Pakkotoisto Podcast

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oli taas jälleen kerran hyvä podcast Allun kanssa. Vajaa pari tuntia menee kuin siivillä. Kumpikin persoona omanlaisensa, jota jaksaa kuunnella. Joku tossa duossa vaan toimii.

Oli taas jälleen kerran hyvä podcast Allun kanssa. Vajaa pari tuntia menee kuin siivillä. Kumpikin persoona omanlaisensa, jota jaksaa kuunnella. Joku tossa duossa vaan toimii.
Hienoa että miellyttää. Miellä on aina mukava jutella kun aiheet tulee ihan rennosti.

Kiitokset täältäkin.
Nykyään podcasteja youtuben kautta pystyy iltaisinkin kuuntelemaan kun sinne on tullut uniajastin 😄
Spotifyn uniajastin meni jotenki vammaseks täs muutamii päivii sitten. Pitää ylhäältä painaa pisteitä ja sit taas rullata se näyttö alas mistä löytyy uniajastin. Mun mielestä outo ratkasu ottaa se pois siitä valikosta missä näkyy parhaillaan pyörivä podi ja on ne kelaussäätimetkin.

Miten tämä Met rx kirjoitetaan, tämä lisäravinne mistä allun kanssa puhuitte? Itsellä tuo Philip philipsin kirja ja ei mainintaa tästä lisäravinteesta.
Sitten mä muistan jo täysin päin vittua, mutta Philips oli myös mukana EAS merkissä sillon alussa. Pakko sen on siinä kirjassa olla, koska nimenomaan lääkkeiden lomassa sitä mainostettiin.

Screenshot 2024-11-06 at 17.31.51.webp

Spotifyn uniajastin meni jotenki vammaseks täs muutamii päivii sitten. Pitää ylhäältä painaa pisteitä ja sit taas rullata se näyttö alas mistä löytyy uniajastin. Mun mielestä outo ratkasu ottaa se pois siitä valikosta missä näkyy parhaillaan pyörivä podi ja on ne kelaussäätimetkin.
Okei, mulla on vielä vanha systeemi. Ei pidä sit päivittää sovellusta 😅

Sitten mä muistan jo täysin päin vittua, mutta Philips oli myös mukana EAS merkissä sillon alussa. Pakko sen on siinä kirjassa olla, koska nimenomaan lääkkeiden lomassa sitä mainostettiin.

katso liitettä 268505
Mulla se Bill Philipin doping kirja ns musta raamattu kannet irti nii tarkkaa kirjan nimeä en osaa sanoa. Selasin koko kirjan läpi ei löytynyt, vai onkohan häneltä tullut toknenki kirja?

Edit tuo kirja itsellä

Liitteet

• Screenshot_20241106_181202_com_android_chrome_ChromeTabbedActivity.webp
    Screenshot_20241106_181202_com_android_chrome_ChromeTabbedActivity.webp
    46,2 KB · Katsottu: 31
Jossain yhteydessä nimenomaan Met-rx rinnastettiin lääkkeisiin.

the guide book indeed contained some useful, valuable content.. but of
course, it was all set up to make EAS and his supplement line stand out
to be the best choice.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom