaan ja viikonloppusinkin saa nukkua..=) Voisko paremmin olla? Ainiin joo.. ja tietty ruokavaliotakin on pitäny muuttaa vähän terveellisempään suuntaan ettei niin kauheesti tota läskiä kertyis tohon vyötärönseudulle.

No okei.. kyl mä joskus saan kuulla, että olisin muka "kokoajan syömässä"..:lol1:

Originally posted by Odu
Sanokaa mulle jotain joka motivoi mut lähtemään sinne salille.

No helevata! Äijjän kättyrä, ny vauhdilla rautaa heivaamaan, niin kyllä se hyvä olo sieltä löytyy. Jos taas on kyse ylikunnon aiheuttamasta haluttomuudesta, niin nuku enemmän ja syö paremmin.

Nää on mun mielestä ollu aika hyviä motivoivia kirjoituksia:
http://www.testosterone.net/html/body_136tc.html
http://home.ec.rr.com/seanwatson/weight2.html
http://www.testosterone.net/articles/210woof2.html

Onhan niitä muitakin, pakkotoistollakin on ziljoonia juttuja, jotka motivoi -> kuinka monta kiloo joku on kehiny lihaa tai parantanu nostojaan.

Mun on pakko sanoa tohon shoppailuun jotain. Asenteeni on, että mikä on ensi silmäyksellä hyvää, niin osta se. Eli kyllä kierrän kauppoja ja katon ryysyjä sieltä täältä, mutta en jää haaveilemaan. Voi melkeen taata, että tunnin sisällä löydän esim. Itäkeskuksesta koko ryysy valikoiman (lattiasta kattoon).

Originally posted by Odu
Mun mun piti tulla whineemään just samaa hommaa. Mäki vaihoin ton treeniohjelman 3-jakoseen. Sitte mun piti valittaa siitä että on raskas jakso koulussa eikä ehi syömään kunnolla (osakseen omaa laiskuutta) eikä jaksa lähtee kovan koulupäivän jälkeen salille jne...

Sanokaa mulle jotain joka motivoi mut lähtemään sinne salille.

DORIAN

Originally posted by Traps
DORIAN

"It ain´t pretty but it works"
THIS IS THE REAL SHIT - BLOOD AND GUTS, MATE!!;)

Originally posted by tommy77
Onko kukaan huomannut, että tyttökaveri hidastaa kehitystä?
Mulla on semmonen juttu että tyttöystävä on aika pienikokoinen ja se ei haluu et must kasvaa kauhee kaappi:( mut ei se mitään vielä kun vasta puol vuotta käyny et ei hätää viel mut kuitenki huolettaa et miten sit ku rupee kasvaa huomattavast isommaks...Miten saan sen tykkäämään isommista???

heh heh minulla ei voi olla paineita shoppailusta kun käyn 1 vuodessa ostamassa vaatteita:D

nii mut ku se tyttöystävä puuttuu vielä:mad:

Re: Re: Tyttökaveri hidastaa kehitystä!

Originally posted by Bomber
Miten saan sen tykkäämään isommista???

Pari vaihtoehtoo:
1) muija vaihtoon
2) korosta punttireenin muita puolia (kuin kasvua), esim. parempi verenkierto (myös sukupuolielimiin), enemmän puhtia, voimaa ja energiaa (myös sängyssä), jaksat paremmin (joka paikassa)...no, kaikin puolin koetat järkevästi (ja miksei tunteisiinkin vedoten -> "Mutta kun mä rakastan myös rautaa, vaikken niin paljon kun sua, kulta!") perustella, miksi punttireeni on hyväksi.

Ensin kandee tuota kakkosta käyttää suht sitkeesti (varsinkin, jos kyseessä on muuten hyvä mimmi). Jos ei onnaa, niin harkitsee ykköstä. Sitäpaitsi, jos oot vasta puol vuotta punttireeniä tehny, niin ei oo pelkoo, että kovin äkkiä pamahtaisit liian isoksi muijas(kaan) makuun.

Suositut

Back
Ylös Bottom