Turun Sanomien artikkeli "Pakko saada muskelit"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Esis
  • Aloitettu Aloitettu
Säännöissä lukee, ettei moderoinnista valiteta palstalla, lopeta viestien kohdistaminen minuun. JohnnyB on poistanut täysin palstan sisällölle turhia viestejä, myös muiden kuin sinun.

Luet ne säännöt nätisti uudestaan, jos sulla poitsu on tarkoitus yrittää provoilla(mitä oletkin tässä jo hyvän tovin tehnyt), niin voit vaihtaa palstaa. En jaksa katsoa enää sun nillitystä "mika sitä mika tätä". Katso sillai kohtuu tarkkaan mitä vastaat tähän viestiin.

Eli rajoitat keskustelua ja muokkaat sitä haluamaasi suuntaan??? Tämän jälkeen uhkailet minua vastaamaan tähän viestiin sopivalla tavalla??? Onko tämä missään mielessä järkevää, kaverit saa kirjoittaa mitä tahansa palstalle itseeni kohdistuen ja minä en saa vastata niihin???
Kaveri väittää minua paskanjauhannasta, tätä viestiä ei poisteta, mutta normaali vastaukseni tähän poistetaan???
Toinen kirjoittaja väittää minua Miettusen äijäksi, tätä viestiä ei poisteta, mutta vastaukseni tähän poistetaan???

Minä en provoile mihinkään suuntaan, kirjoitukseni ainoa tarkoitus on tuoda esille oma mielipiteeni ja sitä yritetään nyt rajoittaa???
Eikö täällä saa ilmaista omaa mielipidettä???
Jokuseen kertaan olen nimesi maininnut, kun kerroin mitä mieltä olen siitä, että täällä valjastettiin ihmisiä ajojahtiin sähköpostin muodossa Miettuselle.
Mikä tässä oli vikana??? Oletko itse täällä sitten kritiikin ulkopuolella, ettei sinun tekemisistä saa puhua???

Ei tämä näin vakavaa voi olla??? Olisiko se sopivaa, että menisin muiden mukana ja lähettäisin Miettuselle sähköpostia ja kertoisin siitä tällä palstalla???

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin, äskenhän kirjoitit että hänellä varmaan on hauskaa lukea pakkislaisten suhtautumisesta.

Mikä mielestäsi muuten oli tarkoitus?

Ajattele nyt hiukan, jos itse kirjoitat artikkelin jostain aiheesta, vailla mitään bad feelings ja tämän jälkeen sinulle tulee sähköpostia, minkä tyylin voi vain arvailla. Varmasti naurattaa tällaisen jälkeen. Tämä tarkoitus.

Eli rajoitat keskustelua ja muokkaat sitä haluamaasi suuntaan??? Tämän jälkeen uhkailet minua vastaamaan tähän viestiin sopivalla tavalla??? Onko tämä missään mielessä järkevää, kaverit saa kirjoittaa mitä tahansa palstalle itseeni kohdistuen ja minä en saa vastata niihin???
Kaveri väittää minua paskanjauhannasta, tätä viestiä ei poisteta, mutta normaali vastaukseni tähän poistetaan???
Toinen kirjoittaja väittää minua Miettusen äijäksi, tätä viestiä ei poisteta, mutta vastaukseni tähän poistetaan???

Minä en provoile mihinkään suuntaan, kirjoitukseni ainoa tarkoitus on tuoda esille oma mielipiteeni ja sitä yritetään nyt rajoittaa???
Eikö täällä saa ilmaista omaa mielipidettä???
Jokuseen kertaan olen nimesi maininnut, kun kerroin mitä mieltä olen siitä, että täällä valjastettiin ihmisiä ajojahtiin sähköpostin muodossa Miettuselle.
Mikä tässä oli vikana??? Oletko itse täällä sitten kritiikin ulkopuolella, ettei sinun tekemisistä saa puhua???

Ei tämä näin vakavaa voi olla??? Olisiko se sopivaa, että menisin muiden mukana ja lähettäisin Miettuselle sähköpostia ja kertoisin siitä tällä palstalla???

:offtopic:

Mitenkään älyttömästi nyt nillittämättä, mutta kysymysmerkkiä kannattaa käyttää vain kysymyslauseissa, ei toteamuksissa. Ja yksi riittää kerrallaan. Helpottaa tekstin lukemista ja antaa asiallisemman kuvan kirjoittajasta.

Ajattele nyt hiukan, jos itse kirjoitat artikkelin jostain aiheesta, vailla mitään bad feelings ja tämän jälkeen sinulle tulee sähköpostia, minkä tyylin voi vain arvailla. Varmasti naurattaa tällaisen jälkeen. Tämä tarkoitus.

No mistä tiedät, että se oli vailla bad feelings, vai onko sulla todellakin sitä sisäpiiritietoa?

Oli nimittäin aika negatiivinen juttu ja aikamoista mutua kaikenlisäks.

Minun mielestäni kirjoittajalla ei ollut tätä tarkoitusta.
Hei, älä yritä rajoittaa toisten mielipiteitä. Kirjoittaja halusi vaan tuoda oman mielipiteensä esille.

Kerros nyt sitten miten sinä tiedät kirjoittajan tarkoitukset niin paljon paremmin?

Ei tämä näin vakavaa voi olla???
Nimenomaan :jahas: Ja silti piti kuitenkin rekisteröityä juuri tätä varten.

Mistä toimittaja repäisi aineistonsa, koska tutkimus on edelleen kesken? Onko tällä palstalla jossain koko teksti siitä mitä toimittaja referoi?

Hei, älä yritä rajoittaa toisten mielipiteitä. Kirjoittaja halusi vaan tuoda oman mielipiteensä esille.

Kerros nyt sitten miten sinä tiedät kirjoittajan tarkoitukset niin paljon paremmin?

Nimenomaan :jahas: Ja silti piti kuitenkin rekisteröityä juuri tätä varten.

En rajoita. Kerroin oman mielipiteeni.

En rajoita. Kerroin oman mielipiteeni.
Kerro nyt ihan rehellisesti, onko sulla jonkun lehmä tässä ojassa? Niin kauhean innokkaasti olet tässä mukana, ja rekisteröidyit palstallekin ilmeisesti ihan tätä threadia varten..? Suuri yleisö vaatii vastauksia! :rolleyes:

Ja kieltämättä noi sun viestis on hyvin provokatiivisesti kirjoitettuja. Esim. se että mainitset "Mika"-nimen monessa kohtaa antaa hyvin halventavan sävyn kirjoituksellesi, ymmärtänet varmaan itsekin. Tarkoituksella? Tarkoituksemattomastiko/-kö?

Edit. en jaksa uutta postia luoda joten editoin vastauksen allaolevaan.
Tarkoituksettomia. Jos nimi on Mika, niin kirjoitan Mikasta. :)
Mutta sehän on vähän sama asia kun sua toistuvasti kutsuttaisiin Johnny Persentsiksi. Ja jos sitä vielä toistellaan niin.. noh, ei varmaan olisi tarvinnut vääntää rautalangasta. No offense mihkään suuntaan, tää threadi on mun osalta tässä..

Kerro nyt ihan rehellisesti, onko sulla jonkun lehmä tässä ojassa? Niin kauhean innokkaasti olet tässä mukana, ja rekisteröidyit palstallekin ilmeisesti ihan tätä threadia varten..? Suuri yleisö vaatii vastauksia! :rolleyes:

Ja kieltämättä noi sun viestis on hyvin provokatiivisesti kirjoitettuja. Esim. se että mainitset "Mika"-nimen monessa kohtaa antaa hyvin halventavan sävyn kirjoituksellesi, ymmärtänet varmaan itsekin. Tarkoituksella? Tarkoituksemattomastiko/-kö?

Tarkoituksettomia. Jos nimi on Mika, niin kirjoitan Mikasta. :)

Luet ne säännöt nätisti uudestaan, jos sulla poitsu on tarkoitus yrittää provoilla(mitä oletkin tässä jo hyvän tovin tehnyt), niin voit vaihtaa palstaa.

Avoin keskustelu on siirtynyt osoitteeseen ***********************

Edit: ai täällä oli automaattifiltteri :lol:
tuleeko edes uuäfäs läpi?

Avoin keskustelu on siirtynyt osoitteeseen ***********************

Edit: ai täällä oli automaattifiltteri :lol:
tuleeko edes uuäfäs läpi?

Tätä juuri ihmettelin. Minulle kirjoitetaan viestejä ja vastaukseni poistetaan, mutta kysymys tai asiaton kommentti jätetään palstalle???

Tämän jälkeen minulle latelee ala-arvoista tekstiä Mikalta ja kehoittaa minua epäsuorasti olemaan hiljaa???

En itsekään Johnnyn tavoin nähnyt tuossa TS:n jutussa mitään pahaa tai esim. Pakkotoistoa mustamaalaavaa. Juttuhan kertoo yleisesti ottaen dopingin käytön yleisyydestä ja sen vaaroista, sekä nuorison valistamisesta/varjelemiselta ko. aineilta. Asiahan on peruslähtökohdiltaan ihan jees.
Nyt tutkimusta oli tehty kuntosaliharrastajien parissa ja Pakkotoisto.com mainittiin vaan kyselyn tekopaikkana. En ota kantaa prosenttilukujen paikkansa pitävyyksiin, noihin oireisiin ja toi proteiini/horkka yhteys on hieman ontuva, mutta juttuhan on muuten ihan tavallinen ja maallikkokin pystyy sitä lukemaan. Yksityiskohtien viilaaminen vie jutun pois asiayhteydestä.

Se onko kuntosaliharrastuksella uskottavuutta "puhtaana" harrastuksena lähtee harrastajista itsestään. Olen itse mukana nuorisourheilussa ja siellä dopingiin suhtaudutaan jyrkän kielteisesti ja nuoria valistetaan/kasvatetaan ns. "puhtaiksi". Kuntosalit onkin sitten oma maailmansa, jossa nuori toimii omillaan ja valitettavasti aineita pyörii ihan riittävästi noiden nurkilla ja siihenhän tuo artikkelikin otti kantaa.

Älkää ampuko viestin tuojaa.

Mistä toimittaja repäisi aineistonsa, koska tutkimus on edelleen kesken? Onko tällä palstalla jossain koko teksti siitä mitä toimittaja referoi?

Hän oli kuuntelemassa doping-seminaaria, jossa itsekin olin mukana. Todella huono artikkeli ja toimittaja ei selvästikkään ole ymmärtänyt mistä asioista aina kyseisellä hetkellä on puhuttu. Hän yhdistelee väärin käsitteitä ja laittaa irrrallisia kommentteja eri asiayhteyksiin, mihin esimerkiksi puhuja oli niitä tarkoittanut.

Edit. en jaksa uutta postia luoda joten editoin vastauksen allaolevaan.

Mutta sehän on vähän sama asia kun sua toistuvasti kutsuttaisiin Johnny Persentsiksi. Ja jos sitä vielä toistellaan niin.. noh, ei varmaan olisi tarvinnut vääntää rautalangasta. No offense mihkään suuntaan, tää threadi on mun osalta tässä..

Viesteissäni en kovinkaan montaa kertaa ole Mikaa maininnut. Minua voi kutsua Johnny Persentiksi.. :lol2:

Minua voi kutsua Johnny Persentiksi.. :lol2:

Sun kaltaisia "hahmoja" tänne palstalle ilmaantuu vähän väliä. Näille "hahmoille" yhteneväistä on se, että heti ensimmäisistä viesteistä lähtien keskustelua viedään moderointia moittivaan suuntaan, nostetaan henkilökohtaisia juttuja esille ja aletaan valittaa sen jälkeen omien viestien tuhoamisesta. Tämän moderoinnin tuloksena tämän foorumin taso on kuitenkin pysynyt vähintäänkin kohtuullisella tasolla.

Kyllä täällä mielipiteitään saa julki tuoda, mutta ne pitää osata perustella ja joku etiketti on hyvä pitää mielessä. Kannattaa myös muistaa, että henkilökohtaisuuksiin menemisistä on jo olemassa esimerkkejä, joihin oikeuslaitos on puuttunut. Myös kärkkäisiin, selkeästi valtaosan mielipiteitä vastaan oleviin "mielenilmauksiin" voi varautua perustelemaan rankalla kädellä.

Sun kaltaisia "hahmoja" tänne palstalle ilmaantuu vähän väliä. Näille "hahmoille" yhteneväistä on se, että heti ensimmäisistä viesteistä lähtien keskustelua viedään moderointia moittivaan suuntaan, nostetaan henkilökohtaisia juttuja esille ja aletaan valittaa sen jälkeen omien viestien tuhoamisesta. Tämän moderoinnin tuloksena tämän foorumin taso on kuitenkin pysynyt vähintäänkin kohtuullisella tasolla.

Kyllä täällä mielipiteitään saa julki tuoda, mutta ne pitää osata perustella ja joku etiketti on hyvä pitää mielessä. Kannattaa myös muistaa, että henkilökohtaisuuksiin menemisistä on jo olemassa esimerkkejä, joihin oikeuslaitos on puuttunut. Myös kärkkäisiin, selkeästi valtaosan mielipiteitä vastaan oleviin "mielenilmauksiin" voi varautua perustelemaan rankalla kädellä.

Ikävä kyllä minun pakko todeta, että sinä olet totaalisen väärässä. Minä kirjoitan täysin asiasta, omaan omat mielipiteeni, en ole aivopesty. Minulla ei ole mitään syytä, viedä yhtään keskustelua, minnekään suuntaan. Jos luet koko ketjun läpi, huomaat ja voit todeta asian, kuka tätä on johdatellut ja minne suuntaan. Tottakait minä kirjoitan niistä asioista ja henkilöistä, joita asia koskee. Henkilökohtaiset asiat eivät ole tässä kyseessä, kuten minun kirjoituksistani sinun täytyisi se tajuta.

Hyvä etiketti todellakin.

Minua syytettiin paskanpuhumisesta, kun kerroin oman mielipiteeni, joka oli täysin asiallinen. Vastasin viestiin, se poistettiin, mutta vastapuolen syytökset jätettiin palstalle.
Toinen oli, kun minua väitettiin Miettusen äijäksi. Vastasin asiallisesti, viestini poistettiin ja väite jätettiin palstalle.

Näin keskustelua muokataan, juuri sellaiseksi mikä puoltaa tiettyä linjaa ja eriäviä mielipiteitä ei sallita.

Sinä olet väärä henkilö kirjoituksieni etiketeistä ja rehellisyydestä puhumaan yhtään mitään tällaisten jälkeen? Kuka tätä keskustelua vie ja minne, ei luulisi olevan hankala huomata?

Olen vain ja ainoastaan kirjoittanut asiallisesti oman mielipiteeni.

Sinä et voi tuon oman kirjoituksesi kanssa kovin tosissasi olla, ethän?

Ikävä kyllä minun pakko todeta, että sinä olet totaalisen väärässä. Minä kirjoitan täysin asiasta, omaan omat mielipiteeni, en ole aivopesty. Minulla ei ole mitään syytä, viedä yhtään keskustelua, minnekään suuntaan. Jos luet koko ketjun läpi, huomaat ja voit todeta asian, kuka tätä on johdatellut ja minne suuntaan. Tottakait minä kirjoitan niistä asioista ja henkilöistä, joita asia koskee. Henkilökohtaiset asiat eivät ole tässä kyseessä, kuten minun kirjoituksistani sinun täytyisi se tajuta.

Hyvä etiketti todellakin.

Minua syytettiin paskanpuhumisesta, kun kerroin oman mielipiteeni, joka oli täysin asiallinen. Vastasin viestiin, se poistettiin, mutta vastapuolen syytökset jätettiin palstalle.
Toinen oli, kun minua väitettiin Miettusen äijäksi. Vastasin asiallisesti, viestini poistettiin ja väite jätettiin palstalle.

Näin keskustelua muokataan, juuri sellaiseksi mikä puoltaa tiettyä linjaa ja eriäviä mielipiteitä ei sallita.

Sinä olet väärä henkilö kirjoituksieni etiketeistä ja rehellisyydestä puhumaan yhtään mitään tällaisten jälkeen? Kuka tätä keskustelua vie ja minne, ei luulisi olevan hankala huomata?

Olen vain ja ainoastaan kirjoittanut asiallisesti oman mielipiteeni.

Sinä et voi tuon oman kirjoituksesi kanssa kovin tosissasi olla, ethän?

Liian hapokasta, ei pysty...suorituksesi on samaa tasoa kuin Cola-Ollin eli ala-arvoinen. Kummallista, että sua on sorsittu yksinomaan vaikka sä oot, omien sanojesi mukaan, menny kaikkien taiteen sääntöjen mukaan

Muutamia vastaavia tapauksia täällä nähnyt, ollaan kiivaasti jostain asiasta toista mieltä ja pyritään puolustamaan asiallisesti omaa kantaa. Kun perusteet ammutaan seulaksi kiistämättömillä tosiasioilla, alkaa se perinteinen whinetys siitä, että nämä ovat vain minun mielipiteiteitäni eikä niitä voi pois ottaa ja että mua kiusataan moderaattorien ja tuhman mike-setän taholta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom