Säännöissä lukee, ettei moderoinnista valiteta palstalla, lopeta viestien kohdistaminen minuun. JohnnyB on poistanut täysin palstan sisällölle turhia viestejä, myös muiden kuin sinun.
Luet ne säännöt nätisti uudestaan, jos sulla poitsu on tarkoitus yrittää provoilla(mitä oletkin tässä jo hyvän tovin tehnyt), niin voit vaihtaa palstaa. En jaksa katsoa enää sun nillitystä "mika sitä mika tätä". Katso sillai kohtuu tarkkaan mitä vastaat tähän viestiin.
Eli rajoitat keskustelua ja muokkaat sitä haluamaasi suuntaan??? Tämän jälkeen uhkailet minua vastaamaan tähän viestiin sopivalla tavalla??? Onko tämä missään mielessä järkevää, kaverit saa kirjoittaa mitä tahansa palstalle itseeni kohdistuen ja minä en saa vastata niihin???
Kaveri väittää minua paskanjauhannasta, tätä viestiä ei poisteta, mutta normaali vastaukseni tähän poistetaan???
Toinen kirjoittaja väittää minua Miettusen äijäksi, tätä viestiä ei poisteta, mutta vastaukseni tähän poistetaan???
Minä en provoile mihinkään suuntaan, kirjoitukseni ainoa tarkoitus on tuoda esille oma mielipiteeni ja sitä yritetään nyt rajoittaa???
Eikö täällä saa ilmaista omaa mielipidettä???
Jokuseen kertaan olen nimesi maininnut, kun kerroin mitä mieltä olen siitä, että täällä valjastettiin ihmisiä ajojahtiin sähköpostin muodossa Miettuselle.
Mikä tässä oli vikana??? Oletko itse täällä sitten kritiikin ulkopuolella, ettei sinun tekemisistä saa puhua???
Ei tämä näin vakavaa voi olla??? Olisiko se sopivaa, että menisin muiden mukana ja lähettäisin Miettuselle sähköpostia ja kertoisin siitä tällä palstalla???